[chapter 10]

540 19 1
                                    

Di suatu tempat yang terpencil .Berkumpul semua ahli kumpulan Black Angle .hanya beberapa lampu yang dihidupkan .Sosok lelaki tampan berjalan kedepan dan hanya bersandar dibalik dinding.

"Is everyone ready for our discussion?.." Alex memandang kearah Anak-anak buahnya yang sedang berdiri dihadapan .Semua orang hanya mengangguk .

"Tengku daniel harini tak dapat datang sebab ada beberapa masalah..jadi aku yang akan ketuai perbincangan kita harini" Alex hanya memberi tatapan dingin tanpa ada sedikit senyum .

Alex dan Daniel amat digeruni oleh setiap ahli Black Angle kerana mereka antara yang terkuat daripada mereka semua .Daniel ada kalanya tersenyum namun tidak dengan Alex yang hanya memperlihatkan wajah bekunya saja .Mungkin bila dengan Elly lain kot hahaha

Alex memulakan perbincangan , Tiada seseorang pun yang berani buka suara ,hanya kedengaran bunyi kipas yang berpusing . Setelah beberapa jam berdiskusi .Semua orang menarik nafas lega .

" jadi..semua faham"
Seluruh angota Black Angle hanya mengangguk .

" Aku dengan Easter dah sediakan restock beberapa senjata baru jadi jangan risau " kedengaran suara seorang lelaki dari arah belakang .Sosok Edward berjalan kearah Alex yang hanya bersandar di dinding .

" everything is ready? " tanya Alex sekilas memandang kearah Edward di sebelahnya .Edward hanya mengangguk

..

Qalisha melihat tudung yang dibelinya dua hari lepas." tak sabar nak pakai " Qalisha tersenyum kecil .

Terdengar pintu biliknya dibuka , terlihat sosok Daniel berjalan memasuki bilik .

Qalisha langsung menyembunyikan tudung yang dibelinya dibalik selimut tebalnya.

Daniel sekilas memandang wajah isterinya penuh kecurigaan " are you okay ? ". Qalisha hanya mengangguk sambil tersenyum .

"  hmm ye lah tu . harini aku ada meeting dengan client ,jadi kau jangan keluar rumah oke " . Qalisha hanya memuncungkan bibirnya

" takyah nak muncung bibir sangat , kawasan rumah ni dah cukup besar kalau kau nak jalan-jalan taman pun ada . harini mak som dah ada bolehlah dia temankan kau " Daniel sekilas mengelus rambut isternya

" jangan nakal-nakal..."

Qalisha hanya membalas dengan senyuman.Daniel berjalan keluar dari bilik dan diikuti dengan Qalisha .

Qalisha sekilas memandang sosok Alex yang sedang menunggu di hadapan rumah .

" awak tak pergi dengan pak samad ke ? " Qalisha sekilas memandang Daniel yang sedang membetulkan tali lehernya .

" tak...saya harini pergi dengan Alex" . Qalisha hanya mengangguk faham sebelum mengucup lembut tangan Daniel sebelum suaminya bergerak pergi ke office miliknya ,sudah menjadi rutin hariannya sebagai seorang isteri .

Qalisha tersenyum sebelum melambaikan tangannya . Qalisha berjalan menuju ke sofa di ruang tamu , tangan Qalisha mangambil talefonnya di poket seluarnya dan mendail no Elly .

[Elly🥨]

Hai Elly..

Hai beb , macam mana dengan demam kau dah okey dah ?

Dah sembuh dah , Lagipun semalam mama datang jadi dia tolong jaga aku
sekali .

owh baguslah kalau macam tu

weh aku nak cerita something ni dekat kau

Haa cerita lah

𝐒𝐮𝐚𝐦𝐢𝐤𝐮 𝐄𝐧𝐜𝐢𝐤 𝐒𝐨𝐦𝐛𝐨𝐧𝐠![c]Where stories live. Discover now