Felix
Uykum geliyordu ama onlarla daha fazla vakit geçirmek için uyanık kalmaya çalışıyordum.
"Felix?"
"Hm?"
"Uykun mu var?"
"Hayır yok. Ben bi yüzümü yıkayıp geleyim."
Kafa salladıklarında kalkıp banyoya gittim. Soğuk su ile yüzümü yıkamaya başladım. Bu gün fazla yemiştim ve şuanda midem o kadar çok bulanıyordu ki.. kusacaktım bildiğin!
Ve bir anda öğürmem ile yediklerimi kusmuştum. Kustuğumu görünce daha fazla kusmaya başladım. Ağzımı tutup kendimi klozete attım. Öğürmelerimin ardı arkası gelmiyordu.
Ve vardı da bu kadar çok yiyordum!
Midem rahatladığın da ağzımı elimin tersi ile sildim. Sifona basıp sırtımı arkadaki duvara yasladım. Derin derin nefes almaya başladım. Bu gün patlama derecesindeydim çünkü..
"Sevgilim?"
Kapının tıktıklanması ile bakışlarımı oraya çevirdim. Cevap veremedim zaten o da ses beklemeyin içeri girmişti.
"Meleğim iyi misin!? Çok kötü gözüküyorsun neyin var??"
Hyunjin hemen yanıma çökmüştü.
"Sadece.. midem bulandı."
"Bu gün fazla yedin.. özür dilerim."
"Sorun yok, benim hatam."
"Hayır hayır.."
Onu susturdum.
"Sen içeriye git geliyorum hemen."
Diyerek ayaklandım.
"Emin misin?"
"Evet, eminim. Sen git geliyorum sadece yüzümü yıkıyacağım."
Kafa sallayıp çıktığın da tekrar yüzümü yıkadım ve bir kaç kez gargara yaptım. Ağzımda kalan o iğrenç tat midemi bulandırmaya yetmişti bile.
Çıkıp geri hiç bir şey olmamış gibi salona geçtim. Geri ikilinin arasına oturdum.
"Eee.."
"Ne ee?"
"Hani bebek alıcakmışsınız ya?"
"Hm hm ne olmuş ki?"
"Kız mı erkek mi?"
Yüzümde kocaman bir gülümseme olmuştu.
"Ben kız istiyorum böyle minik minik.. düşünsenize paytak paytak evde geziyor.. baba diye dolaşıyor.. off.."
Gözlerim dolmuştu.
"Neden ağlıyorsun Lixie??"
"Duygulandım sadece.. evimizde küçük bir bebek olmasını düşünmek mutlu ediyor beni.. ikimizin arasında yatacak olması, onunla oynamamız için masum bakışlar atması, bir oyuncağı gördüğünde istemesi ve böyle sevimli sevimli çizgi film izlemesi.. Hyunjin çabuk alalım lütfen!!"
Hyunjin kalkıp yanıma gelmiş göz yaşlarımı silmişti.
"Alırız bebeğim.. çabuk alırız."
Yüzümde büyük bir gülücük oluşmuştu. Bebekleri çok seviyordum onlarla ilgilenmek çok hoşuma gidiyordu.
O sırada diğerleri ayağa kalkmıştı. Bakışlarım onlara kaydı.
"Nereye gidiyorsunuz?"
"Artık gidelim Lixie.. saat geç oldu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Stepbrother/HyunLix
Hayran Kurguküçük yaşta evlatlık edinilen Felix ve onun üvey kardeşi Hyunjin. Hyunjin küçüklüğünden beri kıskandığı üvey kardeşi Felix'e beslediği nefret zamanla büyük bir tutkuya dönüşür. Başlama Tarihi: 2 Aralık 2022 Bitiş Tarihi: 14 Şubat 2023