Felix
Sabah uyandığımda evdeydim. Sanırım Hyunjin getirmişti, ona teşekkür borcum var. Okula gitmek için kalktım ve üstümü giyindim. Aşağı kata indiğimde ev çok sessizdi telefondan saate baktığımda 7:43'dü.
Aç olmadığım için ayakkabımı giydim ve evden çıktım. Okulların kapanmasına 1 hafta vardı ders işlemiyorduk benim için iyiydi. Düşünceler ile okula geldiğimde Jisung ve Jeongin'i aramaya başladım.
"Felix!"
Arkamdan adımın seslenilmesi ile o tarafa döndüm ve Jisung ile Jeongin oradaydı. Hızlı ama uyuşuk adımlarımı oraya çevirdim.
"Bende sizi arıyordum."
"Eee nasılsın?"
"İyiyim siz?"
"Bizde işte iyiyiz."
"Son hafta gelicek misiniz okula?"
"Bilmem, babama sormam lazım."
Jeongin'in dediği ile başımı sallamıştım annesi ve babası yıllar önce ayrılmıştı, Jeongin ise kardeşleri Yuna ve Momo ile babasın da kalıyordu.
"Sen Jisung?"
"Sanırım gelmem birşey diyeceklerini sanmam."
Jisung ise tek çocuktu. Ailesinin Jisung'dan başka çocukları olmadığı için Jisung'a fazlaca düşkündüler.
"İyi o zaman bahçeye çıkalım mı?"
Dediğim şey ile birbirlerine bakarak kafa sallamışlardı.
"Eee dün biz kalktıktan sonra ne yaptın?"
"Öyle işte sahilde dolaştım."
"Kendini fazla kaptırmışsın sanırsam mesajları görmüyordun."
"Mesaj mı?"
"Hı-hım mesaj."
İma yaptıkları şey ile gözlerimi devirerek telefonu elime almıştım. Gerçekten bir sürü mesaj vardı telefonum sessizde kalmıştı görmemem normaldi.
"Sessizde kalmış."
"Kim bu bizden sonra buluştuğun önemli kişi?"
Jeongin kolunu omuzuma atarak konuşmuştu.
"Kimse ile buluşladım. Yürüyordum sonra Hyunjinlere rastladım."
"Hyunjin-lere?"
"Minho, Changbin ve Hyunjin."
"Minho mu?"
"Evet."
Jisung'un dediği şey ile gülmüştüm her ne kadar aşkını itiraf etmesede baya aşıktı.
"Ne yapıyorlarmış orada?"
"Sahilde üçü oturmuş konuşuyorlardı ben gelince zaten Minho ve Changbin hemen kalktı."
"Niye?"
"Bilmiyorum. Bir şey söylüyordu ben soru sorunca telaş yaptı bir anda."
"Ne söylüyordu ki?"
"Sadece 'yardım etmem' tarafını duydum kısaca sonunu. Merak etmiyor değilim sordum ne olduğunu ama üçü de bana anlatmadı sonra bir hışımla Minho ve Changbin oradan ayrıldı."
"Bence birşeyler saklıyorlar."
"Ne gibi birşey?"
"Jeongin haklı dün yanlarına gittiğimde ki yüzlerinde korkmuş ve şaşırmış bir ifade vardı bende çok üstelemedim. Ama ne gibi birşey bilmiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Stepbrother/HyunLix
Fanficküçük yaşta evlatlık edinilen Felix ve onun üvey kardeşi Hyunjin. Hyunjin küçüklüğünden beri kıskandığı üvey kardeşi Felix'e beslediği nefret zamanla büyük bir tutkuya dönüşür. Başlama Tarihi: 2 Aralık 2022 Bitiş Tarihi: 14 Şubat 2023