Justin śpiewał przez całą drogę. Gdy skręciliśmy w uliczkę na której jest dom dziewczyn Juss skończył śpiewać.
-Co to było- zapytałam
-Wiesz przecież że byłem gwiazdką popu
-Ale co to było-ponowiłam pytanie
-Lolly- powiedział a ja jebłam śmiechem-Jesteśmy.
Wyszłam z Porsche tak jak i Justin. Weszliśmy do domu.
-Hej- krzyknęłam
-Siemka-usłyszałam
Głos dochodził z salonu więc tam poszłam. Dziewczyny oglądały TV.
-Strzelnica otwarta-zapytałam
-Nie, klucze są w kuchni tam gdzie wszystkie-odpowiedziała mi Elena.
-Ok.
Poszłam do kuchni po klucze, które znalazłam od razu. Wzięłam je i ruszyłam w stronę drzwi.
-Chodź-powiedziałam do Justina.
Wyszłam z domu, co po chwili zrobił i Justin. Poszliśmy na tył domu, ominęliśmy garaż i poszliśmy jeszcze kawałek dalej, aż w końcu dotarliśmy do budynku, mniej więcej takiej samej wielkości jak garaż. Odkluczyłam drzwi i zapaliłam światło.
-W tym będziesz strzelał-zapytałam Justina pokazując palcem na jego ciuchy w które był ubrany, czyli bokserka, skórzana kurtka, spodnie z niskim krokiem i czarne Supry.
-Emm.. tak
-Jak chcesz się przebrać to ciuchy są w szatni w szafce numer 23, Ja idę się przebrać. Jeśli będziesz już gotowy wyjdź drzwiami nad którymi wisi tabliczka "do drugiego ulubionego miejsca". Widzimy się za chwilę.
Poszłam się przebrać. Może to dziwne ale mam swoje ulubione spodnie do strzelania, trochę podobne do tych które ma Justin. Uwielbiam spodnie z niskim krokiem.
Martyna's POV
*w tym samym czasie*
W końcu pojechała. Już myślałam, że się rozmyśliła. Gdy tylko odjechali wyszłam z domu. Przeszłam kawałek do domu chłopaków. Weszłam bez pukania, w końcu mówiłam im że przyjdę zaraz jak pojadą.
-Jestem-krzyknęłam.
-Salon-usłyszałam głos Louis'a.
Przeszłam do salonu, zobaczyłam chłopaków, którzy siedzieli i gadali o czymś.
-Siadaj-Harry poklepał ręką miejsce na kanapie koło siebie.
Podeszłam i usiadłam w wyznaczonym miejscu.
-Dobra to o czym chcieliście pogadać-zapytałam
CZYTASZ
Ride or Die
Teen FictionPrzez jeden błąd musi znosić ich do końca życia. Oto historia niebezpiecznej dziewczyny, sąsiadki One Direction i Justina Biebera. Jak potoczą się losy wszystkich? Czy będą szczęśliwi? Czy coś im grozi? Może ktoś? Czy wszystko będzie po staremu? Za...