1.BÖLÜM(AİLE ÖZLEMİ)

1.2K 25 0
                                    

MEDYA: SERAP DURAN

Sabah alarm sesi ile uyandı serap hemen kalkıp banyodaki işlerini halledip üzerine zümrüt yeşili dizinin biraz üstüne gelen elbisesini giyip saçlarını da doğal bir şekilde açık bırakıp hafif bir makyaj da yaptı aynadan sonkez kendine bakıp evden çıktı

Arabasına binip hastane yolunu tuttu. Hastaneye vardığında odasına geçip hastalarıyla ilgilenmeye başladı. Öğlen olduğunu fark edince odasından çıkıp doktor olan arkadaşı ayrıca sevgili olan Gökhan'ın odasına gitti beraber kafeterya gidip birşeyler yiyip sohbet ettiler. Daha sonra tekrar işlerinin başına geçtiler o kadar yoğundu ki serap vaktin nasıl geçtiğini anlamamıştı saate baktığında 17.00 de masasından çantasını telefonunu alarak odasından çıktı. Ansansöre doğru ilerlerken çalan telefonuna baktı arayan babası idi.
Babam: nasılsın napıyorsun benim güzel kızım.
Ben: iyiyim sağol babacım ne yapayım iş güç koşturmaca. Siz neler yapıyorsunuz annemler nasıllar.
Babam: İyiyiz çok şükür kızım annenlerde iyiler seni çok özledik ne zaman geleceksin buruya burnumuzda tütüyorsun.
Ben: Rabbimin izniyle inşallah yarın başhekim ile görüşüp yıllık esneme kullanıp ilk uçaklada oraya gelirim pem bende sizleri çok özledim.
Kısa konuşmanın ardından serap telefonu kapatıp arabasına binip eve doğru yol aldı. Eve gelir gelmez üstünü değiştirip elini yüzünü yıkayıp aşağı mutfağa indi kendine yelek hazırlayıp salona televizyonun karşısına geçti. Bir süre böyle oyalanıp saat geç olduğunda odasına çıkıp kendini uykunun güzel kollarına bıraktı. Yeni günün ne getireceğini bilmeden.

Yeni güne odasından sızıp yüzüne vuran güneş ışıklarıyla açtı gözünü serap hemen yataktan kalkıp banyoda işlerini halledip dolaptan kendisine beyaz bluz dizinin biraz altında mavi bir kalem etek çıkarıp giydi saçlarını da salık bırakıp hafif bir makyaj ile tam anlamı ile hazırdı. Evden çıkıp arabasına bindi hastaneye varınca ansansöre binip odasına çıktı. Bugün yine yoğun bir gündü bir ara boşluk bulup baş hekimin yanına çıkıp yıllık izni için onay alıp geri odasına döndü odasına dönünce sekreterinin akşam için bilet ayarlamasını istedi. Sekreter kapıyı çalıp içeri girdi ve bileti ayarlayıp uçaınınakşam 11 de oldunun haberini verip çıktı. Serap da işlerini halledip saatte gelince hemen havaalanına geçip işlemlerini halledip beklemeye koyuldu uçak ananosunun üzerine uçağa binip uçağın harekete geçmesini bekledi. Nihayet uçak inişe geçmişti ve o çok güzel olan memleketi Mardin'e kavuşmuştu. Çıkışa doğru ilerledi kapıda onu bekleyen ailesini görünce hemen koşup anne ve babasına sarılıp özlem giderdiler daha sonra Ömer abisi Mirza abisi ile de sarılıp hasret giderdikten sonra arabalarına binip konağa doğru yol aldılar. Konağa vardıkları hepsi teker teker arabadan inip eve girdiler. Serap biraz daha ailesi ile oturup sohbet ettikten sonra müsade isteyip odasına çekildi. Odaya girince banyoda elini yüzünü yıkayıp dişlerini de fırçaladıktan sonra üstüne de geceliğini giyip kendini yatağa attı. Evet resmen attı çünkü bütün gün o kadar çok koşuşturmuştu ki yorgunluk bedenini ele geçirmeşti ve en sonunda kendini uykunun güzel kollarına teslim etti.
Yeni günün ne getireceği belli olmaz.

Veeee Bölüm Sonu...

Yorum yapan ve beğeni yapan eller dert görmesin.

BERDEL/ KALBE SÜRGÜNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin