Hyunjin
Bu kız geldiğinden beri hep konuşmuştu.. sürekli 'oppa' diyerek bizle temasa geçiyordu. Birşeyler anlamasın diye Felix ile ayrı kalıyorduk.ve bu beni çok zorluyordu çünkü ben Felix'in karşısına oturmuş bir şekilde onu izliyordum. Kıza bakarken büzdüğü dudakları ise beni daha çok zorluyordu.
"Ee Oppalarım siz ikiniz sanırım Avustralya'da yaşamışsınız bir kaç yıl?"
"Evet."
"Anlatsanıza."
Seungmin tam kafa girecekti ki kızın telefonu çalmıştı. Hemen telefonu eline alarak isme baktığında kocaman gülmüştü. 'hemen geliyorum.' diyerek ayağa kalkmıştı. Ben ise onun uzaklaştığı dan emin olarak hızlıca ayağa kalkarak Felix'in yanına geçtim. Bakışlarını bana çevirdiğinde dudaklarımı dudaklarının üstüne yerleştirdim.
Hiç tepki vermedi sonra ise o da bana karşılık vermeye başlamıştı. Dudaklarımız birbirinin üstünde dans ederken bizi, beni arka dan tutarak çeken Jisung ayırmıştı.
"Aptal kız gelecek şimdi."
"Of ama ya ben böyle bakıcak mıyım?"
"Ne yapayım amk ne istiyorsun?"
Cebimden bir ilaç çıkartım ve onlara gösterdim.
"Bune Hyunjin! Kızı mı öldüreceğiz?!"
Felix'in dediği şey ile ona döndüm.
"Sevgilim saf mısın? Öldürmeyeceğiz uyutacağız. Uyku ilacı bu içeceğine atalım."
"Diyelim attık siz ne yapacaksınız bu ormanda?"
Seungmin'in dediği şey ile Felix'e bakarak sırıttım. O da bana döndü.
"Ne? Neden bana bakıyorsun?"
"Senin göt diyor elden gidiyo diyor."
Changbin'in dediği şey ile Felix gözlerini kocaman açarak bana dönmüştü.
"Ne?"
"Korkutmasana çocuğu."
Jeongin Changbin'in koluna vurarak söylemişti.
"Ne? Sanki yapmadıkları şey.."
"Saçma sapan konuşma Changbin."
"Yalan mı?"
"Doğru. Ama ben vermiyorum kızı benim değil mi?"
Jisung lafa atladığında gözlerimi devirdim ve kıza baktım. Konuşmasını sonlandırıyordu hemen onun içeceğini elime aldım ve içine ilacı attım.
"Oppalar kusura bakmayın. Önemli biriydi."
Diyerek içeceğini eline almış ve tek dikişte bitirmişti.
"Oppa, Ben sizleri çok sevdim biliyor musunuz?"
Çocuklar birbirlerine baktı.
"Hadi ama.. anladım benden hoşlanmadınız. Ama ben sizi sevdim. Hayatımda hiç bir erkeğe güvenmem ama siz farklısınız.."
Dediği şey ile biraz içim burkulmuştu. O sırada kız Felix ve bana döndü.
"Siz oppalarım.. herşeyi biliyorum. Aranızda bir bağ var ve bu bağ arkadaşlıktan öte.."
Bunu demesi ile gözlerim büyümüştü. Ne demek biliyordu?
"Ne! Hayır yok öyle birşey!"
Kız burukca güldü.
"İnkar etmeyin.."
Diyerek esnedi. Gözlerinin dolduğunu görmüştüm. Ne oluyordu?
"Oppa uzanabilir miyim?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Stepbrother/HyunLix
Fanfictionküçük yaşta evlatlık edinilen Felix ve onun üvey kardeşi Hyunjin. Hyunjin küçüklüğünden beri kıskandığı üvey kardeşi Felix'e beslediği nefret zamanla büyük bir tutkuya dönüşür. Başlama Tarihi: 2 Aralık 2022 Bitiş Tarihi: 14 Şubat 2023