Para Ya Da Felix

1.7K 170 179
                                    

Felix

Sevgilimin göğsüne uzanmış bir şekilde televizyondaki filmi izliyordum. Hyunjin ise saçlarımı okşuyordu. Açtığımız filmin konusu kısaca şöyle anlatabilirdim;

bir kız babası uyuşturucu sattığı için zorbalığa uğruyor ve bu yüzden babası ile ilişkisi zayıflıyor. Yine bir gün kızın kapısında bir hediye ile pasta vardı. Doğum günü için babası almıştı.

Fakat babasına sinirliydi. O gün ise babası arayıp evine geldiğin de öldürüyordu ve kız kimin öldürdüğünü tam görememişti. Yıllar boyunca eğtim alarak babasının katilini bulmaya çalışıyordu.

(Şuan için aklıma gelen tek film my name oldu..... Gidip izleyebilirsiniz Netflix'de falan var.)

Bu filmi ben seçmiştim tabiki de. Böyle şeyleri severdim kısaca aşk filmi dışında her şeyi severdim. Benim aşkım bana yeterdi başkasını izleyemem.

"Kesin varya şu öldürdü. Gördüğümden beri hiç ısınamadım tipe bak."

Parmağımla filmdeki karakteri göstermiştim. Hyunjin ise gülüp saçlarımı öpmüştü.

"Bilmem, belki başkasıdır?"

"Zannetmem, çok kıl oldum ona ya!"

Göğsünden kalkıp kollarımı önümde bağlayarak izlemeye devam ettim. O sırada telefonum çalmaya başladı. Elime alıp arayana baktım. Abim arıyordu.

"Hyun, iki dakika durdursana gelicem hemen."

"Tamam sevgilim.."

Ben kalkıp bahçeye çıkmıştım ve telefonu açtım.

"Abi?"

"Abicim, nasılsın?"

"İyiyim abi, sen nasılsın?"

"Bende iyiyim bebeğim. Ben ne yaptın nasılsın diye aradım. Bir haftadır aramıyordum."

"Anladım.. iyiyiz. Öyle işte.."

"Ben birşey duydum.."

"Ne gibi birşey?"

Sesi tuhaf geliyordu.

"Sen evleniyormuşsun?"

"Oh, evet! Hyunjin teklif etti bende kabul ettim.."

"Bana neden söylenmiyor! Kızacağım sana!"

"Yah abi! Unuttum cidden! Yoksa söylerdim biliyorsun.. hâlâ hayal gibi.."

Abim kıkırdadığın da bende tebessüm ettim.

"Öyle olsun kaçak. Evde değilsiniz sanırım? Jeongin orman gibi birşeyler geveledi ama?"

"Hm hm.. evde değiliz. Hyunjin ormanda küçük bir ev bulmuş. Biraz orada kalacağız."

"Tamam abicim, ben sizi tutmayın birşey olursa falan ara beni çabuk tamam mı?"

"Tamam abi."

Diyerek telefonu kapatmıştım. İçeri gidip Hyunjin'in yanına oturdum yine.

"Kimmiş o bakalım?"

"Abim, senin teklifini birileri söylemişte.. onu diyor."

"Hmm.. söylemedin mi?"

"Vakit olmadı."

Hyunjin gülerek öpmüştü beni.

"Öyle olsun.."

O sırada onun telefonu çalmıştı. Arayan kişiye bakmadan telefonu açtı ve hoparlöre almıştı.

My Stepbrother/HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin