Pod rozdziałem ważna notka, przeczytajcie!!
W drodze na komisariat wytłumaczyłam Justinowi sytuację i powiedziałam co ma mówić podczas składania zeznań.
-Zwariowałaś? Dziewczyno ty wychodzisz za mną za 4 tygodnie! Chcesz się hajtać w kiciu?-szeptał, żeby nas nie słyszeli.
-Uspokój się, nic mi nie zrobią, wszystko jest załatwione. Najwyżej posiedzę 48 i tyle. Wypuszczą mnie. Na luzie.
***
-Ross powiedz prawdę-powiedziała Elena, która prowadziła przesłuchanie.
-Mówię, pojechałam i go zabiłam. Działałam na zlecenie tamtejszej policji.
Do pokoju wszedł Hobbs.
-Rozkuj ją, jesteś wolna. Działała w porozumieniu z policją.
Elena rozkuła mnie z kajdanek i wyprowadziła z pokoju. Wiedziałam, że mogę się spodziewać wizyty Hobbsa w domu. Elena dostała od niego rozkaz zawiezienia mnie do domu, trochę śmieszne ale ok.
-To nie ty go zabiłaś, prawda-zapytała gdy byłyśmy już w połowie drogi
-Za dobrze mnie znasz, Justina też wypuściliście?
-Szybciej jak ciebie, w domu już jest.
-Postępowanie będzie się toczyć dalej?
-Wątpię, jeśli było to działanie w porozumieniu z policją.
Chociaż wcale tak nie było, po prostu ma się znajomości.
-Dostałaś już zaproszenie?
-Tak, Luke był osobiście. Będę.
-To się cieszę. Dzięki za podwózkę.
-Nie ma za co, wpadnę na kawę kiedyś.
-Ok, zapraszam- pożegnałyśmy się i wysiadłam
Ona odjechała a ja weszłam do domu.
-Lena? To ty?-usłyszałam głosy z salonu więc tam poszłam
-Ja, ja.
-Jezu, jak dobrze-Justin podszedł do mnie i mocno przytulił- I co??
-Co, nic. Postępowanie będzie zakończone. Nic nam nie będzie. Mówiłam.
***
Wieczorem położyłam się szybciej. Oparłam się plecami o zagłówek łóżka i wsmarowywałam krem w ręce. Łóżko ugięło się koło mnie pod ciężarem Luke'a. Położyłam głowę na jego ramieniu i dostałam buziaka.
-Wyobraź sobie-zaczął-jak za kilka lat będziemy sobie tak leżeć a wokół łóżka będą biegały nasze dzieci. A później wdrapią się na łóżko do rodziców.
-Tak bardzo chcesz mieć dzieci?-uśmiechnęłam się
-Z tobą mogę mieć ich nawet 10.
-Nie no nie przesadzajmy...
CZYTASZ
Ride or Die
Teen FictionPrzez jeden błąd musi znosić ich do końca życia. Oto historia niebezpiecznej dziewczyny, sąsiadki One Direction i Justina Biebera. Jak potoczą się losy wszystkich? Czy będą szczęśliwi? Czy coś im grozi? Może ktoś? Czy wszystko będzie po staremu? Za...