Sabah erkenden Kalkan Serap banyoya geçip işlerini hallettikten sonra üstüne petrol yeşili boydan tulumunu giyip saçlarına salık bırakıp hafif bir makyaj yaptıktan sonra uyanan oğlu Yağız Meriçin karnını doyurduktan sonra tekrar yatağına bıraktı ardından agir içinde bir takım çıkarıp a girdi uyuyandırıp banyoya yolladı age banyodan çıkıp giyinene kadar Serap yatağı düzeltti.
(tulum bu arkadaşlar)
İkili oğulları Yağız meriç'i de alıp yan taraftaki odaya geçip oğulları ve kızlarının üstlerine de değiştirdikten sonra hep beraber avluya geçtiler. Herkes yavaş yavaş uyanmış kahvaltı sofrası hazırlanmaya başlanmıştı. Geçen 20 dakikanın ardından kahvaltı sofrası hazırlanmış herkes avluda hazır olunca hep birlikte masaya oturulmuş güzel sohbetler eşliğinde kahvaltı edilmişti. Agir babasına bakıp "bav bu hafta çok önemli bir ihalemiz olacak yalnız bu ihaleye katılmamızı istemeyen iş adamı Bora karandır bu konuda bize çok sıkıntı çıkaracaktır onun için gerekli tüm önlemleri almamız gerekli" dedikten sonra Ahmet Ağa da oğlunu onaylayarak "gereken neyse yapın" demişti. Biten kahvaltının ardından Serap ve Amara eşlerine yolcu etmek için ayağa kalkarken Miray da nişanlısına uğurlamak için sofradan kalktı üçlü hep bir ağızdan işiniz rast gelsin Allah'a emanet olun dedikten sonra erkekler de tebessüm ederek sağ olun siz de Allah'a emanet olun dedikten sonra agir serap'ın alnına kadar amaranın alnına Ateş ise Miray'ın alnından öpüp hep beraber arabalara geçip şirketin yolunu tuttular.
Şirkete varınca direkt asansöre binip odasının olduğu kata çıktılar. Agir'in sekreteri günlük programını aktardıktan sonra birde bir misafiri olduğunu dile getirdi. Agir kim olduğunu odaya girince gördüğü kişi ile birlikte sinir kat sayısı artmıştı. Çünkü bu kişi Bora karandı. Karşısında pişmiş kelle gibi sırıtıp ayağa kalktı ve ellerini cebine koyup agir'in tam karşısında durdu.
Bora; ooo agir ağa da teşrif etti.
Agir; senin ne işin var benim odamda hemen çık git burdan.
Bora; Gidicem gidicem de sen önce şu ihaleden çekilmeleceğini söyle ben sonra giderim.
Agir de onun gibi ellerini cebine koyup,
Agir; yok ya böyle birşey söyleyeceğimi kim söyledi. Öyle bişey olmayacak ve o ihaleye girip kazanacağız.
Bora; Bak Agir ağa seni son kez uyarıyorum bu ihaleden çekil yoksa başınıza geleceklerden korkun.
Deyip son kez kahkaha attı ve odadan çıktı. Bora karan'ın planı ise Agir'in canını oğlu ile yakacaktı.Serap ve Amara avluya geçip yardım ederken Serap buna izin vermemiş Amara'ya oturtmuştu. Sofra toplandıktan sonra yardımcılar bulaşıkları hallederken Serap hemen kendilerine 3 tane türk kahvesi yapıp yanına da çikolata koydu ve tepsiyi alıp yukarıya çıktı. Kahveleri ikram ettikten sonra kendi kahvesini de alıp yerine geçip oturdu. Miray da hemen eşyalarını almış hastaneye gitmişti.
Serap ve Amara öğlen vakti kreşden gelen çocuklarına sıkıca sarıldıktan sonra odalarına çıkarıp ellerini yüzlerini yıkayıp tekrar avluya çıkıp mutfağa geçtiler Serap çocuklara yiyecek birşeyler hazırlarken Amara ile kızı Sare de inmişti. Çocuklar yemeklerini yerken Serap ve Amara da akşam yapılacak olan yemek hakkında konuşuyorlardı. Çocuklar yemeklerini yemiş avluya çıkıp oynuyorlardı. Serap çıkan bulaşıkları sudan geçirip makineye attı. Sonra el birliğiyle akşam için yemekler yapılmaya başlanmıştı. Geçen 2 saatin sonunda güzel yemekler yapılmıştı. Kızlar avludaki sedirde dinlenirken konağın kapısı açılmış ve önde Ahmet Ağa ve arkasında Agir Adar ve Ateş içeriye girdi. Serap ve Amara işlerini karşılarken Ateş sap gibi kalmıştı çünkü bugün sevgili nişanlısının nöbeti olduğu için kendisi karşılayamamıştı. Agir odaya geçip elini yüzünü yıkadıktan sonra kıyafetlerini değiştirip rahat birşeyler giymişti. Ardından odadan çıktı ve avluya geçti sofra hazırlanmış herkes onu bekliyordu. Herkesin avluya inmesiyle birlikte yemek masasına geçip sohbetler eşliğinde yemekler yenilmişti. Biten yemeğin ardından yardımcılar sofrayı toplarken Serap da herkese kahve yapmak için mutfağa geçtiğinde konağın kapısı açılmış içeriye Arin Azad ve diğer aile üyeleri girmişti. Kısa bir karşılamadan sonra Serap'a yardım etmek için Arin de mutfağa girmişti ikili aldıkları tepsiler ile yukarı avluya çıktılar. Herkesin kahvesini teker teker ikram ettikten sonra kendi kahvelerini de alıp yerlerine geçtiler. Azamet hanı hem dünürüyle sohbet edip hemde kızı ile özlem gideriyordu. İçilen kahvelerden sonra çay tatlı meyve servisi derken vakit epeyce geç olunca misafirler gitmek için ayaklandılar kapıda kısa bir vedalaşmadan sonra herkes yorgun olduğu için birbirlerine iyi geceler dileyip odalarına çekildiler. Serap oğulu ve kızını yatırdıktan sonra kendi odasına geçip Yağız Meriç'i emzirip üstünü değiştirip yatağa yatırıp ardından kendisi de banyoya geçip işlerini halledip üstüne krem rengi geceliğini giyip yatağa geçti bu sırada agir de yatağa geçmişti. İkili birbirlerine sıkıca sarıldıktan sonra kendilerini uykunun tatlı kollarına teslim ettiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERDEL/ KALBE SÜRGÜN
Roman pour AdolescentsBerdel ile yolları kesişen iki genç bakalım bu hikayede aşk onları da alıp kendi ile sürükleyebilecek mi