Şart

1.9K 193 192
                                    

Felix

Sabah gözlerimi açtığım da başım çok ağrıyordu. Gece çok içtiğim için ayılmam zor olmuştu ve nedense hâlâ üstümde sarhoşluk varmış gibi hissediyordum. Elime telefonu alıp saate baktım.

2:36 ö.s.

Saat iki mi olmuştu! Yanıma döndüğümde beni izleyen bedenle karşı karşıya geldim. Korkup geri çekildim biraz.

"Oh, korkuttun."

"Üzgünüm."

"Neden uyandırmadın?"

"Yorulduğunu düşündüm."

Haklıydı yorulmuştum. Biraz durup dün gece olanları hatırlamaya çalıştım ama olmadı.

"Dün gece.. hiç birşeyler oldu mu?"

"Ne gibi meleğim?"

"Bilmem. Hatırlamıyorum da o yüzden sordum. Saçma bir davranışım oldu ise özür dilerim.."

"Hayır olmadı, özür dileme."

Kafa salladım. Sonra yataktan kalktım.

"Duşa gireceğim. Başım ağrıyor biraz."

"Tamam bebeğim."

Duşta çok duramayacağım için hemen üstümü çıkartıp suyun altına girdim. Başım çatlayacak gibiydi..

Geçen 10 dakikanın sonunda havluma sarılıp duştan çıktım. Hâlâ başımı tutuyordum çünkü çok ağrıyordu. Gidip yatağa kendimi bıraktım.

"Bebeğim, üstünü neden giyinmedin?"

"Başım çok ağrıyor Jinnie.."

Yatakta biraz hareketlenme olmuştu. Sonrasında ben havalanmıştım. Hemen gözlerimi açıp Hyunjin'e baktım. Yeniden yatağa oturup benide kucağına almıştı. Kafamdaki havluyla biraz saçlarımı kurulayıp kenara bıraktığın da hareketlerini dikkatle izledim.

Uzun ince parmakları kafamı bulduğun da istemsizce gözlerimi kapattım. O da yavaş yavaş masaj yapmaya başlamıştı bana. Yavaş hareketleri beni mayıştırıyordu. Kucağında biraz daha öne kaydım ve kafamı göğsüne koydum.

"Biraz olsun iyi geliyor mu başına?"

"Hm hm.."

Onun uzun parmaklarını seviyordum. Kısaca bedenindeki her yerini seviyordum. Aşıktım ona..

"Sana o kadar içme dedim.. neden dinlemedin beni?"

"Bilmem.. çocuklar ile de konuşamadım."

Hyunjin susmuştu. Bende kafamı biraz daha boynuna gömerek kokusunu aldım o sırada başım çatlayacak gibi ağrımaya başladı. Yavaş yavaş olanları hatırlamaya başlıyordum.

"Bebek gibi oldum değil mi Jinnie?"

"Evet meleğim, bebek gibi oldun."

"Ama.. ama ben doğuramıyorum ki! Hyunjin.. ben burada bebek istiyorum.."

Diyerek karnımı gösterdim. Bende doğurmak istiyordum!

"Neden.. hasta mıyım ben yoksa! Ölecek miyim Hyunjin? Ölmek istemiyorum!"

"Hiç biriniz konuşmuyorsunuz! Neden böyle yapıyorsunuz! Gidiyorum ben küstüm size!"

"Kızgınız biraz sanırım? Yardımcı olabilirim."

Gözlerim parıldadı. Bana yardımcı mı olacaktı?

"Ne yardımı?"

Acaba bana bebek verir miydi?

My Stepbrother/HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin