34

55 5 0
                                    

Yorum yaparsanız sevinirim, fikrinizi benimle paylaşın lütfen. 🙃

 





-İyi Okumalar-

 
  •  •  •  •  •  •

   Her yer kararmıştı bir anda. Ellerinde hissettiği ıslaklığın ne olduğunu anlayamadı.
  Kafasını çeviriyor etrafına bakıyor ama neyin ne olduğunu göremiyordu.

  "Sen yaptın."

  "Senin suçun."

  Yüzünde hissettiği ıslaklığın ne olduğunu kavrayamadı.

  Ağlıyor muydu. Belki de.

  "Ne yaptın sen!"  Boğukça konuştu. Sesini bulmak bile zordu. Ne dediğini ne yaptığını bilmiyordu.

  "Korkuyorum."

  "Uzak dur benden."

  "Lütfen bırak."

  Zihni pelte haline gelmişti, etrafına bakıyor algılayamıyordu.

  Kafasının içinde dönüp duran sözlerin bir mantığı yoktu. Bir sırası da yoktu.

  "Yeter artık."

  "Lütfen."

  Jungkook ter içinde gözlerini açtı. Gördüğü rüyayı algılayabilmek için kendisine vakit tanıdı. Saçları terden yüzüne yapışmıştı. Nefesleri kesik kesik alıyor yataktan doğrulmaya bile hali yoktu.

  Gördükleri karmaşıktı, net değildi ama hissettirdiği duygular ağlamak istemesine sebep oluyordu. Gözlerini kapattı. Geçmişine ait olduğunu düşündüğü bir kesit miydi? Neden içini büyük bir huzursuzluk kaplamıştı. Anlam veremedi. Neydi o zihninde dönüp duran şey bilmiyordu.

  Yataktan doğruldu, gayri ihtiyari ellerine baktı, sanki o ıslaklık hala elindeydi. Ama hayır ellerinde bir şey yoktu. Elini yüzüne attı, ağlıyor muydu yoksa hala rüyanın etkisinde miydi emin değildi.

  Elinin ıslanması gerçekten de ağladığını fark etmesini sağladı. Göz yaşlarını sildi usulca. Neden bu hale gelmişti bilmiyordu. Düşünemiyordu bile, algıları tamamen kapanmıştı.

  Yatağından kalkıp banyoya ilerledi. Aynada ki yansımasına baktığında dağılmış haliyle karşılaşmak beklediği şey değildi. Yüzünün büründüğü hal dehşete düşmesine sebep oldu. Zihni farkıda değildi, ama kalbi bu rüyadan etkilenmişti fazlasıyla.

   Kıyafetlerinden sıyrılıp kendini duşa attı. Soğuk suyun bütün vücuduna çarpması şok etkisi yaratırken bütün vücudu titredi. Bu titreme kendine gelmesine sebep oldu.
  Duşun geri kalanını da soğuk suyla aldı, hasta olmak umrunda bile değildi.

  İşten çıktıktan sonra, yorgunlukla kendisini yatağına atmış anında uyumuştu. Hastaneden aldıkları test sonuçlarını Namjoon'a vereli üç gün olmuştu. Ondan haber bekliyordu, sonuçları inceleyip randevu ayarlayacağını söylemişti. Ve henüz herhangi bir haber yoktu.

  Bu gün ayrıca misafirleri olduğu için de işten erken ayrılmış ama yorgun olduğu için o boş vaktini uyuyarak geçirmişti. Saatin kaç olduğundan bile haberi yoktu. Arkadaşlarının ne zaman geleceğini bilmiyordu. Bu yüzden duşta fazla oyalanmadan çıktı.

  Bu gün için heyecanlıydı, hem Taehyung'u evinde ağırlayacak olduğu için hemde eski arkadaşları ile tekrardan görüşeceği için heyecanlıydı.

- Amnezi -  | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin