Reggel kitünően ébredtem, mintha tegnap nem történt volna semmi sem. A fájdalmaim teljesen eltűntek és mintha újjá születtem volna. Kellett pár perc, hogy rájöjjek, hogy amíg aludtam valaki kikötözött és betakart.
Mikor lenéztem a csuklóimra, azokon a tegnapi sebek teljesen eltűntek, és helyette egy tökéletes kezet, ápolt körmökkel és világos, hibátlan bőrrel láttam. Azonnal kipattantam az ágyból és meztelenül a tükör elé álltam. A szám is tátva maradt mikor a tükörben lévő lányra néztem. Mintha nem is én lennék.
A hajam nem barnás-vörösses volt, hanem réz vörös volt, ahogy a szemöldököm is. Az arcomról eltűntek a szeplők, amik alapból is alig voltak láthatóak, orrom vékony és egyenes volt, a szám piros és dús. Hosszú nyakamat a hajam keretezte, ami leért egészen a hátam közepéig. Melleim, amik eddig eléggé kicsik voltak, most nagyobbak és kerekebb, az alakom most a majdnem deszka helyett homokóra volt, és a nemlétező fenekem is nagyobb lett. A lábaim vékonyabbak és hosszabbak, ahogy a magasságom is nőtt, mivel most legalább 170 centis lehettem a szokásos 160 helyett.
Magamra sem ismertem. Mintha nem is magamat láttam volna a tükörben.
Nagy levegőt véve elfordultam a tükörtől, amikor is megláttam egy gyönyörű ruhát az egyik székre terítve. Magamhoz vettem és bementem a fürdőbe megfürödni. Igaz eléggé hosszadalmasra sikeredett a fürdés, mert még megkellett szokjam a testemet és a hajammal is meggyült a gondom, mivel dupla annyira vastag és hosszú lett, pedig alapból sem volt kevés hajam.
Mikor végeztem felvettem az előre kikészített ruhát, majd kilépve a fürdőben nem várt fogattatás várt, mivel Ash a szoba közepén állt nagyon is zavart képpel. Biztos ez az első, hogy bejött a szobába.
- Khm, az Úr hamarosan reggelizni fog, kérem jöjjön velem az étkezőbe.
- "jöjjön"? Nem úgy volt, hogy tegezel ha nincs itt?
- Az csak addig volt érvényes amíg...
- Amíg megnem erőszakolt?
Ash zavartan lesütötte a fejét.
- Sajnálom, hogy így kellett megtörténnie, viszont már a nehezén túl van.
- Szerintem pedig csak most jön a neheze... - mondtam arra gondolva, hogy mi minden vár még rám ebben a pokolban. Ash nem válaszolt, hanem csendben elvezetett az étkezőig, ahova ugyan egyedül is eltaláltam volna, de örültem, hogy nem kell egyedül járkáljak a várban.
A szembe jövő démonok elálltak az útból és enyhén meghajoltak, ami nagyon is meglepett. Mikor eléggé messze kerültek megböktem Asht, aki azonnal megállt és szembe nézett velem.
- Igen, Úrnőm?
- Jajj ne nevezz így!
- Sajnálom, de muszáj, hanem megölnek...
YOU ARE READING
The Hunter
FantasyFreya Edeline egy természet feletti lényeget vadászó klánban van. Apja, Zate a vezetője a klánnak, így nem okozhat csalódást. Mindent megtesz azért, hogy eleget tegyen apja kérésének, de egyet megtagad: a házasságot. Nővérével ellentétben ő még nem...