Her şeye rağmen birini sevmek ne tuhaf. Her şeye rağmen ondan başkasına bakamamak. Ne tuhaf his aşk. Kendini kaybedecek kendinden öteye koyacak kadar sevmek ne tuhaf. Tek bakışıyla seni mutlu etmeyi sağlayacak hale sokması ne tuhaf.
Neden sana bu kadar bağlandım neden seni bu kadar sevdim?
Hiç mi sevmedin beni? Hiç mi yakıştırmadın yanına beni? Her şey yalan mıydı? O zaman neden bana o kadar güzel baktın? Neden olur gibi davrandın? Neden seviyormuş gibi yaklaştın?
Cevapsız bir düzüne soru.
Keşke beni başında reddettseydin. Keşke bana bu kadar güzel bakmak yerine öptüğün ilk gün gerçeği söyleyip dalga geçseydin. Yemin olsun o zaman bu kadar canım yanmazdı. Evet, yine üzülür ağlardım ama bu kadar kötü olmazdım.
Bizim gibiler sevmemeli birilerini çünkü sonu değişmez bu hikayenin acı vardır sadece. Bizler fedakarız onlarsa bencil. Kalp kırarlar ama sen kendi içinde onu savunur kendini iyileştirirsin. Ya da iyileşmiş gibi davranırsın. Ama öyle bir an gelir ki sana acımadan umursamadan parçalar seni. İşte o zaman kabullenirsin bazı gerçekleri. Göz yaşın tükenir harap olursun ama içindeki yangın geçmez bir türlü. Sadece bu yangına alışırsın o içinde hep seninle kalır. Ama en kötüsü bu değil. En kötüsü hala onu sevmektir.
Ben hala sana aşığım. Ben hala seni seviyorum ama olmuyo. Çok kötüyüm ben. Nasıl unuturum bu kadar güzel anıları. Nasıl silerim zihnimden seni.
Zihnimden seni silebilseydim yine bulur muydum seni? Yine sana aşık olur muydum?
Olurdum. Ben seni ilk gördüğüm anda anlamıştım ki. Ben yine seni ilk gördüğüm anda aşık olur severdim.
Ben seni ve izlerini anlatamıyorum. Özür dilerim kendim. Grurumu defalarca hiçe saydım kendimi yok ettim. Özür dilerim kendim.
Bir hafta. Her şeyi öğreneli bir hafta geçmişti. Kendime gelemiyorum hala.
Jisung Minho ve Felix evime gelip benden özür dileyip durmuşlar ve pişmanlıklarını dile getirmişlerdi. Hiçbir şey demedim onlara sadece baktım. Ne diyebilirim ki tebrikler beni iyi kandırdınız falan mı?
Hyunjin özür dileyip onu affetmem için çabalıyo ama ona baktığımda boş hissediyorum. O benim duygularımın katili.
Hala seviyorum onu ama kırgınlığım hislerimi yok dereceye getiriyo.
Çok tuhaf değil mi onu görünce heyecandan eli ayağı titreyen ben onu yok sayıp tepkisiz kalıyorum.
Omuzuma konan el ile kafamı yana çevirip kuzenime gülümsedim. Beni neşelendirmek için arabada şarkı açmıştı ama ben yine düşüncelere dalmıştım.
"Dün yeteri kadar ağlayıp zırladık jeong. Şuan dan itibaren kahbelere üzülmek yok!" Elini yumruk yapıp havaya kaldırdığında kıkırdayıp elimi yukarı kaldırarak onu taklit ettim.
"Eve bi varalım markete gider abur cubur alırız. Akşamda film açar ciğerimiz çıkana kadar ağlarız."
"Hadi benim ağlama nedenim belli seung ama sen niye ağlıyomuşsun."
Yanağımdan makas alıp, " Biz kuzenimizi yolda bulmadık ağlanılacaksa hep birlikte ağlanacak." Dedi.
Ona dolan gözlerimle gülümseyerek baktım. "Hayır hayır ağlak bi jeong daha görmeyi bünyem hazır değil!" Diyerek radyodan şarkıyı son ses açtı.
Onun bu tepkisine kıkırdayıp kafamı cama yasladım. Seung da yola odaklanıp arabayı sürmeye devam etti. Akşam yolculuğu ayrı güzeldi. Huzur vericiydi.
Telefondan gelen bildirimle ekrana baktım. Oydu. Yine mesaj atmıştı. Üst kısımdan yazdıklarını okudum.
Hwang Hyunjin
Tilkim ben geldim evinin önündeyimGelmeyecek misin aşağı?
Uyudun mu yoksa?
Işıklarda kapalı
Üstünü ört üşüme hasta olma tamam mı
Yağmur yağmaya başladı hava soğuyor
Ama olsun bi şey olmaz ben beklerim ki seni
Seni çok seviyorum bunu unutma sakın birtanem
Seninle nefes almaya başladım ben seninle hayatı buldum
Kokun bağımlılık yaptı senin kokunu arıyorum her yerde
Lütfen bırakma beni
Yalvarırım bırakma
Ölürüm diğer türlü yaşayamam
Yazıyor...
Siz
GitHasta olucaksın
Hwang Hyunjin
JEONGİNSevgilim
Bi şey olmaz ki bana seni görsem hemen iyileşirim zaten
Sana bakmak bile beni mutlu ediyo
Sen bana bakmasanda olur yeter ki seni göreyim
Siz
Boşa bekliyorsunGit dedim sana
Hwang Hyunjin
Lütfen benden bunu istemeBen dayanamıyorum artık sensizliğe
Baktığım heryerde seni arıyorum
Fotoğraflarına bakmaktan her detayını ezberledim
Siz
Gittim ben hyunjinArtık orada yaşamıyorum
O yüzden sende git
Hwang Hyunjin
HayırŞaka değil mi
Nereye gittin ki
Teyzene mi yoksa
Ama ama sen bana söz verdin
Siz
Sende bana vermiştinTutamayacağı sözleri ilk veren sendin
(Görüldü)
******
Selamlarrr
Nasılsınızzz
Bu arada hikaye sıktı mı ona göre şey edeyim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
it's not a problem//Hyunin
FanficOkulun ucubesi Yang Jeongin ve onun zorbası Hwang Hyunjin.