Luke całował tak namiętnie.Gorąco jego ust chłodził zimny kolczyk. Usłyszałam dzwonek telefonu Martyny. Luke dalej mnie całował. Martyna odebrała. Słuchałam co mówiła.
-Co jest....To chyba zły pomysł...No dobra,ale pamiętaj moje słowa-powiedziała i się rozłączyła.
-Co jest-zapytałam gdy Luke w końcu się ode mnie odkleił
-Nie nic-powiedziała, widziałam że kłamała
-Aha no dobra, ja idę spać, jestem zmęczona.
-No ja też już pójdę-powiedział Luke
-Martyna pokażesz chłopakom ich pokoje.
-Okok.
-Miłej zabawy-powiedział Jai i puścił nam oczko
-No dokładnie-krzyknął James
-Tylko grzecznie braciszku-krzyknął Beau
-Pierdolcie się-powiedzieliśmy zgodnie i się z tego zaśmialiśmy
-Chyba wy-powiedział Daniel
Machnęłam tylko na nich ręką i poszłam na górę. Luke szedł za mną. Gdy byliśmy przy drzwiach mojej sypialni Luke przyparł mnie do ściany i zaczął całować. Ręką wyszukałam klamki od drzwi, otworzyłam je i weszliśmy do pokoju. Luke zakluczył drzwi i ściągnął swoją koszulkę pokazując przy tym swoją świetną klatę. Rzucił mnie na łóżko i zaczął rozbierać przy tym całując cały czas. No i skończyło się na sexie.
Martyna's POV
Oglądałam z chłopakami "Ted'a". Ciągle myślałam o tym co usłyszałam od Niall'a. Czy jego kurwa pojebało do końca? Najpierw bije się z Justin'em a teraz to.Wiem że to zły pomysł, ale go nie powstrzymam. Poszłam do kuchni. Niall prosił mnie żebym zadzwoniła do dziewczyn i powiedziała im o tym. Zadzwoniłam do Kelsey, która odebrała już po 2 sygnałach.
-Hejka, co jest-zapytała
-Siemka, są koło ciebie wszystkie dziewczyny-zapytałam
-Tak a co.
-Daj na głośnik
-Już-powiedziała-to o co chodzi?
Opowiedziałam im o tym co planuje Niall.
-Coś wątpię żeby jej to się spodobało-powiedziała Carly
-Mówiłam mu to ale nic.
-No cóż, najwyżej go zamorduje-zaśmiała się Gisele
-Dobra ja muszę kończyć, a no i oczywiście nie mówcie jej o tym.
-No pewnie, to na razie-krzyknęły
Rozłączyłam się w dobrym momencie bo do kuchni akurat wszedł Jai.
-Ej nie zostawiaj mnie na tak długo-powiedział i zrobił smutną minę
-Sorki, po prostu musiałam coś załatwić-też zrobiłam taką minę
-O co chodzi-zapytał
-No nie wiem, a właściwie dobra powiem wam-powiedziałam i poszłam z Jai'em do salonu do chłopaków.
CZYTASZ
Ride or Die
Teen FictionPrzez jeden błąd musi znosić ich do końca życia. Oto historia niebezpiecznej dziewczyny, sąsiadki One Direction i Justina Biebera. Jak potoczą się losy wszystkich? Czy będą szczęśliwi? Czy coś im grozi? Może ktoś? Czy wszystko będzie po staremu? Za...