-İyi Okumalar• • • • • •
Düşünüldüğünde, en rahatsız edici duygu hangisiydi. Pişmanlık, hayal kırıklığı, aşk... ve daha niceleri. Asıl olay duyguların isimleri miydi? Yoksa onlara biçtiğimiz anlamlar mı? Peki ya anlamlar kişiden kişiye değişiyorsa. O zaman hangisi olurdu en rahatsız edici duygu?
Belki de birisini seçmeye çalışmak yanlıştı. Belki de bu cevabı olan bir soru değildi.Yaptığı hata Taehyung'u afallatmıştı. Arkadaşının ondan istediği tek bir şey vardı.
Tanıdığını belli etme.
Aynen böyle demişti Jimin, o ise ilk fırsatta pot kırmıştı. Kendi içinde kendisine duyduğu hayal kırıklığı anlık olarak gözüne büyük geldi.Ama her zaman bir açıklaması olmalı diye geçirdi içinden.
"Uyumadan önce kitap okuyordum" diye girdi söze, telefonun ucundan cevap beklemeden devam etti. Sadece bir nefeslik susmuştu zaten.
"Orada geçen bir replikti, aklıma geldi- ah harika bir kitap."
"Üzgünüm, anlayamadım"
"Haklısın, ortadan başladım anlatmaya. Bir adam var, sevgilisini çok seviyor ayrılmak zorunda kalıyorlar. Yıllar sonra bir araya geldiklerinde aralarında bir konuşma geçiyor, daha doğrusu adam sevdiği için bir şeyler yapıyor ve kadın da ona bunları neden yaptığını kendisinin bu yaptıklarına değmeyeceğini söylüyor. Adamsa sen özelsin diyor."
"Az önce sizin bana dediğinizle aynı."
"Evet bir anda aklıma o replik geldi ve sesli düşündüğümü bile fark etmedim. Yani aslında senin için değildi."
Ah bir laf vardır sıçtık sıvıyoruz diye. Kim Taehyung toplamaya çalışırken daha da batırıyordu. Ama burdan geri dönüş yoktu.
"Anladım, güzel bir kitaba benziyor."
"Evet öyleydi."
Bunun üstüne Jungkook bir şey dememişti. Dr. Kim'in kendisi üzerinde garip bir etkisi vardı , onunla konuşmak hem kendisine iyi geliyordu, hem de düşüncelerini allak bullak ediyordu.
"Saat çok geç oldu, siz yatın artık"
"Ya sen?"
"Bende yatarım şimdi."
"Emin misin Jungkook?"
"Dürüst olmak gerekirse, hayır emin değilim hatta yatabileceğimi de sanmıyorum. Baş ağrısından ölüyorum, ensemden bir ağrı giriyor ve bütün başımı ağrıtıyor sanki. Gözlerimi açık tutamıyorum bile. Ama zihnim o kadar karışık ki ve bunun sebebi sizsiniz, yani dolaylı yoldan sizsiniz. Randevudan sonra böyle oldum ve ben beş gündür kafayı yiyecek gibi hissediyorum. Yani aslında iyi de değilim emin de değilim." demişti bir solukta.
Sanki bu anı bekliyormuş gibi cümlelerini hiç düşünmeden, hatta neredeyse ilk defa düşünmeden böyle hızlı hızlı konuşmuştu.
"Bana böyle dürüst olduğun için teşekkür ederim Jungkook, kendini ifade etmeye başladıkça ve bunda daha da ilerledikçe başını ağrıtan o somut yada soyut hiç fark etmez sebeplerin de azaldığını göreceksin. Aslında uykusuz kalma sebebin senin gözünde dolaylı yoldan ben olsam da, bunun tamamen seninle ilgili olduğunu düşünüyorum. "
"Ne demek şimdi bu?" dedi Jungkook kaşları çatılmıştı. Kim neden kendine yapsın ki bunu. Ben zevk mi alıyorum sanki böyle olmaktan. Kendi kendine düşünüp sinirlenmeye başlarken Dr. Kim'in sesini işitti telefonun ucundan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
- Amnezi - | Taekook
FanfictionEtrafta uçuşan bir sürü balon var sanki, ve sen onlardan birisine sahip olmak istiyorsun, çünkü içinde bir yerde onların sana ait olduğunu ama kaybettiğini düşünüyorsun. Ne yaparsan yap sanki o balonlar her defasında senden biraz daha uzağa gidi...