az konuşalım hm?? (bölüm değil)

2.2K 129 170
                                    

Evettt finalı yaptım. Bunu okuyorsanız zaten finali görmüşsünüzdür. Zordu benim için tamı tamına 2.5 ay ki şunu söylemek isterim en eğlendiğim kısımlar ise sizin yorumlarınızı okumak. Belki hepsine cevap veremedim ama.. hepsini tek tek okudum onu söylemek isterim.

Benim için her okuyucum önemli yeri geldi sizi ağlattım yeri geldi güldürdüm ama en sevdiğim hep yorumlarınız oldu kitapta bunu yapmamı istediniz yaptım ki yorumları okuduğunuz da ve kitapta ilerlediğiniz de görürsünüz.

Ve zor bir zamandı benim için ama en kolayı hep telefonun başına geçip yazdığım da oldu. Biraz hayalperest biriyim ve ne imkansızsa ona gitmekten ve elde etmekten asla çekinmem. Yazarken en çok ilham almak için yorumlarınızı okudum diyebilirim.

Biraz acemiyim bu işlerde daha önce kağıt üzerine yazıyordum ve onları hâlâ saklıyorum biliyorum ilk kitabım değil ve bir çok kez yazdım ama eksiklerim var. Kitabı düzenleyeceğim ve bunları dikkate alarak yazacağım tekrardan.

Ve sizden ricam lütfen okuyup bırak ayın beni. Benimle hep iletişime geçin bazen bakamam bildirimlerin kapalı olur ama illa bir gün size dönerim. Sizinle geçirdiğim ve geçireceğim günler için mutluyum ve heyecanlıyım. Sabah 6 buçuk ama yorgunluğuma değdiğini düşündüğüm ficlerden biriydi.

O zaman sizleri seviyorum ❤️❤️❤️❤️ umarım sizde beni seviyorsunuzdur. En çok merak ettiğim şey ise sıkıldınız mı okurken? Bunu dürüst bir şekilde söyleyin ki kendim fazlaca merak ediyorum. Ben üzülmem böyle basit şeylere rahat olun bu yüzden. ❤️❤️❤️❤️

Ben hep buradayım bir sıkıntınız veya derdiniz de beni bulabilirsiniz. En çok sevdiğim şeydir insanların derdini dinlemek ve hayat planımda psikiyatrist olmak var. Fark etmişsinizdir Hyunjin psikiyatris Felix ile psikolog. Yorumlarda sizin istediğiniz mesleği duymak isterim!!!

Lütfen beni cevapsız bırakmayın!!! Sizleri çok çok seviyorum❤️❤️❤️❤️

Son kez görüşürüz diyorum o zaman?

My Stepbrother/HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin