7

1.8K 192 18
                                    

Jimin, dün gece fazla içtiği için güne kötü uyanacağını biliyordu. Fakat bu kadarını da beklememişti...

Sırtı ve kalçası fazlaca sızlıyor, vücudundaki bazı yerler yanıyordu.

Peki bunun sebebi neydi?

Zar zor gözlerini araladığında, evde olduğu için Tanrı'ya şükretti. Herhangi bir sokakta veya bilmediği bir yerde olabilirdi. Sağına dönüp çıplak bir şekilde uyuyan eşini görünce küfür etmeye başladı.

''Siktir siktir siktir.''

İşte o an, kendisinin de çıplak olduğunu fark etti. Gözleri dolarken etrafta prezervatif veya ona dair bir şey aradı.

Yoktu.

''J-jungkook kalk.'' Dedi oldukça güçsüz çıkan sesiyle. Eşinin ağlmaklı sesini duyan delta hızla gözlerini araladı.

''Jimin?'' Diye sorguladı bulanık bakışlarını netleşmesini beklerken.

''Sevişmişiz.''

Bu delta için anormal bir şey değildi, ki Jimin için de öyle olmasını umuyordu. İyi de sorun neydi?

Biraz olsun kendine gelen Jungkook yattığı yatakta doğrulup, gözleri dolu dolu olan bedeni kolları arasına aldı.

Yeni uyandığı için karmakarışık olan beyni bir şeyleri anlamakta oldukça zorlanıyordu. Dün gece ne olmuştu?

''Bilincim pek yerinde değildi. Hem... sorun ne güzelim?''

''Ya-ya hamile kalırsam?''

Derin bir nefes alan Jungkook, eşinin saçlarına öpücük kondurdu. Jimin neden böyle düşünüyordu?

''Yapacak bir şey yok. Ayrıca neden kötü bir şeymiş gibi söylüyorsun? Yavrumuz olsun istemez misin?''

''Ya bir daha düşük yaparsam? Ben-ben bir daha o acıya katlanamam...''

Sonunda vitanın neden böyle bir tepki verdiğini anladığında içinden kendine sövdü delta olan. Önceden düşük yaptığı için travma haline gelmişti.

''Güzelim, sakin ol lütfen. Bak, Micha'yı sağlıklı bir şekilde dünyaya getirdin. Önceki bebeğimiz minik olduğu için düşük yaptın. Hamile olduğundan emin olduğumuz zaman hemen doktora gideriz. Lütfen kendini üzme.''

Vita dolu gözlerine rağmen zorlukla gülümsedi. Eşi onu motivasyon ederken ağlayıp zırlamak istemiyordu.

O güçlü bir vitaydı.

Evet, büyük bir zorluk yaşamış olabilirdi. Fakat bu bir daha yaşayacağı anlamına gelmiyordu. Moralini yüksek tutmalıydı. Surat asıp gezmenin kimseye faydası yoktu sonuçta.

''Ayrıca hamile olduğundan emin değiliz. Biraz zaman geçsin test yapalım. Tamam mı bebeğim?''

Jimin başını olumlu anlamda sallayıp biraz daha sokuldu yanındaki bedene. Jungkook gibi bir eşe sahip olduğu için oldukça şanslı ve mutluydu.

...

Bir hafta sonra;

Jungkook, ailecek vakit geçirmek ve Jimin'in kafasını dağıtmak adına birkaç geceliğine, sakin bir yerde, karavanda vakit geçirme fikrini ortaya atmıştı.

Vita olan da kabul ettiğinde birçok şey hazırlamıştılar. Üç adet katlanabilir sandalyeleri, kilimleri, plak çalarları çeşit çeşit yiyecek ve içecekleri...

Kısacası ne ararsanız vardı.

Tek korkuları minik kızlarıydı. Henüz 1,5 yaşında olan Micha'nın nasıl bir tepki göstereceğini kestiremiyorlardı.

I Miss U 2|Jikook|✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin