19.BÖLÜM

178 6 0
                                    

MEDYA: YAPRAK VE TOPRAK KARAHAN

3 YIL SONRA
Aradan koskoca 3 yıl geçmişti bu süreç içinde serap Fransa'da düzenini kurmuştu. Hem çalışıyor hemde oğlu ve kızına vakit alınıyordu. Oğlu tıpkı kendisi gibi sarışın mavi gözlü idi kızı ise aynı babası gibi sarışın kahverengi gözlüydü. Bu süreç içinde serap aldığı Fransa hattı üzerinden ailesi ile iletişime geçmiş bütün olanları anlatmıştı ailesi serap ile konuşup onu ne kadar dönmeye ikna etsede başaramamışlardı. Onlarda daha fazla üstelemeyip karışmamışlardı ama bu durum asminden gizli tutuluyordu. Çünkü Asmin serap yengesinin gidişinden sonra abisinin ne kadar dağıldığını biliyordu ve bu durumu bilse hemen abisine söylerdi herkes de bu durumun farkında olduğu için ona birşey anlatmamışlardı. Asmin ve Mirzanın oğlu Fatih 3 yaşına girmiştir. Amaranın da bir kızı olmuş adını da Sare koymuşlar. Kızı tıpkı annesi gibi sarışın ve renkli gözlü ama huy ve sima olarak aynı adar gibidir. Bu süreç içinde aşiret sürekli Agir'in üzerinde baskı kurar yeniden evlenmesi için ama Agir her seferinde red eder. Çünkü hala umudu vardır karısı ve çocuklarını bulmaya. Her gün duran ailesinin evine gidip bir haber olup olmadığını sorar ama her seferinde olumsuz cevap alır. Bu durum Agir'in tuhafına gider çünkü kızları ortada yoktur ve duran ailesi çok rahat davranırlar birşeyler karıştırdığını düşünüp onların telefonunu dinlemeye alınması kararı alır.
Serap yeni güne gözlerini üzerinde zıplayan ve kahkaha atan çocuklarının sesi ile açtı. Hemen oğlu ve kızını yatağa atıp bir güzel gıdıklar. Ardından hemen banyoya geçip işlerini halledip giyinme odasına geçip içine beyaz gömlek ve üstüne siyah üstünde sarı çiçekler bulunan elbisesini giyip spor ayakkabılarını da giyip saçlarını da açık bırakıp hafif bir makyaj yapıp odadan çıktı.

 Ardından  hemen banyoya geçip işlerini halledip giyinme odasına geçip içine beyaz gömlek ve üstüne  siyah üstünde sarı çiçekler bulunan elbisesini giyip spor ayakkabılarını da giyip saçlarını da açık bırakıp hafif bir makyaj yapıp odadan çıktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Kombin bu arkadaşlar)

Hemen odaya geçip yatağı düzeltip çocukların odasına geçip önce ellerini ve yüzlerini yıkadı. Ardından ikisinin de üstünü giydirip bir elinde kızı diğer elinde oğlu ile birlikte aşağıya kahvaltı sofrasına geçtiler. Hep birlikte güzel bir kahvaltıdan sonra çocukları öpüp sıkıca sarıldıktan sonra çantasını telefonunu ve arabasının anahtarını alıp evden çıkıp arabasına binip hastaneye doğru sürmeye başladı. Hastaneye varınca hemen arabadan inip içeriye girip odasına çıktı. Bugün çok yoğun bir programı vardı hemen odasına geçip bir doğuma katıldı 1 saat süren normal doğumun ardından aileye bilgi verip odasına geçti. Ardından hastalarını muayene etmeye başladı. Saat 12 olunca odasından çıkıp yemekhaneye gidip yemek yedikten sonra aslıyı görüntülü arayıp çocukları ile konuştuktan sonra annesinin araması ile biraz da onunla konuştuktan sonra telefonu kapatıp biraz sessizliği dinlemeye koyuldu. "Koskoca 3 yıl geçmişti. Acaba Agir hala beni arıyor mu" diye düşündü. Ardından bu düşünceleri aklından def edip masasına gelip oturan arkadaşı Murat ile sohbet etmeye başladılar. Saat 1 olunca beraber kalkıp odalarına geçtiler. Epey yoğun geçen muayenelerin ardından saat 17.00 olunca serap eşlalarını alıp odadan çıkıp otopark indi arabasına binip yolda giderken pastaneye uğrayıp çocuklara pasta aldı. Tekrar arabasına binip eve doğru yol aldı. Eve varınca arabasını bahçeye park edip kapıyı çaldı kapıyı oğlu ve kızı açmıştı onlara kocaman gülamseyih sarıldı ardından beraber içeri geçtiler aldığı pastayı defne ye uzattı. Odasına çıkıp kısa bir duş aldıktan sonra üzerlerine tayt ve tişört giyip aşağıya indi. Biraz çocukları ile oynayıp günlerinin nasıl geçtiğini neler yaptığını sordu ardından hazır olan yemek masasına oturdular keyifli bir akşam yemeğinden sonra çocuklar pastalarını da yiyip odalarına çıkıp dişlerini fırçalayıp pijamalarını da giyip yataklarına geçtiler. Serap da bahçedeki salıncağa geçip biraz oturup gök yüzünü izlemeye koyuldu. Agir Serap'ın ailesinden şüpnelendikten sonra telefonlarını dinlemeye almıştı. Tamda tahmin ettiği gibi olmuştu. Ailesi Serap'ın nerde olduğunu biliyor ama ondan saklıyorlardı. Aldığı haber üzerine ve yapılan konum tespiti üzerine Serap'ın Fransa'da olduğunu öğrenince hemen yanına birkaç parça eşya alıp Adar ile birlikte özel uçaklarına binip Fransa'ya varmışlardı. Fransa'da bir otele yerleşip o gece dinlenip sabah ilk işi eşi ve çocuklarını alıp burdan gitmek olacaktı. Eğer serap gelmez ise bile oğlu ve kızını alıp gidecekti serap da el mecbur çocuklardan ayrılmamak için gelir diye düşündü ve bu düşünceler içinde kendini uykunun tatlı kollarına teslim etti.
Sabah gözlerini açan Agir hemen yataktan kalkıp banyoya geçti işlerini halledip odaya geçip üstüne siyah takım elbisesini giyip saçlarını da yan yatırıp üstüne de parfümünü sıkıp odadan çıktı ardından adarı arayıp nerde olduğunu öğrenince yanına gitti. Abi kardeş önce beraber bir kahvaltı yaptılar ardından Serap'ın evinin tam konumunu öğrendiler. Kahvaltıları bitince hemen otelden çıkıp arabalarına binip adresi bulmaya çalıştılar.
Serap gözlerini üstünde zıplayan kızı ve oğlu ile açtı. Hemen onları kocaman öpüp günaydın dedikten sonra Yataktan kalkıp banyoya geçti işlerini halledip giyinme odasına geçip üstüne beyaz kalçasının biraz altında biten bir gömlek belden kalın kemerli altına da siyah İspanyol paça pantolon ve beyaz ayakkabılarını da giyip saçlarını da açık bırakıp hafif bir makyaj yapıp odadan çıktı.

BERDEL/ KALBE SÜRGÜNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin