''Tepkilerini çok merak ediyorum.'' Diye mırıldandı Jimin, zili çalarken. Bir gün hastanede kaldıktan sonra herhangi bir sorun olmadığı için taburcu olup eve dönmüştüler. Ama her hafta kontrole gitmeleri gerekiyordu.
''Çok mutlu olacaklarına eminim. İkisi de anlayışı bebeklerimizin.''
Kapı, orta yaşlı hizmetli tarafından açıldığında ona selam verip içeriye geçtiler. İkisinin de aileleri buradaydı. Ah, bir de minik yavruları.
''Anne! Baba!''
''Kaydeyş!''
İkili paytak adımlarıyla, eve yeni giren üçlünün yanına vardılar. Jimin hızla eğilip iki koluyla yavrularına sarıldı. Delta da elindeki puset ve yüzündeki tebessümle onları izlemekle meşguldü.
''Salona geçip kardeşe bakalım mı?'' Diye sordu Jimin. İki bedenden de onay alınca hep birlikte salona ilerlediler.
Anne-babalarıyla geçen selamlaşmanın ardından koltuğa oturdu Jikook ikilisi. Vita, ellerini pusete attı ve etrafa bakınan oğullarını kucağına aldı.
Hanwool gördüğü bedenle heyecanlı bir çığlık atarken, Micha gururlu bir abla edasıyla gülümsemişti.
''Anne kaydeyş ne adı?''
''Daejung bebeğim. Kardeşinizin adı Daejung.'' Diyerek yanıtladı onları delta olan. Bu ismi oğullarına verdikleri için hem mutlu hem de gururluydu.
''Decunk.''
Hanwool'un ağzından çıkan şeyle hepsi aynı anda kıkırdadı. Söylediği şey yüzünden herkesin güldüğü fark eden minik omega da şirince gülümsedi.
''Kardeşin karnı acıkmış. Onun karnını doyurup geleceğim, tamam mı?''
''Anne Decank meme?'' Diye sordu Micha. Çok zeki bir vitaydı. Merak ettiği her şeyi sorup öğreniyordu. Sonra da bunları biricik kardeşi Hanwool'a anlatıyordu. O iyi bir ablaydı.
''Evet güzelim.''
''Odaya çıkalım mı güzelim? Hem altını da değiştiririz.''
''Olur aşkım.''
Yavrularına öpücük konduran ikili, minik deltayı alıp üst kata çıktılar ve odalarına girdiler.
Jimin, üzerini çıkartmak için oğullarını eşine uzattı. Jungkook deltayı kucağına alır almaz Daejung ağlamaya ve deli gibi çırpınmaya başlamıştı.
Bu Jungkook'u ne kadar üzse de belli etmedi ve endişeli gözlerini yatağa oturan bedene çıkardı.
Vitanın dolu gözleriyle kendisine baktığını gördüğünde ise daha fazla dayanamayıp gözlerinin yanmasına izin verdi.
''Jungkook...''
''Beni istemiyor, oğlumuz daha fazla rahatsız olmadan al.''
Jimin ağlamaktan kızarak deltayı kucağına almasına rağmen eşine bakmayı sürdürüyordu.
''Yanıma gel Jungkook. Öyle ya da böyle alışacak. Sen onun babasısın.''
''Görmedin mi kucağımda neler yapıyor? Onu ağlatmak istemiyorum.''
''Bana güven ve yanıma gel.''
Delta olan, feromonlarını düzene soktuktan sonra yatağa sırtını yaslamış olan vitasının yanına oturdu.
Sakinleşen deltanın sarı gözleri üzgün babasını bulurken, ellerini annesinin göğüslerine attı.
''Emzirirken iyice sev onu.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Miss U 2|Jikook|✔
Romance''I Miss U'' kitabının ikincisidir. Onu okumadan okumamanızı öneririm^^ -Modern omegaverse -Soft •Semekook •Ukemin