Tehdit

2K 212 238
                                    

Hyunjin

Kore'ye geri dönmüştük. Yaklaşık 2 hafta olmuştu ve bu süreçte annem beni sürekli aramıştı ve gelmemi söylemişti. En sonunda dayanamayarak yanına gelmiştim. Şuan da ise karşılıklı oturuyorduk. Annem çok boş bakıyordu.

"Beni neden ısrarla çağırıp durdun..?"

"Madem mesajlarımı ve aramalarını dikkate ağlıyorsun.. şimdide söylüyorum ya Amerika'ya geri dönersin ve Felix'i burada bırakırsın ya da.."

Çantasından bir şişe çıkartmıştı.

"Bunu Felix'i öldürmek için kullanırım. Hmm? Ne diyorsun? Bırakacak mısın yoksa.. sevgili Felix'in kendi kanında boğulmasını mı izleyeceksin?"

Dedikleri ile gözlerim büyümüştü.. ne diyordu böyle? Ne demek Felix'i öldürmek?!

"Sen ne diyorsun?!"

"Ya ondan vazgeç ya da ölüm olur zavallıcığın sonu."

"Saçmalama!"

"Biliyorsun.. yaparım."

Yapardı.. hemde çok iyi yapardı.

"Sen.. sen kafayı yemişsin. Onu öldüreceğini söylüyorsun?!"

"Seni bir kez uyarıyorum Hwang Hyunjin. Ya onu bırakıp Amerika'ya dönersin. Ya da ölümü senin kucağında olur. Hangisi?"

Sinirle bir nefes aldım ve parmaklarımı burun kemiğime koydum.

"Seni kaçık karı! Ne diyorsun farkında mısın!? Onu öldürmek ne demek ha!"

Bağırmam ile kaşlarını çatmıştı.

"Ondan ayrılacaksın Hwang! Ve yaşın geldiğinde bir kadın ile evleneceksin! Anlıyor musun?!"

"Hayır evlenmeyeceğim!!!!"

Sesim daha çok çıkmaya başlamıştı. Ve bir kaç meraklı göz bize dönmüştü.

"Evleneceksin. İllaki evleneceksin. Merak etme seni o sürtükten daha iyi tatmin edecek bir kadın bulurum."

"Al götüne sok! Bir kadınla evlenmeyeceğim!"

"Benimle düzgün konuş!"

"Kes sesini! Senden nefret ediyorum..!"

Dişlerim arasından tıslayarak söylemiştim bunu.

"İllaki bir süre sonra o seni bir kadın gibi tatmin edemeyecek Hwang.. işte o zaman etrafında bir kadın arayacaksın."

"Benim cinsel hayatımdan sanane! İstediğimi altına alırım istediğimin altına girerim! Sanane ya sanane!!!"

Bu son nokta olmuştu o da ayağa kalkarak bana ilerlemiş ve bir anda tokatı yüzüme basmıştı. Aptal kadın!

"Sana.ondan.ayrılacaksın dedim!"

Kelimeleri bastırarak söylüyordu.

"Ayrılmayacağım..!"

"Öyle mi..?"

Alayla söylediği şey ile alayla karşılık vermiştim.

"Öyle.."

O sırada yediğim yumruk ile ağzım kan olmuştu. Yere kanı tükürdüm.

"O zaman sevgilinin de bu ağzından çıkan kanda boğulmasını izlersin.. ha?"

Ne diyordu böyle.

"Hadi karar ver. Ya onu öldüreyim ya da ondan ayrıl?"

Yapacak bir şeyim yoktu.. haftalarca direnmem sonucu ölüm ile tehdit ediyordu.

My Stepbrother/HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin