Nefret

5.5K 493 442
                                    

Hyunjin

Sabah kendim uyanmıştım.

İlk defa kendim uyandım.

Ellerimi, yüzümü yıkadım aşağı indim. Ama kimse yoktu? Dün akşam eve gelmemişler miydi? Kapı sesini duymam ile o tarafa döndüm.

Gelen kişi Felix'di elinde bir kaç kitap vardı. Nereden geliyordu?

"Nereden geliyorsun?"

Cevap vermedi. Bu sinirlerimi bozmuştu.

"Sana diyorum Felix."

Cevap vermeyince yanına gittim ve kolundan tuttum. Gözleri bana döndü, fakat bir gariplik vardı. Her zaman ki gibi bakmıyordu gözleri öfke ile doluydu ne olmuştu şimdi?

"Sana dedim."

"Ne var?"

Şaşırmıştım. Felix asla bana böyle davranmazdı. Ne o yoksa rolleri mi değiştirdik? Sen Hwang Felix, asla ben olamazsın.

Alaycı bir gülüş attım ve tek kaşımı kaldırarak ona baktım.

"Ne mi var? Öyle mi?"

"Öyle."

Tamam. Cidden birşey olmuştu ve bu tavırları azına elimin tersi ile çarpma isteğimi artırıyordu.

"Bana bak."

O sırada irisleri irislerimi buldu. Fakat o nefreti görmekle yetinmemiş yaşamıştım. Gözleri aynı bir kuyuydu ve o kuyunun dibinde yansıma yapan bir parlaklık o da nefretdi.

"Şimdi beni bırak seninle konuşmak istemiyorum."

Diyerek kolunu elimden kurtarmış bana omuz atarak odasına çıkmıştı. Şaka mı yapıyordu?

"Eğer şaka yapıyorsan ağzını burnunu kırarım duydun mu?!"

Arkasından bağırdım ama ses yoktu. Deli ediyordu beni cidden!

Daha fazla dayanamayarak odama çıktım. Üstüme beyaz bir sweatshirt onun da üstüme gri bir süveter altıma ise siyah dar bir kot giymiştim.

Ve evden çıktım bu gün okula gitmeyecektim belli ki Felix'de gitmiyecekti. Gidip gitmemesi beni gram ilgilendirmiyordu.

Bir markete girdim sabah erken saatler olduğu için dışarıda çok kimse yoktu ya işe gidenler ya da okula gidenler vardı.

Bir kahve aldım americano sevdiğim için americano almıştım tam kasaya gidecektim ki arkamdan adımı duymam ile arkamı döndüm.

Jeongin

Sabah okul için evden çıkmıştım biraz erken çıkmıştım markete uğramam gerekiyordu çünkü yolda müzik dinleyerek gidiyordum.

Sabah Felix bana geleceğini haber vermek için aramıştı bir kaç not ile kitap alıp geri gitmişti ve okula gelmeyeceğini söylemişti şaşırmıştım çünkü Felix okula gelmemezlik asla yapmazdı.

Markete girmiştim alacaklarımı almıştı. Ve kasaya gidiyordum tanıdık bir silüet görene kadar biraz düşündükten sonra onun Hyunjin olduğunu anlamıştım.

Felix'in neden okula gelmeyeceğini biliyordur diye arkasından seslendim durdu. Arkasını döndü beni görünce çatık kaşları düz bir hal aldı.

"Hyunjin, şey diyecektim Felix okula neden gelmiyor biliyor musun?"

Dalmıştı elimi önünde salladım.

"İyi misin?"

Transtan çıkmış gibi gözlerime baktı.
Tamam. Bu biraz garip ve şey di, korkunç..

My Stepbrother/HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin