Його рівномірне дихання, уже як п'ять хвилин, стало звичайним. Ще коли дівчина укрила тіло брюнета, він почав спостерігати. Крізь прикриті очі, Ейдан уважно та із наївним зацікавленням, дивився на неї, а коли сіроока почала співати, то темнокосий ледь стримувався, аби не розпливстись у легкій космішці. Він не поспішав показувати новій подрузі, що уже не спить, але стримувати посмішку було дедалі важче, а ризик, що його "спостереження" буде розкрите, був високий.
Сама ж Лукреція, не помічаючи спостереження, спокійно вела фургон. Погляд її сірих очей був "прикований" до дороги, а ліва рука час від часу змінювала своє положення, переміщаючись то на коробку передач, змінюючи передачу, то на кермо автомобіля. Улюблена пісня закінчилася, а на заміну їй прийшла довга та нуднюча лекція, про те, як правильно обрати якісну.. касету? Хіба про ті пластикові штуки не говорили востаннє, років так сімдесят тому? Дівчина потяглася лівою рукою, залишивши праву на кермі, до магнітофону й нажаттям, уже блакитної кнопки, витягла флешку. Вона угледіла ще одну біля магнітофону, тому замінила ту із лекцією на іншу. В салоні заграла уже інша пісня "shinunoga E-wa", під мелодію яку, уже їхала Лучано.
- може все з таки подрімаєш?, - зненацька почувся трохи хрипший голос Галлагера
Від такої несподіванки, брюнетка трохи підстрибнула на кріслі. Дихання поступово ставало все частішим і частішим, через що, вона почала дихати уже через привідкриті уста. Серце швидко билося, а міміка її обличчя завмерла в емоції здивування. Помітивши, що фургон почав потроху сходити з траси на узбіччя, Лукреція струсила свою голову та знову зосередилася на дорозі, узявшись за кермо міцніше.
- якого дідька ти твориш?, - обурено запитала сіроока, зводячи свої тонкі брови до самого переднісся, - а якби я не впоралася б із керуванням та ми врізалися в дерево на узбіччі?!
Але на її критику, із нотками паніки, брюнет лиш тихо захихотів, прикриваючи лице руками. Не витримавши, дівчина декілька разів ударила його долонею по.. по чому бачила, по тому і била. На зміну її обуренню прийшла легка злість, через що, хотілося якось "відомстити" цьому несерйозному юнаку, що так нахабно посмів налякати її.
- та все, все, - сміявся він, намагаючись прикритися від "ударів" брюнетки, - йя так більш не буду
Тоді Лу, почувши його "щиросердне каяття", знову переставила свою руку на кермо, трохи сильніше зжимаючи його
ВИ ЧИТАЄТЕ
The last
FanficЛюдство перейшло на новий рівень, подолавши війни, бідність та проблеми з екологією. Але заживши у повному комфорті вони навіть і не здогадуються яка напасть уже чатує на них... ‼️ Важливо прочитати ‼️ В даній AU присутні сцени насильства та завуаль...