18. BÖLÜM

187 6 0
                                    

Sabah gözlerini açan serap hemen kalkıp banyoya geçti işlerini halledip giyinme odasına geçip üstüne beyaz kazak ve kahverengi belden kemerli eteğini giyip beyaz spor ayakkabılarını da giyip saçlarını da açık bırakıp hafif bir makyaj yapıp odadan çıktı Agire de kıyafet çıkarıp koltuğa bıraktı.

(Kombin bu arkadaşlar)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Kombin bu arkadaşlar)

Beşikte uyuyan oğlu ve kızını kontrol etti melekler gibi uyuyorlardı. Hemen Agir'i uyandırıp banyoya yolladı ve hemen yatağı düzeltip uyanan oğlunu alıp önce karnını doyurup altını değiştirip üstünü giydirdi ardından uyanıp hemen ağlayan kızını alıp karnını doyurup altını değiştirip üstünü giydirdi.

(Bebeklerin kombini bu)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Bebeklerin kombini bu)

Kızının ağlaması ile gözlerini açan Agir yatakta yanında olan oğlunu sevmeye başladı yanına bırakılan kızını da koklayıp hemen kalkıp banyoya geçti işlerini halledip koltuktaki takımını giyip oğlunu ve kızını kucağına alınca serap da hemen yatağı düzeltti. Oğlunu kucağına alıp beraber yavaşça merdivenlerden aşağı inip yemek odasına geçtiler. Herkese günaydın diyip yerlerine geçtiler ve kahvaltılarını yaptılar. Erkekler işe gitmek için ayaklanırken Serap ve Amara da eşlerini geçirmek için konağın kapısının önüne kadar yürüdü. İkiside aynı zamanda "hayırlı işler işiniz rast gelsin inşallah Allah'a emanet olun." Dedikten sonra Adar ve Agir birbirine bakıp ikiz gibi konuşan eşlerine güldüler ardından onlarda işleri gibi "sizde kendinize dikkat edin Allah'a emanet olun." Dedikten sonra bu sefer Amara ve Serap birbirine bakıp güldüler ardından erkekler işe gitmek için arabalarına binip şirketin yolunu tuttular. İki elti yukarı çıktılar toprak dedesinin kucağında yaprak ise babaannesinin kucağında keyif yapıyordu resmen. Serap da hemen yardımcılar ile birlikte sofrayı topladılar daha sonra herkese kahve yapıp oturma odasına geçip kahveleri ikram etti. Kendi kahvesini de alıp Amara'ya sadece meyvesuyu verdi. Sohbet eşliğinde kahvelerini içerken Serap çalan telefonuna baktı arayan annesi idi hemen telefonu açtı. Zühre hanım telaşlı bir şekilde konuşmaya başlayınca serap da telaş yapmıştı. Zühre hanım "kızım Asminin sancısı tuttu doğumu başladı biz hastaneye gidiyoruz size de haber verelim dedik." Diyince serap tamam deyip telefonu kapattı. Ardından kendisine endişeli bir şekilde bakan kaynanası ve kayınpederini dönüp "Asminin sancısı tutmuş doğumu başlamış yani annemler şimdi hastaneye gidiyorlar." Diyince Azamet hanım endişe ile hemen kucağındaki torununu Amara'ya verip odasına gidip eşyalarını aldı. Ardından Ahmet ağa ile birlikte hastanenin yolunu tuttular serap hemen Agir'i de arayıp haber verdi. Amara ve kendisi de evde kalıp haber gelmesini beklemeye başladılar. Geçen 1 saatin ardından Agir serap'a arayıp güzel haberi vermişti. Serap ve Amara daha fazla dayanamayıp bebekleri evdeki yardımcıla teslim edip hastaneye doğru yol aldılar. Hastaneye varınca danışmadan Asminin yerini öğrenip oraya yöneldiler. Kapının önüne gelince kapıyı çalıp içeriye girdiler Asmine sarılıp tebrik ettikten sonra abisine de sarılıp tebrik etti. Agir'e baktığında kendisine öfke ile bakıyordu beraber odadan çıkıp bahçeye geçtiler Agir Serap'a dönüp "Amara ile birlikte nasıl tek başınıza buraya gelebiliyorsunuz." Dedikten sonra Agir'e şaşkın bir ifade ile baktı. Ardından kurulan dudaklarını ıslatıp "kusura bakma da buraya gelirken senden izin mi isteyecektir Agir AĞA " Agir Serap'ın bu cümlesi ile daha da sinirlenip Serap'ın kolunu kavrayıp var gücüyle sıktı. Canı acıyan serap yüzünü buruşturup "boş birşey için şuan tartışıyoruz ayrıca bırak kolumu Agir Ağa canımı acıtıyorsun." Diyince Agir "demek boş bişey için he ulan Yolda gelirken ya başınıza birşey gelse heee o zaman ne hesap vereceksin bana" diyip serap'a tokat attı hemde herkesin içinde serap kolini Agir ağadan kurtarıp arabasına binip hızla oradan ayrıldı. Agir de arabasına binip her zaman gittiği uçuruma gitti. Serap eve gelince kendi ve çocukların eşyalarını toplayıp bir valiz yapıp kendine de bir valiz yapıp arka kapıdan arabaya yerleştirdi. Ardından çocukları da alıp  pusetlerine koyup arabanın arka koltuğuna yerleştirdi pusetleri. Kimse görmeden konaktan çıkıp havaalanının yolunu tuttu ardından sahte kimlik ve pasapor ayarlayıp yurt dışına(Fransa) bilet alıp uçak saati gelince uçağa binip Türkiye'den ayrıldı.

BERDEL/ KALBE SÜRGÜNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin