- İyi Okumalar -• • • • • •
Aradan geçen o bir kaç gün ve Kim Taehyung'un getirdiği greyfurtlar Jungkook'un ilacı olmuştu. Doktora gitmemek için inat eden kişiliği, bedeninin iyileşme sürecini uzatsa da Jungkook sonunda kazanmıştı. Arkadaşının ısrarlarına boyun eğmemişti.
O süreç tabi ki sancılı ve zordu, özellikle ilk yatağa düştüğü ve Dr. Kim'in evine geldiği gün. Jungkook o günün tüm detaylarını hafızasına kazımak isterdi, ama yemek sonrası olan şeyler kafasında net değildi. Uyuduğu için herşeyi unutmuştu. Duşa girdiği halde uyanmamış olduğu için kendisine küfredesi geliyordu. Üzerinin değiştirilmiş ve saçlarının nemli olduğunu fark etmese duşa girmiş olduğundan haberi bile olmazdı.
Jimin'in söylediklerinden başka bir şey yoktu elinde, arkadaşının dediği seni Dr. Kim taşıdı detayını duydukça kafasını kuma gömmek istiyordu.
Jungkook o anın somut detaylarını hafızasında tutamamış olsa da gördüğü rüyanın etkisinden çıkamıyordu. Geçen sefer gördüğü gibi sanki bir sis bulutu arkasından izlemişti herşeyi.
Net değildi ama çok gerçekçiydi. Sanki daha önce gördüğü ikiliyi tekrar farklı bir olay örgüsü içerisinde görmüştü.Bu detay oldukça kafasını karıştırıyor, kafası karıştıkça daha fazla o rüyalar içersinde kaybolmak istiyordu. Jungkook bu düşüncelerini hasta olduğu, evde yattığı günler boyunca düşünmüş, ama sonunda iyileşebilmişti.
İşe geri döndüğü gün onun için oldukça kolay geçmişti. Hatta işi erken bile bitmiş Jungkook kendini spor saloluna atmıştı.
Hastalıktan dolayı ağrıyan ve gerilen bedenine yardımcı olmak için yoga yapmaya karar verdi bu yüzden de bulduğu ilk fırsatı değerlendirdi.
Normalde de düzenli olarak yoga yapan birisiydi. Jungkook zaten genel olarak sporun her türlüsüyle ilgilenirdi. Yoga da onlardan birisiydi.
Spor salolunda, giyinme odasından çıkıp yoga bölümüne doğru ilerledi.
Siyah uzun bir taytın üstüne kısa şort giymişti, kısa kollu siyah bir tişörtle de tamamen siyahlara büründü.Eğitmen eşliğinde yapacağı yogası için salonda ki boş bir mata geçti, onun dışında bir kaç kişi daha vardı. Matların dolmasını biraz beklediler. Dolan matlarla birlikte tütsü yaktıkları ortamda, meditasyon yaparak başladılar yogalarına. Başta zihni boşaltmak sonra da bedeni rahatlatmaktı amaçları.
Bu doğrultuda yaklaşık bir saati bulan yogalarını yaptı grup. Jungkook gevşemiş hissetti, kendi psikolog randevusuna gitmeden önce zihnini rahatlatmak ona iyi gelmişti.
Zira artık sadece doktoru olarak göremedi Dr. Kim'in yanında fazlasıyla çekiniyordu. Sadece çekinmekle de kalmıyor, içinde ki kelebek hissini geri plana atamıyordu.Ama aklına takılan şeyler yokta değildi. Kim Seokjin şu bir kaç gündür aklını fazlasıyla karıştırmış, meşgul etmişti. Onu tanıyıp Kim Taehyung'u tanımıyor olmak bir nokta da mantıklı gelmiyordu. Ama Taehyung'un yurt dışından da yeni geldiğini biliyordu. Olan garipliği ona yoruyordu şimdilik.
Rahatlayan zihni ve bedeniyle olayları daha fazla irdelemeyi reddetti ve psikolog randevusu için hazırlanıp spor salonundan çıkmayı hedefledi.
•
"Alo, efendim hyung."
"Tae umarım rahatsız etmiyorumdur"
"Hadi ama sen benim boş olduğumu bilirsin" dedi gülerek, sürekli Namjoon'la konuşuyor ve ondan haber alıyor olmasına gönderme yapmıştı.
Karşı taraftan da anlaşıldı için ikilinin de gülmesini sağladı bu gönderme.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
- Amnezi - | Taekook
FanfictionEtrafta uçuşan bir sürü balon var sanki, ve sen onlardan birisine sahip olmak istiyorsun, çünkü içinde bir yerde onların sana ait olduğunu ama kaybettiğini düşünüyorsun. Ne yaparsan yap sanki o balonlar her defasında senden biraz daha uzağa gidi...