Hyunjin
"H-Hyunjin..?"
Duyduğum sesle kafamı kaldırdım. Uyanmıştı.. bir dakika ne!? O uyanmıştı!
"Felix.. Felix birtanem! Duyuyorsun değil mi beni? Hm? İyi misin? Ağrın var mı? Söyle bana! Konuş benimle iyi misin?"
Gözlerimden yaşlar akmaya başladı yine. Onunda gözleri dolmuştu.
"Yine bir rüyasın değil mi..? Uyanayım artık! Bu daha çok acı veriyor."
Dedikleri duraksamamı sağlasa da hemen sarıldım ona.
"Hayır bebeğim.. hayır rüya değilim.. geldim buradayım. Ve hiç gitmeyeceğim.."
"Yalancı.."
"Yalan değil gerçekten gitmeyeceğim. Asla bırakmayacağım seni."
"Yalan söylüyorsun! Hep böyle diyorsun.. 4 yıl boyunca ne kadar yalnızdım biliyor musun..?"
Gözlerimden yaşlar akmaya başlamıştı.
"Ölmeyi beceremedim değil mi?"
Hemen kafamı kaldırım ona baktım. Ağlıyordu.. iki elimle kafasını tuttum ve baş parmaklarım ile göz yaşlarını sildim.
"Hayır.. böyle düşünme. Yok ölmek falan. Ölmeyeceksin.. bak buradayım geldim yanına."
"Seni bu sefer affetmeyeceğim."
Yaklaşıp yanağını öptüm ama o geri itmişti beni.
"Öpme beni! Yalancısın sen! Nefret ediyorum senden! Çık defol git! Eskisi gibi beni arkanda yapayalnız bırak! Sikik iki söz ile affetmem ben seni! Keşke.. keşke geberseydim de bu yüzünü görmeseydim! Defol odadan!"
Tam bir şey diyecektim kapı açıldı. Felix deli gibi ağlıyordu.. bir şey yapamadım.
"Hwang bey- doktorları çağırın hemen!"
Hemşire emir verdiğinde onun yüzüne baktım.
"Git Hwang.. siktir olup git!"
"Felix dinle lütfen beni.."
"Seni dinleyecek son kişi bile değilim! anlıyor musun..? Git şimdi!"
"Gitmeyeceğim!"
"Gideceksin!"
O sırada doktorlar odaya dolmuştu.
"Sakin olun lütfen.. bay Hwang.."
Adam yüzüme baktığında gitmem gerektiğini anladım.
"Defol Hyunjin."
"Pekala.. istediğin olsun ama sonra tekrar konuşacağız. İstesen de.. istemesen de.."
Odadan çıkıp oradaki sandalyelere oturdum. Böyle bir karşılama bekliyor muydum? Açıkcası bekliyordum.. ama bu kadar değil.
Doktor odadan çıktığın da ona baktım.
"İsterseniz odama geçelim?"
Kafa sallayıp ayaklandı ve birlikte doktorun odasına çıktık.
"Öncelikle.. durumu hakkında bilgi vermek istiyorum. Şuan iyi gözüküyor fakat son kez midesinde ki delik kapanmış mı diye bakmamız lazım. Ciddi anlamda büyük bir delikti çünkü. Onu tekrar uyutmayacağız çünkü durumunun iyi olduğunu düşünüyorum. Yarın sabah erken saatlerde dediğim gibi bakacağız ve birşey yoksa 1 hafta sonra taburcu olabilir ama varsa ne kadar durabilir bilmiyorum."
"Anladım.."
Kalkıp odadan çıktım. Eve gitmek istiyordum sadece..
Felix
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Stepbrother/HyunLix
Fanficküçük yaşta evlatlık edinilen Felix ve onun üvey kardeşi Hyunjin. Hyunjin küçüklüğünden beri kıskandığı üvey kardeşi Felix'e beslediği nefret zamanla büyük bir tutkuya dönüşür. Başlama Tarihi: 2 Aralık 2022 Bitiş Tarihi: 14 Şubat 2023