-İyi Okumalar
• • • • • •
Jeon Jungkook, diğer gecelere nispeten daha sakin ve daha iyi bir gece geçirmişti. Ara ara uyanmış zihnini sürekli uykuda tutmak zor olmuştu, ama biraz da uyuyabilmişti. Bu yüzden minnettardı.
Sabahın erken saatlerinde yatağından kalktı, acele etmeden uyuşuk hareketlerle hazırlandı.
Bir tane hafta sonu vardı ve o bunu hep en iyi en dolu şekilde geçirmeyi tercih ederdi.Giydiği koyu gri eşofman takımının içine beyaz tişört giymiş, ayağına da beyaz sporlarını geçirmişti.
Yalnız yürümeyi planladığı için de kulaklıklarını alarak evden ayrıldı.
Aynı sakinlikte yürüyüş yoluna doğru ilerledi.Kim Taehyung için ise sabah olmak bilmemişti. Jimin'den aldığı mesaj onu fazlaca heyecana boğmuş, Jungkook'u bir gün erken görecek olduğu için içi içine sığmamıştı.
O da aynı şekilde sabahın erken saatlerinde, koyu yeşil eşofmanlarını giyinip, telefonunu ve birazda para alarak evden çıktı.
Normalde Jungkook ile pazartesi bir randevusu vardı, onu en erken o zaman görürüm diye düşünüyordu. Ama Jimin verdiği sözü tutmuş ikisine yardım etmek için tesadüf buluşmalar ayarlamaya başlamıştı. Taehyung bu yüzden minnettardı.
Jimin'den öğrendiği yürüyüş yoluna doğru arabasını sürmeye başladı. Jungkook'a nazaran çok daha aceleci ve heyecanlıydı. Yürüyüş yapma düşüncesiyle yola çıkmadığı için arabayla gitmekte bir sakınca görmemişti.
Kim Taehyung böyle bir insandı, söz konusu Jungkook olduğunda pek fazla düşünmez hemen harekete geçerdi.Jungkook kulağında yükselen en sevdiği şarkılardan birisi eşliğinde adımlarını yürüyüş yoluna doğru hızlandırdı.
Hava hafif serin ama güneşliydi. Şanslıydı ki çok rürgar da yoktu. Dün gece yatmadan önce bunu pek düşünmemişti ama hava kötü olsaydı yüksek ihtimalle doğa yürüyüşü yapmak yerine spor salonuna giderdi.
Zaten uzun zamandır gitmiyordu ve kaslarının kasıldını hissediyordu. Hatta sabah sabah yürümek bacaklarında ki gerginliği daha çok hissetmesine sebep oldu.Yürüyüş yoluna geldiği zaman, tempolu yürümeye başlamadan önce ısınma hareketleri yapmaya karar verdi.
Ayakta yapabileceği ısınma hareketlerini sırayla yaptı aklına geldiği şekilde.
Beş dakikanın ardından ısındığına kanât getirince yürümeye başladı.Mevsimden dolayı ağaçların çoğunda yaprak yoktu, kışın soğununa dayanan ağaçlar aynı güzelliğiyle duruyordu ama.
Yerler hafiften ıslaktı, yürüdüğü uzun ince taştan yapılma yolun iki kenarı da aynı şekil ağaçlarla çevriliydi. Gök yüzü parlak ve güzel gözüküyordu.Jungkook burayı bu yüzden seviyordu, evine yakın olması da cabasıydı.
Piknik için de ayrılmış bir bölüm vardı ve bazen yazları Jimin'le pikniğe gelirlerdi, Jungkook bazen buraya gelip güzel bir manzara seçip çizim yapmayı da tercih ediyordu, hatta bunu çok seviyordu. Tekrar yaz gelse keşke ve ben tekrar burada çizim yapsam diye geçirdi içinden.Bu düşünceyle cebinden telefonunu çıkarttı, bir kaç poz fotoğraf çekti. Kuru ağaçların da çok ayrı bir güzelliği vardı çünkü. Çektiği fotoğrafları eve gittiğinde resmetmeyi düşündü ve bu düşünceyle telefonunu cebine koydu.
Yürüyüşünü artık hızlandırmanın vakti gelmişti, yeteri kadar uyuşuk davranmıştı zaten.
O hızlandığı sırada kulağında bu sefer de Lauv'dan Never Not çalmaya başlamıştı. Bu şarkıyı da çok seviyordu Jungkook. Tuhaf bir şekilde içine huzur doluyordu, hele şarkıya eşlik ettiği vakit onun için harika zamanlardan birisi oluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
- Amnezi - | Taekook
FanfictionEtrafta uçuşan bir sürü balon var sanki, ve sen onlardan birisine sahip olmak istiyorsun, çünkü içinde bir yerde onların sana ait olduğunu ama kaybettiğini düşünüyorsun. Ne yaparsan yap sanki o balonlar her defasında senden biraz daha uzağa gidi...