2 HAFTA SONRA
Sabah gözlerini açıp saate baktı. Saat daha 07.15 di. Yataktan kalkıp banyoya geçti işlerini halledip giyinme odasına geçip üstüne kırmızı çiçekli dizinin biraz üstüne bir elbise giydi.(Elbise bu arkadaşlar)
Hazır olduktan sonra Agir içinde kıyafet çıkarıp koltuğa bıraktı banyoya geçen Agir ile serap da hemen yatağı düzelti banyodan çıkıp üstünü giyen Agir ile odadan çıkıp avluya geçtiler. Bugün herşeye çok erken başlamışlardı evde diğer günlere göre hummalı bir çalışma vardı. Çünkü bugün Adar ve Amara'nın kınası vardı . Hızlıca yapılan kahvaltıdan sonra herkes bir işin ucunda tutuyordu. Herşey eksiksiz olmalıydı. Tabi azamet hanım gelini serap'a iş yapmamasını kesin bir dil eli uyararak söylemişti. Serap da ey lecbur sedire oturup etraftaki koşuşturmayı izliyordu. Kına kız evinde olacaktı bu yüzden erkeklerde işten erken geleceklerdi burada erkekler sıra gecesi yapacaklardı. Vakit ikindiyi bulunca Serap ve arin odalarına geçip hazırlanmaya başladılar. Kıyafeti giyip hafif bir makyaj da yaptıktan sonra saçlarını su dalgası yapıp önden iki tel alıp arkadan tel toka ile tutturdu.
(Arkadaşlar bu şekilde düşünün.)Odasından çıkıp Arin'in odasına girdi oda hazırlanmış ve çok güzel olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERDEL/ KALBE SÜRGÜN
Teen FictionBerdel ile yolları kesişen iki genç bakalım bu hikayede aşk onları da alıp kendi ile sürükleyebilecek mi