Jungkook, kucağında oturup şirince sırıtan bedene hayretle baktı. Böyle iştah açıcı bir şekilde giyinip, kurduğu arsız cümlelerin ardından nasıl şirince gülümseyebiliyordu?
Eh, o Jeon Jimin'di.
Hem arsız hem de şirindi.
''Kookie~'' Diye mırıldandı. Boşta duran ellerinden tekini havaya kaldırıp parmaklarıyla eşinin boynunda gezintiye çıkarken:"Üzerimdekini beğendin mi?"diye sordu.
Hızla vitasının etkisi altına giren beden, derince yutkunduktan sonra başını olumlu anlamda salladı. Dili tutulmuş gibiydi. Ki bu oldukça normaldi, karşısında böyle ağız sulandırıcı bir afet dururken.
''Senin için aldım, ilişkiye girmediğimiz zamanları telafi etmek istiyorum.''
Boynunda olan parmaklarını ilerletip biraz daha aşağıya indirdi Jimin. Her dokunuş, Jungkook'u mahvediyordu.
Ve Jungkook mahvolmak istiyordu.
''İçimi doldurmayalı uzun zaman oldu.''
Daha fazla dayanamayan delta, odaya yoğun okyanus kokusunu yayarken, üzerindeki bedeni yatağa yatırdı. Artık yukarıda olan kişi oydu.
''Arsız hallerini çok özlediğimi fark ettim güzel bebeğim.''
''O halde acele etmen gerekiyor~''
Bunu duyduktan sonra öne atılıp eşinin yumuşak kokusunun salgılandığı boyna öpücüklerini kondurmaya başladı.
''Seni çok özledim güzel vitam.'' Deyip boynu acımasızca ısırdı delta. Jungkook kızgınlıkta değildi fakat arsız deltası etkilerini arada bir gösteriyordu.
''Ben de seni çok özledim Jungkook... Senin için tüm korkularımı yendim. Artık tamamen teslim oluyorum sana.''
Vitanın gözlerine aşkla bakan Jungkook gülümsedi. Bu anı uzun zamandır bekliyordu. Bu yüzden daha fazla vakit kaybetmemek adına harekete geçti.
Öne atılıp dolgun dudakları kendi kiraz dudakları arasına aldı. İki çift et parçası ahenkle dans edip, etrafa ıslak sesler yayarken araya diller de girince daha ateşli bir şekilde öpüşmeye başladılar.
Nefesleri yetmeyip kısa süreliğine ayrıldıklarında, delta gözler önüne serilen mükemmel bedeni açlıkla süzdü ve: ''Sikeyim! Vücudun...''diye mırıldandı, inleyerek.
''Bugün için 3 kilo verdim.''
Jimin'in gururla söylediği şeye normal bir zamanda olsalar kızardı. Fakat şuan aklı çalışmıyordu bile. Onu istiyordu.
''Çok mükemmel görünüyorsun. Ama kilo vermeni sevmedim.''
''Ama ben sevdim. Senin için her şeyi yaparım Jungkook-ah.''
Dudakları tekrar şehvetle birleştiğinde, delta elini aşağıya indirdi. Parmağının teki, ıslak deliği bulurken artık başlamak adına içeriye itti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Miss U 2|Jikook|✔
Romance''I Miss U'' kitabının ikincisidir. Onu okumadan okumamanızı öneririm^^ -Modern omegaverse -Soft •Semekook •Ukemin