Felix
"Nasıl yani? Bu Wooyoung senin öz abin mi?"
Çocuklara herşeyi anlatmıştım.
"Evet.."
"Ve normalde Yongbok diye bir adın daha var?"
"Evet."
"Aslında Avusturalyalısın?"
"Hıhı..
"Ama Korece adın var?"
"Offf! Evet dedim evet!"
Sabahtan beri aynı soruları soruyorlardı.
"Tamam be Yongbok kızma hemen!"
Yongbok kulağıma gerçekten garip geliyordu.
"Yongbok diyince garip oluyor değil mi?"
Kafamı salladım. Bu adımı neden gizlemişlerdi acaba?
"Neyse tamam.. ortamı karaltmaya gerek yok."
Jeongin söylenerek ayağa kalktı ve mutfağa ilerledi. Bizde hemen arkasından gitmiştik. Jisung dolabı açtı ve konuşmaya başladı.
"Ya Felix! Üzgünüm ama, senin abin bu yaşında bu kadar alkolu nasıl içiyormuş ya! Şuna bak! Dolapta alkol dışında birşey yok!!"
"Büyük ihtimal Yunho'dan istiyordu biliyorum.. onu arayıp gelmesini isteyeceğim."
İkili kafa salladığın da kalkıp şarjzdaki telefonumu almaya gittim. Elime alıp önce ne diyeceğimi düşünmeye başladım.. bu cidden zordu. Sonra daha fazla beklemeyip onu aradım.
Felix? Bir sorun mu var?"
"Ahh, hayır iyiyim bende şey diyecektim.."
"Dinliyorum."
"Evdeki dolapta birçok alkol varda.. onları alır mısın diyecektim.. çünkü dolapta yer bile yok."
"Oh, anladım hemen geliyorum."
"Peki."
Telefonu kapatıp aşağıya indim.
"Geliyormuş."
"Oh be tamam."
Yanlarına gidip oturdum.
"Ne yapacaksınız yemek olarak?"
"Bilmiyorum ki.."
"Yunho gitsin markete çıkalım birşey yok çünkü."
"Sonunda evde yemek yiyeceğiz! Kaç haftadır dışarıdan yemekten bıktım.."
Bu hallerine güldüm. Gerçekten komiklerdi..
"Her neyse çok yorgunum ya! Tüm gün Jeongin'in peşinden koştum! Resmen alışveriş markezinde girmediğimiz mağza kalmadı.."
Jisung söylendiğine ona baktım. Yine aynı şeyi yapıyordu.. yanaklarını şişirip dudaklarını büzmüştü.
"İlerde Minho gezmek istediğinde de böyle söylenmezsin umarım."
"Ne Minho mu? Hah! O ne alaka şimdi??"
"Bilmemm.. her buluşmada birbirimize bir anda üstüne atlayacakmış bakan Felix ile ben olmadığıma göre??"
"Öyle bakmıyoruz bir kere..!"
"Hı-hı eminim öyledir.."
Jeongin Jisung ile dalga geçmesi hoşuma gidiyordu bu ikili sürekli böylelerdi. Kısa süre sonra kapı çaldığında ayağa kalktım. Kapıyı açtığımda karşımda elinde bir kaç poşet olan Yunho'yu gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Stepbrother/HyunLix
Hayran Kurguküçük yaşta evlatlık edinilen Felix ve onun üvey kardeşi Hyunjin. Hyunjin küçüklüğünden beri kıskandığı üvey kardeşi Felix'e beslediği nefret zamanla büyük bir tutkuya dönüşür. Başlama Tarihi: 2 Aralık 2022 Bitiş Tarihi: 14 Şubat 2023