27.BÖLÜM

117 4 0
                                    

Sabah erkenden kalkan serap oğlu Yağız Meriç'i emzirip tekrar yatağına koyup banyoya geçip işlerini hallettikten sonra giyinme odasına geçip üstüne beyaz gömlek ve jile elbisesini giyip saçlarını salık bırakıp odadan çıktı

Sabah erkenden kalkan serap oğlu Yağız Meriç'i emzirip tekrar yatağına koyup banyoya geçip işlerini hallettikten sonra giyinme odasına geçip üstüne beyaz gömlek ve jile elbisesini giyip saçlarını salık bırakıp odadan çıktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hemen mutfağa girip kahvaltıyı hazırlarken Amara ve Miray da mutfağa gelmiş el birliğiyle kahvaltı sofrası hazırlanmıştı. Kahvaltı sofrasına eksikleri taşırken Agir Yağız Meriç'i aşağıya indirirken serap da oğlu ve kızını giydirip aşağıya getirmişti. Hep birlikte güzel bir kahvaltı yaparken Ateş boğazını temizleyerek bütün dikkatleri üstüne çekti.
Ateş; Bav ana abilerim yengelerim size bir diyeceğim var Bav ana benim bir sevdiğim vardır ve izniniz olursa bende artık evlenmek istiyorum.
Ahmet Ağa; De hele oğul kimdir bu kız kimlerdendir bu şanslı kız.
Ateş; kendisini çok iyi tanıyorsunuz zaten o buraya gelip gönlüme taht kuran kişi Miray'dır.
Herkes birbirine bakıp sevinmişti Miray ise utanıp başını önüne eğmişti. Ahmet Ağa Miraya dönüp "kızım açık ol bizden çekinip utanmana gerek yok senin de gönlün var mıdır."
Miray; evet Ahmet amca ateş'in de dediği gibi biz bir kaç aydır konişiyoruz çok seviyoruz birbirimizi eğer sizde izniniz olursa bende evlenmek istiyorum.
Diyin e herkes mutlu olmuştu. Aralarında konuşup yarın kirayı serapın ailesinden isteyeceklerini karar verdiler. Çünkü Miray daha küçük yaşta bir trafik kazası sonucu ailesi hayatını kaybetti ve akrabaları tarafından yurda verilmiş 18 yaşına kadar serap ile olan arkadaşlığı ve hala devam eden arkadaşlıkları daha da kuvetlenmişti. Serap ailesi ile konuşup durumu izah etmişti zahir ağa ve Zühre hanım mirayın kendilerinden istenmesini büyük bir mutluluk ile kabul etmişlerdi. Biten kahvaltının ardından erkekler işe gitmiş kadınlarda sofrayı toplamış ve günlük rutin temizliğini yapıp bitirmişlerdi. Şimdi ise terasta kahve keyfi yapıyorlardı. Miray ise işe gitmişti.
Amara; bak elticim şimdi bize 3. Bir elti geliyor desene yaşlanıyoruz artık.
Serap; elbette bir gün laşlanıcaz ama bak ben tam 5 yılımı bitiricem 2 ay sonra ve sonra sen geldin ve şimdi de en yakın arkadaşım bana elti olacak. Ne tuhaf bir şey değil mi.
Kadınlar kendi aralarında böyle konuşirken vakit akşam üstü olmuştu ve hemen mutfağa girip yemeklere yardım etmişti.2 saat içinde biten yemeğin ardından kadınlar mutfaktan çıkarken içeriye Ahmet Ağa Agir Adar Ateş ve Miray girmişti. İkili herkese hoşgeldin demişti. Serap ve Amara eşlerini alıp odaya girdi odada işlerini bitirip eşegıya yemeğe inmişlerdi. Şen sohbetler eşliğinde yemekler yenmişti. Biten yemeği lardımcılar toplarken kızlarda çay servisi yaptılar. Herkes yarın ki isteme için sohbet ediyordu. Yarın Miray zahir ağa ve zühre hanımdan isteyeceklerdi sabah erken kalkıp kahvaltıdan sonra çarşıya çıkıp kızlar kıyafet alıcaklardı bide söz yüzüğü alınacak ardından da zahir ağalara geçecekti serap ile Miray. Serap tabi ki de böyle bur günde en yakın arkadaşının yanında olacaktı. Saat epeyce geç olunca herkes birbirine iyi geceler diyip odalarına geçmişti. Serap hemen oğlunu emzirip üstünü değiştirip yatırmıştı Agir de bu sırada üstünü giyinmiş yatağa geçmişti. Serap de hemen banyodaki işlerini halledip üstüne şort takımı giyip kendini yatağa atmıştı. Agir hemen kollarını karısının incecik beline sarıp mis gibi lavanta kokusunu içine çekmişti ardından ikili birbirine iyi geceler dileyip kendilerini uykunun tatlı kollarğna bırakmışlardı.
Herkes sabahtan kalkıp kahvaltılarını yaptı rkekler işe gidince kadınlarda evde koşuşturmaya başladılar azamet hanım Miray Zühre hanım Serap Amara Arin hep birlikte alışverişe çıktılar. Herkes kendine kıyafet aldı biten alışverişin ardından Miray ve Serap ve Zühra hanım duran konağına geçtiler. Tabii karahanlılar konağında olduğu gibi burada da koşuşturma vardı herkes akşam olacak olan isteme için canla başla çalışıyordu. Serap hemen miray'ı alıp kendi eski odasına götürdü üzel bir duş aldıktan sonra kıyafetini giydim Miray gelen kuaförler saçını ve makyajını yaptı bir tane 2 saatini ardından ikisi de hazırdı. Herkes akşam yemeğini yemiş gelecek olan misafirleri bekliyordum yarım saatin sonunda kapı çalmış ve beklenen misafirler gelmişti. Herkes birbirini tanıdığı için ve uzun zamandır birbirlerine birbirlerine güvenmediği için kapıda uzun bir selamlaşma oldu erkekler ve bayanlar hep birlikte karışık bir şekilde yukarıdaki şark odasına geçtiler Miray da Zühre Hanım'ın talimatı üzerine Serap Amara ve Arin ile birlikte mutfağa geçip kahve yapmaya başladılar. Tabii içerisi çok kalabalık olduğu için 3'er 4'er tepsi kahve çıkardılar yukarıya en son Miray Ateşin kahvesini alıp yukarı çıktı. Ateş ikram edilen kahveyi aldı ve miray'ın gözlerinin içine bakarak bir dikişte işte içilen kahvenin ardından Miray istenmiş ve yüzükler takılmıştı büyük bir nişan yapmak için bir hafta sonrasına tarih verilmişti. Nişan tarihi de belli olunca içeride koyu bir sohbet oluştu zaten ailelerde birbirlerini tanıyorlardı. Güzel geçen gecenin ardından herkes birbiriyle vedalaşıp konağa doğru yola çıktılar ve gelince herkes birbirlerine iyi geceler dileyip odalarına çekildiler Serap çocuklarını yatırdıktan sonra küçük oğlun da emzirip beşiğine koydu banyoya geçip işlerini halledip üstüne şort takımına giyip yatağa geçti Agir arkadan serap'a sarılıp önce alnına sonra yanağını ve en sonunda daha atlarına öpücük kondurup kendilerine uykunun tatlı kollarına teslim ettiler.
Durağan ve karahanlılar konağında her şey yolunda gidiyordu bir hafta sonra olacak olan  Miray ve ateşin nişanı 2hafta sonra da yapılacak olan Ömer ve ipek'in nişanı için herkes çok heyecanlıydı hazırlıklara şimdiden başlanmıştı bohçalardı davetiyelerde yemek için tutulacak olan kadınlarda her şey hazırlanmıştı. Ahmet Ağa ve Agir kendi aralarında konuşurken bütün aile üyeleri toplanmıştı Ahmet Ağa herkese hitaben konuştu bu hafta sonu Amed'e gidiyoruz Dilşah hazeroğlu ve Harun bozbeyli'nin düğünü vardır Nihat ağlar arayıp bizzat katılmamızı istedi. Böylelikle aralarındaki kan davası evlilikle son bulacaktır. Herkes bu durumu onayladıktan sonra yenilen yemekler ve içilen çaylardan sonra herkes birbirini iyi geceler dileyip odalarına çekildiler. Serap önce oğlu ve kızının üstünü değiştirip yatağına yatırdıktan sonra odadan çıkıp kendi odasına geçip Küçük oğlum Yavuz meriç'i doyurup altını değiştirip üstünü giydirdikten sonra yatağına yatırdı en son kendisi banyoya geçip işlerini halledip giyinme odasından eşofman ve tişört giyip yatağa geçti agir ile birbirleri ile bir süre muhabbet ettikten sonra günün verdiği yorgunluk ile kendilerine uykunun tatlı kollarına teslim ettiler.

Mirayın söz kıyafeti

Serapın giydiği

Amaranın giydiği

Arinin elbisesi

Asminin elbisesi

Evetttttt uzun bir süreden sonra tekrar yazmaya devam ediyorum arkadaşlar
Bölümü nasıl buldunuz?
Gelecek bölüm hakkında neler olsun sizce?
Vote ve yorum yapan elleriniz dert görmesin...

BERDEL/ KALBE SÜRGÜNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin