Clara semena-mena masuk ke dalam syarikat T.D holding .kakinya menghentak-hentak lantai seperti sedang marah .
tujuannya ialah untuk memastikan apa yang Tengku syahida ucap sebentar tadi hanyalah tipuan.
Langkahnya berhenti berhadapan dengan meja Easter .
Easter memandang sekilas wajah Clara .ewahh baju tu bukan main ketat lagi ye .
" ye puan , puan nak cari siapa " tanya Easter mesra .
" aku nak jumpa Tengku Daniel . Cepat panggil dia " jawab Clara dan matanya menjeling sekilas wajah Cantik Easter .
eh dia ni , baru datang tiba-tiba je nak marah orang . tetapi Easter tetap menghadiahi senyuman nipis . apa-apa pun kena hormat .
" saya mintak maaf puan , puan ni ada appoiment ke dengan CEO kami ? " Nada suaranya dilembutkan agar tidak mengguris hati para tetamu .
" aku tak kisah ! , panggil dia sekarang !" ucap Clara dengan nada marah .
Easter tetap menggelengkan kepala tanda tidak boleh . kerana boss nya sedang meeting .
Namun apa yang dikatakan Easter tidak diendahkannya .dia manyambung langkahya untuk bertemu Daniel tetapi cepat ditahan Easter , Clara memberontak.
aishh makan kaki jugak perempuan ni .tahap kesabaran Easter sudah mula menipis.kalau lah dalam office ni boleh bawak pistol memang aku tembak perempuan ni !.
"saya cakap tak boleh , tuan tengah sibuk sekarang in !"
" apa kecoh-kecoh ni ?" satu suara muncul , iaitu Daniel yang sedang berjalan mendekati mereka .matanya seketika memandang Clara .
masih hidup lagi dia ni...
Clara menepis kasar tangan Easter dan berjalan mendekati Daniel . lengan Daniel dipaut Erat .
" you tengok pekerja you ni , ada ke dia tak kasi i jumpa you " ucap Clara dengan Nada gedik.
Easter sudah menggenggam kuat tangannya . melihat perempuan di depannya ini .
Daniel menepis tangannya yang dipeluk Clara .
" apa yang kau nak ? " tanya Daniel dengan nada dingin .
" i nak tanya you..betul ke you dah kahwin ?.." tanya Clara , tangannya ingin mamaut kembali lengan sasa Daniel tetapi ditepis kasar .
" yes , aku dah ada wife ...kenapa ? " ucap Daniel . anak mata hitamnya mencerlung tajam kearah Clara . bukan aku ada kacau hidup dia pun .
" How dare you Daniel ! kenapa buat i macam ni . i orang pertama yang sukakan u ! " ucap Clara dengan nada marah . matanya sudah berkaca-kaca .
" not your business " jawab Daniel dingin .
" kenapa you tipu i macam ni Daniel !....i tak nak tahu ,i nak you jugak ! " bentak Clara kasar .
memang keras kepala Clara ni , ibu bapanya sudah memanjakan dia dari kecil bila dah dewasa jadi macam ni .
Daniel mendegus geram
" aku tak pernah cintakan kau ataupun sukakan kau .. aku lebih sayangkan wife aku " ucap Daniel dingin . memang tak faham bahasa dia ni !.
" i tak kira !...i nak kita kahwin " ucap Clara tegas .
Easter yang mendengar itu hanya menggertap rahangnya menahan amarah daripada keluar menguasai tubuh .
memang nak kena kasi makan peluru dulu baru senyap .
" aku nak kau keluar dari office aku ..NOW!! " jawab Daniel tegas . dia tidak boleh memukul dia di sini . dari lubuk hati .. api kemarahan sudah makin melonjak .
YOU ARE READING
𝐒𝐮𝐚𝐦𝐢𝐤𝐮 𝐄𝐧𝐜𝐢𝐤 𝐒𝐨𝐦𝐛𝐨𝐧𝐠![c]
Romance1st Story dibalik sombongnya Daniel , dia tetap menyayangi isteri satunya ini . walaupun jenis mulut murai " kalau terjadi apa-apa dekat saya..." " jangan pernah benci saya " -Qalisha- perjanjian yang dibuat Qalisha untuk Daniel . dan jika mereka...