12

1.4K 162 21
                                    

''Güzelim lütfen ağlama artık, uyumuş sadece.'' Dedi delta, kolları arasındaki titreyen bedenin boynuna bir öpücük daha bırakırken.

''B-ben uyandırmaya çalışınca tepki vermedi. Çok korktum Jungkook. Kızımıza bir şey oldu sandım.''

''Ama bak, bir şey olmadı. Tek derdi Hanwool'la birlikte uyumakmış. Kapı yüzünden yukarıya çıkamadığı için de merdivenin önünde uyuya kalmış.''

''Kollarımda hareketsiz yatınca kalbim çıkacak sandım.''

''Güzelim bunları düşünme artık.''

''Ödüm bokuna karıştı Jimin. Az kalsın çocuğu çıkartıyordum.'' Dedi Taehyung henüz şişmemiş karnını okşarken.

''Çıksa hiç komik olmazdı.'' Dedikten sonra elinin tekini sevgilisinin elinin üzerine yerleştirdi Seokjin.

Onlar tatli ve aşk dolu bir bakışma yaşarken, az da olsa sakinlemiş olan vita tekrar konuştu.

''Benim suçum değildi Taetae. Babası kılıklı, bir uyudu mu yanında davul çalsan duymaz.''

''Madem biliyordun derin uyuduğunu, neden bu kadar panik yaptın? Ciddi anlamda korktuk Min.''

''Ilk evi ziyarete geldiğimizde merdiven olduğu için kabuk etmek istemedim. Tamam, kapı taktırdık fakat içim tam rahat değildi. Onu da öyle merdivenin önünde görünce...Ne bileyim? Bayıldı falan sandım.''

''Neyse atlattık, artık kapatalım konuyu.'' Diyerek olaya el attı Seokjin. Delta ve beta da ona onay verdi.

''Eee, düğün ne zaman?'' Diyerek konuyu değiştirdi Jungkook. Amacı güzel konular üzerinde konuşup kafaları dağıtmaktı.

''Bebeğimiz doğduktan sonra olacak büyük ihtimalle. Taehyung'un hamile iken yorulmasını istemiyorum. Ayrıca daha ailelerimizle konuşacağız falan... İşimiz uzun.''

''İyi bari, Hanwool azıcık büyüsün de öyle yapın.'' Dedikten sonra kıkırdadı vita olan. Eşi belini okşayayıp, yüzüne ve boynuna yumuşak öpücükler bıraktığı için iyice sakinleşmişti.

''Bu arada Hanwool neden o kadar tatlı? Hamileliğim süresince burada kalıp ona bakmak istiyorum. Böylece çocuğum onun gibi olur.''

''Bu kadar tatlı olması ileride başıma bela olacak gibi duruyor.'' Dedi delta.
Kızları kendini koruyabilecek kadar hırçın olabiliyordu. Ayrıca vita olması onu her zaman güvende tutacaktı. Fakat Hanwool ablasının tam tersiydi. Çok narin ve masumdu. İleride omega olduğu için dışlanmamasını umdu.

''Garip bir şekilde ikinize benziyor.'' Dedi Seokjin. Hanwool sanki onlara geri dönen bebekleriydi.

Belki bu da Tanrı'nın bir oyunuydu?

''Bu gece burada kalın. Saat geç oldu.'' Diye teklif sundu Jimin. Artık iki tane misafir odaları vardı.

''Bir şey diyeyim mi? Gerçekten harika olur. Çünkü çok yorgunum.'' Diyip hızla kabul etti Taehyung. Bu yüzden Jin de kabul etmiş oldu.

''Hatta şimdi yatsak çok iyi olur.''

''Ben size odanızı göstereyim.'' Diyerek ayağa kalktı Jungkook. Taejin ikilisi deltayı takip ederken, Jimin de ayağa kalkıp kendi odalarına ilerledi. Ağladığı için yorgun düşen gözleri bir an önce uykuya dalmak istiyordu.

Yatağa kıvrılıp cenin pozisyonunu aldıktan sonra eşini beklemeye çalıştı. Fakat delta olan gelmeden uykunun kollarına teslim oldu.

...

Sabah güzel ve bol kahkahalı geçen bir kahvaltının ardından, evlerine gitmek üzere evden ayrılmıştı Taejin ikilisi.

''Az kalsın söylemeyi unutuyordum.'' Dedi Jimin eşinin gözlerine bakarken.

I Miss U 2|Jikook|✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin