18

1.4K 159 12
                                    

Yaklaşık bir yıl sonra, Temmuz ayı;

''Güzelim, uyan hadi.''

Vita, duyduğu ses ve yüzüne konan tatlı öpücükler sayesinde gözlerini araladı. Her sabah böyle uyandırılıyor olmak bir mükafattı onun için.

Hem de çok büyük bir mükafat.

Tanrı ona kıyak geçmişti...

''Günaydın.'' Dedi Jimin yeni uyandığı için çatallı çıkan sesiyle. Üzerindeki bedenin boynuna kollarını dolayıp uyku mağmurluğuyla gülümsedi.

''Günaydın çilek kokulum.''

Delta, bunu dedikten sonra başını çilek kokan boyna gömdü. Kendine hakim olamadı, kokularını mühürledi.

''Sabah sabah fazla sahipelenicisin.''

Jungkook eşini dinlemeyip mühür bölgesine öpücükler kondurmaya başladı. Yaladı, emdi, ısırdı.

Kendine ait izler bıraktı.

''Immh...''

Duyduğu inlemeyle geri çekti kendisini çünkü sonu yine kötü bitecekti. Fazlaca yakınlaşacak ve konu son raddeye geldiğinde Jimin yapamayacağını, kötü bir eş olduğunu söyleyecekti.

Hem de ağlayarak.

Bu yüzden yüzüne tatlı bir gülümseme yerleştirip:''Minji ve Daniel'i çağırdım.'' Diye mırıldandı. Pek istekli değildi ama onlara ihtiyacı vardı. Taejin ikilisini tercih ederdi fakat onlar minik omega kızları Heejin ile ilgileniyordu zaten.

''İyi yapmışsın.''

''Benim dışarıda ufak bir işim var. Evde yalnız kalmanı istemedim.''

''Yalnız kalmam sorun değil, eğer gelmeleri için onu tehdit ettiysen ge-''

''Etmedim. Minji kahvaltı lafını duyunca atladı hemen. Çok aç bir kuzeninin var.''

''Eskiden, aile yemeklerinde benim yemeklerimi çalardı.'' Diye iç geçirdi. Gözleri kısık, kaşları çatılıydı. Sinirli bir Jeon Jimin bile oldukça tatlıydı.

''O yüzden böyle zayıf kalmışsın. Ellesem kırılacak kemiklerin.''

''Bana, 'sen kilo mu aldın Jimin?' dediğin günü çok çabuk unuttun Jeon.''

''Tanrım...Onu söyleme sebebim pantolonda kalçanın güzel durmasıydı. Kötü bir niyetim yoktu.''

''Aşağıda kaç tane squat çektim o görüntü için biliyor musun?''

(Bodrum katında spor salonu var ondan aşağıda diyor^^)

''Şimdi de diyet yapıyorsun...Beni üzüyorsun güzelim. Ben seni her halinle seviyorum. Kararlarına saygı duyarım fakat seni öyle az yerken görmek içimi kötü yapıyor.''

''Aslında az yemiyorum, diyet de  yapmıyorum. Sadece aşırı yağlı ve zararlı şeyler yemiyorum. Sağlıklı beslenmek gibi düşün.''

''Yani diyet yapıyorsun.''

''Offf sabah sabah sana laf anlatmakla uğraşamam aşkım. Hadi kalk kahvaltı hazırlayalım. Çocuklar uyandı mı?''

''Uyandılar, oyun odasındalar. En son Micha Hanwool'la evcilik oynuyordu. Yazık, çocuğu misafir yapmış, plastik çaydanlığıyla ona çay dolduruyordu. Hanwool da ablasıyla vakit geçirdiği için saf saf gülümsüyordu. Onların bu bağı beni öldürüyor.''

''Beni de hayatım. Beni de...Onlara bakıp öyle inelim aşağıya.''

''Tamamdır.''

...

I Miss U 2|Jikook|✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin