Sabah yüzüne vuran güneş ışıklarıyla açtı gözünü Agir önce yatakta uyuyan kırısına baktı ve ne kadar masum olduğunu söyledi içinden. Bir müddet daha karısını izleyen Agir yüzüne düşen saçlarını kulağının arkasına iliştirirken serap gözlerini açtı ve nefret dolu bakışlarını ona dikti. Daha sonra hiçbir şey demeden yataktan çıkıp banyoya geçti işlerini halledip odaya geçti üstüne mürdüm rengi yarım kol dizlerinin biraz altında bir elbise giyip saçlarını da doğal olarak bırakıp ardından yüzüne biraz renk katmak için hafif bir makyaj yapıp odadan çıkıp mutfağa geçti.
(Elbise bu şekilde)
Mutfağa geçip kahvaltının kurulmasına yardım etti ara ara kasıklarına giren ağrı onu engellemede hiç kimseye hiçbir şey belli etmek istemedi. Kahvaltı hazır olunca herkes yerlerine geçip ateşin yakalarına gülerek kahvaltı ediyordu. Biten kahvaltının ardından erkekler işe giderken serap yine kocasını işe uğurlamadı. Çünkü ona çok kırgın ve kızgındı.
Bu durumu fârk eden kaynanası serap'a dönüp," keçamın bize 2 kahve yapıda biraz konuşalım."
Dedikten sonra Serap hemen mutfağa geçip cezveye kahveyi koyup tepsiye 2 bardak su koyup yanına da çikolata ve lokum koyup pişen kahveyi fincanlara boşalttıktan sonra tepsiyi alıp avluya çıktı. Kahveyi kaynanasını ikram edip ardından kaynanasını yanına oturup kendi kahvesini de aldı.
Azamet hanım: Keçamın ere ez zanım dıle te pır şıkıkayı ama edi bese Agir ji hündire çeva te dinire ev ji pır pişmanı jıbo xatre mın şansak dınejı bıde wi.(kızım biliyorum senin kalbin de çok kırıldı ama yeter Agir de gözlerinin içine bakıyor. Benim hatırım için ona bir şans daha ver.)
Serap sadece tamam demekle yetindi. Daha sonra uzun uzun sohbetler ettiler vakit ikindiyi bulunca Serap mutfağa geçip yemeklere yardım etti. Yemekler bitince erkekler de işten gelmişti. Serap çıkıp hepsini karşılayıp hoşgeldiniz dedi. Agir serab'a yaklaşıp gülümseyip "hoşbulduk gulamın" deyip anlına bir öpücük kondurdu. Sonra hep birlikte avluya geçtiler serap da mutfağa geçip sofrayı hazırlamaya yardım etti. Hazırlanan sofra ile herkes yerine geçmiş mutlu bir şekilde yemeklerini yediler. Agir'in gözlerindeke mutluluğu gören ailesi de mutlu olmuştu. Serap oğullarına çok iyi geliyordu. O sert gaddar adamın yerine yüzü güler merhametli bir adam gelmiş gibiydi. Biten yemeğin ardından. Serap ve yardımcılar el birliğiyle sofrayı topladılar. Yardımcılar bulaşıkları yıkarken serap çayı demlemiş bugün yaptığı ve Agir'in en sevdiği tatlı olan şekerpareyi servis tabaklarına koydu serap çayları alıp yukarı çıkarken Dicle de tatlıları dağıtıyordu herkes hoş bir sohbet içindeydi. Yenen tatlılar ve içilen tatlılardan sonra vakit epeyce geç olunca herkes odasına çekildi. Serap da bulaşıkları mutfağa indirip makineye yerleştirdikten sonra odasına çıktı. Kapıyı yavaşça açıp içeriye girdi. Kocası odada yoktu banyoda su sesleri gelince orada olduğunu anladı.hemen giyinme odasına geçip üstüne geceliğini giyip odaya geçip yatağa girdi çok geçmeden Agir de altında eşofman üstünde beyaz bir tişört ile odaya girdi ve hemen yatağa geçti. Serap'a dönüp "bugün bir adım atıp işten gelince bizi karşılaman beni çok mutlu etti. Bana namus sözü bundan sonra gözünden tek yaşın dahi akmasına izin vermeyeceğim ve buna sebep olmayacağım. Ez jı te pır hezdıkım gulamın(seni çok seviyorum gülüm)". Dedikten sonra serap " Agir ben hayatımda mutsuzluk istemiyorum sana bir şans verdim evet ama bu demek değil ki seni hemen affedeceğim ve sana olan kırgınlığım hemen geçmeyecek. Eğer sana verdiğim bu şansı beni kırmak için bir daha kullanırsan işte o zaman ne olursa olsun çekip giderim bunu unutma."
Dedikten sonra Agir Serap'ın dudaklarına kapandı öyle narin sanki kırılacak mış gibi ama bir o kadar da arzu özlem ve istek ile öpüştüler nefes nefese ayrıldıktan sonra Agir serapır geceliğini çıkardı ardından iç çamaşırlarını da çıkardı daha sonra kendi kıyafetlerini çıkarıp bacak arasına geçip onay aldıktan sonra yavaş bir şekilde vajinasına girdi başta yavaş olan git gelleri daha sonra hızalandı yarım saatin sonunda ikisi aynı anda rahatlarken Agir Serap'ın göğüsüne kafasını koyup nefesini düzene sokmaya başladı. Daha sonra kendini yana atıp elini serapın beline atıp göğsüne çekti ve saçlarına ardından anlına boynuna ve en son dudaklarına öpücük bıraktıktan sonra serap ile birlikte hemen kalkıp banyoya girdiler ikiside duy aldıktan sonra üzerlerine kurulayıp kıyafetlerini giyip yatağa geçtiler ve kendilerini uykunun tatlı kollarına teslim ettiler.
Yarınların ne getireceğini bilmeden öylece yeni güne umutla gözlerini yumdular...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERDEL/ KALBE SÜRGÜN
Ficção AdolescenteBerdel ile yolları kesişen iki genç bakalım bu hikayede aşk onları da alıp kendi ile sürükleyebilecek mi