17.BÖLÜM

282 7 0
                                    

Sabah gözlerini açan serap hemen banyoya geçip işlerini halledip giyinme odasına geçip üstüne  sarı balıkçı yaka kazak ve  renkli piliseli eteğini giyip saçlarını da açık bırakıp hafif bir makyaj yaptı.

Sabah gözlerini açan serap hemen banyoya geçip işlerini halledip giyinme odasına geçip üstüne  sarı balıkçı yaka kazak ve  renkli piliseli eteğini giyip saçlarını da açık bırakıp hafif bir makyaj yaptı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Kombin bu arkadaşlar)

Agir içinde siyah takım elbise çıkarıp koltuğa bıraktı ardından ağlayan bebeklerinin yanına geçip ikisini de kucağına alıp Agir'in yanına bıraktı Agir ağlama sesleri ile kalkınca yanında ağlayan meleklerine ve ona haince plan kurup gülümseyen karısına baktı hemen yaprak ve toprağı koklayıp banyoya geçti serapda hemen yaprağı alıp karnını doyurup altını değiştirip üstünü giydirip yatağa bıraktı ardından toprağı da alıp karnını doyurup altını değiştirip üstünü giydirip onu da yatağa bıraktı. Agir hazır olunca bebeklerini kucağına alıp severken serap hemen yatağı düzeltti ve kızını kucağına alıp beraber yavaşça merdivenlerden aşağı inip yemek odasına geçtiler aylardan Ocak olunca havalar da pek soğuk oluyordu. Hep birlikte edilen kahvaltıdan sonra önce adar sonra Ateş ve en son Agir toprak ve yaprağı koklayıp konaktan çıkıp arabalarına binip şirketin yolunu tuttular.  Yardımcılar el birliğiyle kahvaltı sofrasını toparladılar serap mutfağa inip kendilerine kahve yapmaya başladı. Kahveyi ocağa koyup fincanları tepsiye dizip suları da koyup  yanına da çikolata ve lokum koyup pişen kahveyi fincanlara boşalttıktan sonra tepsiyi alıp oturma odasına çıkıp kahveleri ikram ettikten sonra kendi kahvesini de alıp sohbet etmeye başladılar. Bir yandan sohbet edip bir yandan da oğlu ve kızını seviyordu. Amara içtiği kahve ile midesi bulanınca hemen o katta bulunan banyoya koşup içinde ne var ne yok kustu. Amara'nın peşinden giden serap amaranın iyi olup olmadığını sordu iyi olduğu cevabını alınca aklına gelen fikri Amara ile paylaştı. " Elticim sakına sen hamile olmayasın?" Amara serap'a bakıp "aslında 10 günlük gecikmem ve arada baş dönmelerim oluyor." Serap Amara'ya bakıp "canım benim kadın hastalıkları ve doğum uzmanı olarak bunların tek bir nedeni var oda hamilelik hemen adarı ara gelirken hamilelik testi alsın biz senle testi yaparız." Diyince Amara biraz çekingen davranarak "Adar'dan değilde başkası alsa olmaz mı? Diyince serap kagasını sallayıp mutfağa inip yardımcıyı çağırıp hastaneden 2 gebelik testi almasını söyleyip gönderdi. Kısa süre sonra gelen yardımcı gebelik testini serap'a verdi serap ve Amara odaya çıkıp serap amarayı banyoya gönderdi testi yaptıktan 5 dk sonra sonuç çift çizgi çıkınca serap Amara'ya bakıp büyük bir sevinçle "Tebrikler elticim hamilesin"diyince Amara şok olmuş gibi ne diyeceğini şaşırmıştı. Hemen adarı arayıp hastaneye gitmesi gerektiğini söyleyince Adar gelip Amara ile hastaneye gittiler. Kayıt yaptırıp sıralarını beklediler durumu doktora anlatınca hemen kantahlili için aşağıya indiler 2 saatin sonunda tahliler çıkınca hemen doktorun yanına gittiler. Doktor ikiliye bakıp " tebrik ederim hamilesiniz." Dedikten sonra muayene olmak için sedyeye geçti karnını açıp sürülen jel biraz ürpertsede hiç umursamadı. Doktor "evet Amara hanım tam 6haftalık hamilesiniz şuan bir problem görünmüyor. " Dedikten sonra doktor bir takım uyarılarını da yaptıktan sonra ikili odadan çıkınca adar büyük bir sevinçle karısına sarılıp etrafında döndürdü. İkili arabaya binip konağa doğru yol aldılar.  Serap evde merak içinde gelecek haberi bekliyordu. Bir doktor olarak emindi ama net bir bilgi şarttı. Bu sırada acıkan bebeklerini doyurup altlarını da değiştirip aşağıya indi. Azamet hanım torunu yaprağı kucağına alıp sevmeye başladı serap da oğlu ile ilgilenirken açılan odanın kapısı ile bakışlarını oraya çevirdiler. Hiç kimseye bişey anlatmaya ikili akşam yemeğinde büyük bombayı patlatacaklardı. Vakit akşam olmuş erkekler işten gelmişti. Akşam yemeği yenmiş çaylar içiliyorken adar öksürüp dikkatleri üzerine çekti. "Bav müsaden vardır diyeceğim vardır." Ahmet ağa başı ile onaylayınca Adar lafa girdi "müjdemi isterim Bav evimize bir torun daha geliyor ben baba oluyorum." Diyince herkesten sevinç nidaları yükseliyordu. Herkes ikiliyi tebrik ettikten sonra sohbetlerine devam ettiler. Herkes yarın yapılacak mevlüt hakkında konuşuyorlardı. Çünkü yarın ikizlerin 40 mevlüdü olacaktı ayrıca Amara'nın bebeği için de yapılacaktı bu mevlüt iki mevlüt bir arada olacaktı. Vakit epeyce geç olunca herkes odasına çekildi. Agir ve Serap da oğlu ve kızı ile odalarına çekildi. Serap hemen oğlunu doyurup altını temizleyip geceliklerini giydirip beşiğine koydu. Ardından Agir'in kucağındaki kızını alıp onuda doyurup altını değiştirip geceliğini   giydirip beşiğine koydu. Ardından kendisi de banyoya geçip işlerini halledip giyinme odasına geçip üstüne pijamalarını giyip yatağa geçti. Agir karısını kendisine daha çok çekip güzel kokusinu içine çekip önce saçlarına ardından anlına boynuna ve en son dudaklarına öpücük bıraktıktan sonra kendilerini uykunun tatlı kollarına teslim ettiler.

BERDEL/ KALBE SÜRGÜNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin