Bilmediğin Çok Şey Var

1.8K 199 174
                                    

Hyunjin

Amerika'ya geldikten sonra ilk işim gidip uyumak olmuştu. Telefonun sesine kalktığımda Felix arıyordu. Önce açamadım, çünkü uyku sersemiydim. Kalkıp elimi ve yüzümü yıkadıktan sonra Felix'i tekrar aradım. Konuşurken ağlamamak için zor duruyordum.

Telefonu kapattığım da ise hattımı çıkarttım ve bir kenara koydum. Eğer tekrar arayacak olursa dayanamaz açardım ve o kırgın sesi kulaklarıma dolduğunda kendimi tutamaz herşeyi ona anlatırdım.

Yaklaşık 2 saat sonra boş boş otururken telefonum çalmaya başladı. Arayan Seungmin'di, hemen alıp açtım

"Seungmi-"

"Aptal! Bu ne biçim plan lan!"

"Ne oluyo-"

"Ne mi oluyor? Felix sen kapattıktan sonra bayılmış! Çok güzel konuştunuz sanırım? Ne dedin ona!"

Ne? Felix bayıldı mı?!

"Ciddi bir durumu yok değil mi?!"

"Sana ona ne dedin dedim!"

"Ben.. ona Amerika'ya döndüğümü artık gelmeyeceğimi.."

"Konuşsana! Başka ne dedin!"

"Onu da yanıma alamayacağımı.. başka bir evrende tekrar buluşacağımızı söyledim.."

"Sen mal mısın Hwang! Öyle mi denir lan!"

"Bilmiyorum Seungmin! Üstüme gelme.. hem.. hem ne diyebilirdim ki?!''

"Kapat telefonu.. aptal kapatsana!"

Hızlıca dediğini yaptım. Çünkü Seungmin sinirlendi mi çok kötü olurdu. Amerika'ya 13 saat yerine 1 dakikada gelip beni öldürebilirdi..

Felix gerçekten bayılmış mıydı? Umarım ciddi bir durumu yoktur.. çünkü o olmadan yaşayamam ki. Telefonu yerine koyup ellerimi saçlarıma çıkarttım. Ne yapacaktım ki? Tanrım neden bu kadar acizleştim? Sevdiğim adamdan uzaktayım.. onu koruyamıyorum bile!

Gözlerimden yaşlar fışkırırken aynı zamanda kendimi dövüyordum. Benim herşeyim olan çocuk şuan da hastanede benim yüzümden bilinçsiz bir şekilde yatıyordu..

______

Ağlamaktan gözlerim acımaya başlarken telefonuma bir kaç mesaj geldi. Hemen elime alıp baktım. Mesaj atan kişi Changbin'di..

Changbin:
Felix kayıp..
Arıyoruz ama bulamadık.
Sen ona ne dedin Hwang?

Hyunjin:
Chanhbşn..
Lğtfwn Felix'i bılun
Yslvarırom..

Changbin:
Ağlıyor musun sen?

Hyunjin:
Ağlwmayıp ne yapscağın?

Changbin:
Tamam sakin ol.
Onu bulacağım ve sana fotoğrafını atacağım.

Hyunjin:
Gercwktwn mi?

Changbin:
Evet.
Şimdi gitmem gerekiyor.
Görüşürüz ve ağlamayı kes.

Üstüne üstlük Felix kayıp olmuştu.. o geceleri tek başına sokağa çıkmayı sevmezdi. Tanrım onu koru lütfen.. gözlerim tekrar dolarken derin bir nefes alıp verdim. Hayatımda hiç bu kadar göz yaşı dökmemiştim. Kalkıp elimi yüzümü yıkamaya gittim. Soğuk su ile yüzümü ovalayarak yıkadım. Ama sakin olamıyordum..

My Stepbrother/HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin