2 hafta sonra;
''Hadi yavrularım Jungmin'i sulamaya gidiyoruzzz!''
Annelerinin ağzından çıkan Jungmin lafıyla hızla ayağa kalkan iki beden, minik adımlarla bahçeye çıktılar.
''Anni, şu neyde?'' Diye sordu Micha balık gözleriyle etrafa bakınırken. Kendisine ve kardeşine özel olarak alınan sulama aletlerini arıyordu.
''Siz oturun ben getireceğim.''
Minik vita başını salladıktan sonra yerde oturan omeganın yanına yerleşti.
Hanwool ablasına gülümseyip minik elleriyle alkış yaptı.Onun bu tatlı haline gülümseyen vita, öne atılıp kardeşinin yanaklarına minik öpücükler bıraktı.
''Sular geldii!''
Annelerinin sesini duyan yavrular tekrar ayaklanırken, ellerine sulama kaplarını alıp uzun ağacı sulamaya başladılar. Jimin'de yüzündeki büyük gülümseme ile onları izliyordu.
İkiliye dalmışken, bir anda arkadan sarılan bedenle irkildi. Eşinin karnına ellerini dolayan Jungkook, başını Jimin'in omzuna yerleştirip: "Bensiz bebeğimizi ziyarete gelmişsiniz." Dedi.
''Duş alıyordun, çocuklar da sıkılmıştı.''
''İyi yapmışsınız güzelim.''
Bakışlarını, yavrularının suladığı ağaca çıkaran delta mutlulukla gülümsedi.
''Onu sana getirdiğimde küçük bir fideydi. Şimdiyse büyük bir ağaç oldu. Gölgesinde bizi koruyor.''
''Zaten manevi olarak bizimleydi, maddi olarak da bizimle olması beni çok mutlu ediyor.''
''Anni şu bittiy.''
İkilinin bakışları kızlarını bulurken, bu sefer konuşan Hanwool oldu. Minik dudaklarını büzerken: ''Anni şu?'' Dedi.
''Tanrım...yavrularımız neden bu kadar tatlı olmak zorunda?'' Diyerek söylendi delta olan.
''Sularının bittiyse yeterli, hadi içeriye geçip yemek yiyelim bebeklerim.''
''Yemeyk!''
''Mama!''
Minik adımlarla evin girişine ilerleyen bedenlere baka kalan Jimin, eşinden gelen soruyla kendine geldi.
''Güzelim parfümünü mü değiştirdin?''
''Hayır, neden ki?''
''Kokunun yanında silik bir koku var. Birkaç gündür de evden çıkmadık...''
Eşine doğru dönen vita, parlayan gözleri ve çocukdu heyecanıyla konuşmaya başladı.
''Hamile olabilir miyim? O gün...Çok kez düğümlendik.''
''Test alıp gelmemi ister misin?''
''Evet, lütfen.''
''O zaman yemekten sonra alıp gelirim. Akşam yemeğine Taehyunglar gelecek, değil mi?''
''Evet, evet gelecek.''
''Tamamdır. Dışarıya çıkınca yemeklik bir şeyler de alayım. Bonfile yemek ister misin?''
''Süper olur!''
''Hadi gidip bebeklerimizi doyuralım.''
...
Jimin, heyecandan titrettiği bacağı ve ısırdığı tırnağıyla kapıyı izliyordu. Çok heyecanlıydı, ama aynı zamanda çok da gergindi.
''Anni?''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Miss U 2|Jikook|✔
Romance''I Miss U'' kitabının ikincisidir. Onu okumadan okumamanızı öneririm^^ -Modern omegaverse -Soft •Semekook •Ukemin