Neden ben?

888 61 10
                                    

Ucube diğer adı ile Jeongin. Yang Jeongin. Lise son sınıf öğrencisi. Koleje tam burslu olarak kabul edilip annesini o lanet evden kurtarmak için gece gündüz ders çalışıp, istediği mesleğin hayalini gerçekleştirmeye çalışan kişi.

Kısaca ben buyum. Okulda ucube olup her türlü zorbalığa ve iğrençliğe maruz kalan kişi. Beni seçmişlerdi ucebe olarak. İlk başlarda anlamamış ve bu duruma çok üzülmüştüm. Beni tanımayan insanlar sırf kendilerini eğlendirmek için çeşitli iğrençlikleri yapıyordu. Nedenini hep merak ettim. Neden ben? Ama sonra anladım ben onlar ile aynı sınıftan değildim. Onlar bu Özel okuldakı zengin öğrencilerdi. Onlar marka giyer,havalı partiler verir istediklerini yaparlardı. Peki ya ben? Ne zengindim ne havalı ne de güzeldim. Vücüdum şekilli değil ve üstümde kaç yıl önce alınmış giysi vardı. İşte bu yüzdendi başıma gelen her şey.

İlk başlarda tepki vermiştim yapılanlara ama müdür bir daha başıma bela alırsam okuldan atılacağımı söylemişti. Bana saldıranlara ise hiç bir şey dememişti çünkü onlar varlıklı ailelerin çocuklarıydı.

Müdür, okulda o öğrenciler ile dövüştüğümü aileme haber vermiş o gün. Eve gittiğimde babamı kemeri ile beni beklerken bulmuştum ve günün sonunda hastanede bulmuştum kendimi.

Kafamı silkerek kendime gelmeyi denedim. Bu anıyı hatırlamak istemiyordum. Gözlerimi bir kaç saniyeliğine kapatıp derin bir nefes aldım. Yeni bir okul macerası daha beni bekliyordu.

Omuzumda hissettiğim kol yüzünden irkildim. Gözümü açmak istemiyordum. Lütfen, dedim tanrıya. Lütfen o olmasın artık dayanması çok zor. Ama tanrı her zaman ki gibi yine bana gülmüştü.

Gözlerimi açıp kafamı sağıma çevirdiğim gibi onunla göz göze geldim.

Hwang Hyunjin. Müdürün oğlu ve bana en çok zorbalık yapan kişi. Acı çekmemden en büyük zevk alan kişi. Bir diğer tanımı ile kalbimi hızlandıran kişi. Her şeye rağmen aşık olduğum kişi.

it's not a problem//HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin