-İyi Okumalar• • • • • •
- 2023 -
"Al şu suyu iç" dedi arkadaşına, elinde ki suyu acele tavırla uzatırken Jungkook.Jiminin bir anda öksürük krizine girmesi onu da telaşlandırmıştı ve ne olduğunu anlayamamıştı.
Önüne gelen suyu sakin kalmaya çalışarak yudumlayan jimin, öksürüklerini de düzene sokmayı başarmıştı.
Ama bu süreyi olabildiğince uzatmak istiyordu şuan da, çünkü biliyordu ki arkadaşı ani gelişen bu durumun sebebi hakkında onu sorguya çekecekti, haklıydı da." Ne oldu öyle bir anda, yanlış bir şey mi dedim"
Elinde ki bardağı masaya bırakan jimin alaylı bir şekilde gülerek konuşmaya başladı.
"Sorduğun için sağol asla ölümden dönmedim gayet iyiyim."Duyduğu cevap Jungkook'un gözlerini devirmesini sağlamıştı.
"Ne dram yaptın be, bak bir şeyin yok işte""Aynen yok, ama bu dram sevemeyeceğimiz anlamına gelmez"
İkisini de güldüren bu sözlerden sonra, Jungkook arkadaşına bakmıştı tekrardan, hadi artık neden ölüyordun ne oldu der gibi baktı, tabi bu bakış karşı taraftan nasıl anlaşıldı emin değildi ama o öyle hissetti ve öyle baktı önemli olan da oydu.
"Şey ben o kliniği biliyorum da duyunca o yüzden şaşırdım o yüzden de öyle oldu yani"
"Hmm şeyi şey yaptın sonra da şey, şey oldu yani öyle mi?"
"Evet evet öy- bir dakika ne sen benimle dalga mı geçiyorsun?"
"Ee yani bunu anlamak zor olmasa gerek"
Dedi jungkook gülmesine engel olamazken, jiminin açıklaması ona göre çok saçmaydı ne oldu yani biliyorsan bil diye geçirmeden edemedi içinden."Yaa mal Jungkook orası şehrin en ama en ünlü yeri, bu ne demek biliyor musun?"
"Ne demek?"
"Çok pahalı demek! Eyvahlar olsun demek! Paran biterse hiç bana gelme demek! Anlayabiliyor musun?"
İşte bu son dedikleri Jungkook'un tepinerek gülmesine sebep olmuştu, hatta gülmeye kendini öyle çok kaptırmıştı ki oturduğu sandalyeden düşmüştü, ama bu onu durdurmamış yerde tepinmeye devam etmişti.
Onun bu haline dayanaman jimin de gülmeye başlamış ikili anlamsız bir gülme krizinin içerisine hapsolmuştu.
Olay o kadar da komik değildi hatta normal zamanda Jungkook'un tebessüm bile etmeyeceği şey şuan yaşadığı duygu karmaşasıyla gülme olarak açığa çıkmıştı. Jimin için ise durum tamamen arkadaşım gülüyor ben eksik kalamam haliydi.
Jungkook jimin'in para konusunda takıldığı dile getirdiği şeylere nazaran normalde bunu asla önemsemeyeceğini biliyordu, onun sadece dilinde vardı ve bu ikili için aralarında basit bir espiriye dönüşmüştü.
Kahkaha dolu dakikaların ardından Jungkook'un gülüşleri sessiz hıçkırıklara dönüşmüş, çok geçmeden de ağlaması kuvvetlenmişti.
Aklına doluşan o kadar fazla düşünce vardı ki o an, önceden güldüğü hatıralar bir bir zihnine doluşmuş, en ufak bir mutluluğu bile kendisine yakıştıramamıştı.Arkadaşının değişen ruh durumu jiminin gözünden kaçmamıştı, bu duruma yabancı değildi, daha önce bir çok kez aynı şeyi yaşamışlardı.
Bu yüzden soğuk kanlılığını korumuş Jungkook'a en değerli şeyini, sevgisini vererek sarılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
- Amnezi - | Taekook
FanfictionEtrafta uçuşan bir sürü balon var sanki, ve sen onlardan birisine sahip olmak istiyorsun, çünkü içinde bir yerde onların sana ait olduğunu ama kaybettiğini düşünüyorsun. Ne yaparsan yap sanki o balonlar her defasında senden biraz daha uzağa gidi...