''Sen, tanıyor musun?''
''Evet.''
Daniel konuşacağı sırada Jungkook elindeki tepsiyle salona girmiş, ardından kahveleri dağıtıp tekrar eski yerine oturmuştu.
''Nereden tanıyorsun? Yani kötü bir şey mi yaptı? Tepkin pek olumlu değildi.''
Jimin gözlerini kısa süreliğine eşinde gezdirdikten sonra boğazını temizleyip konuşmaya başladı.
''Hatırlıyor musun? Buraya ilk geldiğimde sana bir kızdan bahsetmiştim. Hani Jungkook'un yanında gördüm diye...''
''Saçını başını yolmak istediğin kız mı?''
''Ne? Aaaa ben hiç öyle şey söyledim mi? Yanlış hatırlıyor olmayasın?''
''Olabilir.'' Deyip konuyu uzatmadı Daniel. Pot kırdığını fark etmişti.
''Ee? Ne olmuş Eun'a?'' Diye sordu Jungkook. Olayı merak etmişti.
''Daniel'le konuşuyorlamış.''
Eşinden yanıtı alan delta. Derin bir nefes verdi. O kızdan kurtulduğu için mutluydu. Fakat Daniel'e üzülmüştü.
''O kız bize pek hoş şeyler yaşatmadı dostum. Belki değişmiştir, bilemem fakat tedbirli olsan iyi olur.'' Dedi Jungkook kızını kucağına alırken.
''Baba baaayk.''
Micha işaret parmağıyla alfayı işaret ettikten sonra tatlıca kıkırdayıp başını babasının boynuna soktu. Jungkook ne olduğunu anlamazken: ''Daniel'den utanıyor.'' Diye belirtti Jimin.
''Normal, yakışıklı çocuk.''
''Benden daha iyisin Jungkook.''
''Saçmalama Daniel. Sen hiç aynada kendine bakmıyor musun?''
''Her gün dans stüdyosunda olduğum için bakmak zorunda kalıyorum.''
''Sen de haklısın.''
''Beyler konumuz bu değil. Konumuz Eun. Ne yapacaksın Daniel?''
''Bilemiyorum...Kime karşı bir hoşlantı duysam hemen bir sorun çıkıyor.'' Dedi alfa olan.
''Umuyorum ki hayat, karşına sana layık birini çıkaracaktır Daniel. Belki Eun değişmiştir, bilemiyorum. Ama dediğimiz gibi tetikte ol.''
''Olacağım. Ben gitsem iyi olur. Fazla misafiriniz olur. Yormayım ben sizi.'' Dedikten sonra ayağa kalktı Daniel. Çok düşünceliydi.
''Sen bilirsin, bir daha gel ama. Onda daha uzun kalırsın.'' Deyip arkadaşına sarıldı vita. Alfa olan, ellerini Jimin'e değdirmeden sarıldı. Deltaya saygısı vardı. Aralarının kötü olmasını istemezdi. İyi biriydi Daniel.
...
Jimin, yorgun bedeniyle yatak odasına giriş yaptı. Kitap okuyan eşini görünce burukça gülümsedi.
''Güzelim, yorgun musun?'' Diye sordu Jungkook elindeki kitabı yanındaki komodine bırakırken.
''Sayılır.''
''Gel bakayım kucağıma. Biraz seveyim seni. Bebeklerimiz yüzünden pek vakit geçiremiyoruz artık.''
Buna oldukça ihtiyacı olan vita, vakit kaybetmeden yatağın yanına ulaşıp eşinin kucağına yerleşti. Elleri deltanın boynunu bulurken, başını okyanus kokan boyna gömdü.
''Benim meleğim yorulmuş mu?'' Diye fısıldadı Jungkook, ellerini eşinin beline yerleştirirken.
''Akşam Hanwool biraz huzursuzlandı, ondan uykumu alamadım.'' Diyerek itiraf etti Jimin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Miss U 2|Jikook|✔
Lãng mạn''I Miss U'' kitabının ikincisidir. Onu okumadan okumamanızı öneririm^^ -Modern omegaverse -Soft •Semekook •Ukemin