Sabah erkenden kalkan aile üyeleri hep birlikte yapılan kahvaltıdan sonra hazırlıklara başlamışlardı çünkü bugün amede Dilşah hazaroğlu ve Harun bozbeyli'nin düğünü için gidilecekti. Biten hazırlıklarının ardından 5 araba ile AMED'E doğru yola çıktılar. Geçen iki saatin ardından AMED'e Nihat ağların konağına varmışlardı. Nihat Ağa eşi maral hanım ve kızı rona ile birlikte gelen misafirlerine kapıda karşıladılar. Karahan ailesinden bir saat sonra da duran aşireti beritan aşireti ve piran aşiretleri de Nihat ağların konağına varmışlardı. Tabii gelen misafirler çok olduğu için Nihat Ağa hemen yanındaki kardeşinin konağını da gelen misafirlerine yer ayerlamıştı. Nihat Ağa ve eşi maral hanım sabahtan kalkıp gelen misafirler için hummalı bir çalışma içerisine girmişlerdi gelen misafirlere kazan kazan yemekler yapıldı. Normalde erkekli kadınlı hep beraber yenilen yemekler bu sefer misafirler çok olduğu için ayrı ayrı hazırlanmıştı erkekler Nihat Ağa'nın konağında yemek yerken bayanlarda niha da annem kardeşinin konağında yemek yiyorlardı. Biten yemeğin ardından herkes bir araya gelip kadınla erkekler koyu bir sohbetin içine girmişlerdi. Vaktin haileyi geç olması ve yarın kına olması nedeniyle herkes birbirine iyi geceler dileyip kendisine gösterilen odalara geçmişti.
Sabah erkenden kalkmış kahvaltı hazırlığına girmişti herkes iki konakta da koşuşturma vardı. Hazırlanan kahvaltıdan sonra herkes kahvaltısını etmiş ve sofra yardımcılar tarafından toplanmıştı. Herkes Nihat ağların konağına geçip sohbet eşliğinde kahvelerini içmişlerdi. Biten kahvemerden sonra vakit akşam üstü olmuştu. Herkes akşam yemeği için hazırlıklara yardım ediyordu geçen 3 satin sonunda çeşit çeşit yemekler yapılmış sofralar kurulmuştu biten akşam yemeğinin ardından sofra yardımcılar tarafından toplanmıştı. Herkes kendilerine gösterilen odalara geçip akşamki kına için hazırlanmaya başlamışlardı.(Serapın kıyafeti)
Amaranın kıyafeti
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERDEL/ KALBE SÜRGÜN
JugendliteraturBerdel ile yolları kesişen iki genç bakalım bu hikayede aşk onları da alıp kendi ile sürükleyebilecek mi