MEDYA: Amara Piran
Sabah midesinin bulantısı ile gözlerini açan serap hemen kalkıp banyoya geçti. Midesinde ne var ne yok kustu. Banyodan gelen sesler ile gözlerini açtı. Hemen banyoya gidip karısının saçlarını arkada tutup rahat bir şekilde kusmasına yardımcı oldu. Daha sonra karısını kaldırıp elini yüzünü yıkayıp giyinme odasına geçtiler. Agir Serap'ın kıyafetlerini giydirecekken serap "ben kendim gelinebilirim" demesi ile durup banyoya geçti işlerini halledip odaya geçti Serap'ın çıkardığı siyah takım elbisesini giydi. O sırada yatağı düzeltmiş onu bekleyen karısı ile birlikte odadan çıkıp avluya geçtiler. Herkese günaydın diyip hazır olan kahvaltı sofrasına oturdular. Herkes sessiz bir şekilde kahvaltısını yaparken sessizliği bozan kişi Ahmet ağa oldu " yarın Adara kız istemeye gideceğiz herkes hazırlıklarını yapsın ona göre. Ayrıca isteme söz nişan bir olacak gelin bohçaları bugün alışverişe çıkıp halledin. Yarına eksik birşey kalmasın. Amara ve annesi bide adar oğlum sende annenlerle gidin eksikleri tamamlayın. Yüzükleri alın." Dedikten sonra herkes tamam anlamında başını salladı. Biten kahvaltının ardından erkekler işe gitmek için kalkınca serap da Agir'in arkasından kalktı onu kapıya kadar eşlik edip sadece "hayırlı işler Allah'a emanet ol." Dedikten sonra Agir Serap'ın sesindeki mesafeyi anlamıştı. Agir'de serap'a dönüp "sende anlamlarla çarşıya gitmek istiyorsan git ama kendini çok fazla yorma bide bir kart verip bizim adımıza da nişan hediyesi al ikisine de" dedikten sonra arabasına binip şirketin yolunu tuttu. Serap da avluya geçip geleceğini belirttikten sonra yukarı çıkıp hazırlandıktan sonra avluya çıktı. Herkes hazır olduğunda azamet hanım, serap şoför ile çarşıya geçerken adar da amaraları almaya gitmişti çarşıda buluşacaklardı.
SERAP'IN AĞZINDAN
Çarşıya geldikten 5 dakika sonra Adarlarda gelmişti beraber önce söz ve nişan bohçası için alış veriş yaptık. Kız tarafı damat bohçası yapacaklardı,erkek tarafı ise gelin bohçası yapacaklardı. Saatin ardından bohça için herşey alınmıştı. Ardından isteme söz nişan bir olacağı için kıyafet alındı. Amara kendisi için bakarken ben de kendime bakıyordum. Malum hamilelik nedeniyle şuan 6 aylık hamile gibi duruyordum ve diğer elbiselerim bana olmuyordu. Amara kendi kıyafetini seçerken, ben de kendime bir kıyafet seçmiştim, ama tabi Amara gelin olduğu için çok abartılı birşey almamaya özen gösterdim. Yoksa amaraya çok ayıp olurdu.(Serap'ın kıyafeti)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERDEL/ KALBE SÜRGÜN
Teen FictionBerdel ile yolları kesişen iki genç bakalım bu hikayede aşk onları da alıp kendi ile sürükleyebilecek mi