1 HAFTA SONRA
Serap sabah erkenden kalkıp banyodaki işlerini halledip giyinme odasına geçip üstüne siyah yarım kol elbisesini giyip saçları da salık bırakıp hafif bir makyaj yapıptıktan sonra Agir için de kıyafet çıkarıp koltuğa bıraktı.(Serap'ın kıyafeti)
Agir'i zorda olsa uyandırdıktan sonra Agir banyoya geçip işlerini hallederken serap da hemen yatağı toplarken agir'de üstünü giyiniyordu. Hazır olan ikili odadan çıkıp avluya geçtiler. Herkese günaydın dedikten sonra hazır olan kahvaltı sofrasına oturdular. Sessizce edilen kahvaltıdan ki sessizliği bozan kişi Azamet hanım idi Agir'e dönüp"de hele oğul bugün mü gideceksiniz doktora?" Agir'de annesine bakarak "evet ana birazdan çıkarız." Dedikten sonra kahvaltısına geri döndü. Biten kahvaltının ardından serap yukarıya çıkıp odasından çantasını telefonunu ve Agir'in eşyalarını da aldıktan sonra tekrar avluya indi. Agir'in eşyalarını verdikten sonra ikili herkesle vedalaşıp yavaşça merdivenlerden inip arabalarına bindi. Kısa süren yolculuğun ardından hastaneye varan ikili danışmadan kayıt yaptırıp sıralarını beklediler bir süre sonra ekranda adını gören serap ile birlikte agir'de ayaklanıp doktorun odasına geçip doktorun karşısına oturdular kısaca sorulan sorulardan sonra serap muayene için sedyeye geçti agir'de uzanmasına yardımcı oldu Serap hazır olanuca doktor da yerini aldı. Jeli döktükten sonra ultrason cihazını karnında gezdirmeye başladı. Doktor "bebekleriniz gayet sağlıklı serap hanım bir sıkıntı yok tam 16 haftalık (yani4aylık)" dedikten sonra kalp atışını da dinletti. Doktorun verdiği peçeteyi alan Agir hemen karısının karnını silip kalkmasına yardım etti ardından ikili tekrar doktorun karşısına oturdular. Serap doktora dönüp "doktor hanım benim hala mide bulantılarım 5evam ediyor normalde bu kadar uzun sürmez genelde 3 aya kadar olur bunun için bir mide bulantı ilacı yazar mısınız?" Diyince doktor kaşlarını çatıp bakınca serap açıklama gereği duyunca "şey bende İstanbul'da özel bir hastanede 4 yıldır kadın doğum ve kadın hastalıkları uzmanı olarak görev yaptım." Diyince doktor meslektaş olduğunu öğrendiği serap'a kocaman bir gülümseme ile tebesüm etti. İlacı da yazıp reçeteyi verdikten sonra ikili doktora teşekkür edip odadan çıktılar. Serap arabanın önünde beklerken agir'de ilaç almak için eczaneye gitti. Tam o sırada serap karşısında gördüğü kişi ile şok olmuş bir şekildeydi. Gökhan hemen ağzına koyduğu eter ile serapı bayıltıp arabaya taşıdı ardından şoför koltuğuna geçip gazı kökledi.
AGİR'İN AĞZINDAN
İlaç alıp arabaya döndüğümde seerap yoktu merak edip etrafa bakındım ama yoktu. Hemen telefondan aradım ama telefonu kapalıydı. Korku ve endişe bedenimi sarmıştı. Şimdi nereye kaybolmuştu diye düşünürken yanıma gelen adamın "ağam gelin ağamı bir adam ağzına bir bez koyup bayıltıp kaçırdı biz müdahale etmek istediğimizde de bize silah çekti." söyledikleri ile şok olmuştum. Kimdi ki onun sevdiğini karısını kaçırmaya teşebbüs eden. Hemen arabaya binip hızla konağa geldim Yolda gelirken adarı da arayıp hemen eve gelmesini istemiştim oda ateş ile gelmişti. Konakta kiler yanımda serabı görmeyince hemen sordular bende biri tarafından kaçırılmış diyebilmeştim. Haberi duyan duranlarda hemen konağa gelmişti iki aşiret bir olup dört bir yandan serap'ı arıyorduk. Ben Ömer Mirza Adar ve Ateş ile birlikte hastaneye gidip güvenlik kameralarına bakmıştım. Gördüğüm kişi ile şok oldum. B... Bu Gökhan diyebilmeştim sadece. Herkes sorar gözler ile bana bakınca Ömer ve Mirza herşeyi bildiği için birşey demişlerdi ama onlarda benim kadar şaşkınlardı. Adar ve Ateş e dönüp serap ile eskiden evlenmek isteyen şerefsizin teki. Hala Serap'ın peşinden ayrılmıyor. Bunun üzerine bindiği arabayı bulmak için Ömer bir polis arkadaşından yardım istemişti. Geçen 30 dakikanın ardından arabanın Mardin çıkışında boş bir arazide bulunmuş olduğunu söyledi arkadaşı hemen gidip oraya baktık. Tahminen serapışehir dışında bir yerlere kaçıracaktı. Hemen Adıyaman, Batman, Diyarbakır, Gaziantep, Kilis, Mardin, Siirt, Şanlıurfa ve Şırnak illerinin ileri gelen aşiret büyükleri ile konuşup aramayı daha da derinleştirrik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERDEL/ KALBE SÜRGÜN
Ficção AdolescenteBerdel ile yolları kesişen iki genç bakalım bu hikayede aşk onları da alıp kendi ile sürükleyebilecek mi