Seni istiyorum

428 49 24
                                    

" Evet arkadaşlar az sonra vereceğim proje ödevinden  ağlacağınız not bir sözlü notunuz olarak girilecek. İsteyen bireysel isteyen ise bir eş daha seçerek yapar ödevi. En fazla iki kişi kabul ediyorum. 5 dakika veriyorum eş seçecekler için. 5 dakikanın sonunda söyleyeceğim proje ödevinin ne olduğunu. Anlaşıldı mı?" Herkes evet anlamında başını salladıktan sonra hoca defterini ve kalemini çıkarmıştı. Anlaşılan eş olacak kişilerin adını yazıcaktı.

Tüm sınıftan kimin kim ile eş olacağı uğultuları yükselirken kafamı duvara yaslayıp 5 dakikanın dolmasını bekledim. Tabii ki de bireysel yapıcaktım proje ödevini. Hem biri benimle eş olmak istemez hem de okul dışında biri ile görüşüp açık vermek istemezdim.

Saate bakıp dakika sayan bakışlarımı sıra arkadaşıma çevirdiğimde arkadaşı minhoya kafasını olumsuz anlamda sallarken buldum. Daha sonra Minho hafif baş hareketi ile onaylamış ve önüne dönmüştü. Tekrar Hyunjine kayan bakışlarım ile onu inceledim. Hala neden yanımda oturuyor amacı ne merak ediyordum. Özellikle merak ettiğim ise bana neden iyi davrandığıydı.

"Herkes buraya baksın!" Diye resmen bağıran hocamız ile tüm sınıf susmuş bende bakışlarımı ondan çekip kafamı duvardan ayırarak hocaya dönmüştüm.

"5 dakika doldu. Eş seçenlerden biri el kaldırıp bana kim ile eş olduğunu söylesin." Demişti.

Bir çok kişi elini kaldırmıştı ama asıl merak ettiğim Hyunjinin kimin ile eş olduğuydu.

Yaklaşık bi beş kişiden sonra hoca nihayet Hyunjine bakmış elini uzatarak ona konuşması için işaret vermişti. Tüm vücudumu kaplayan merak duygusu ile sıra arkadaşıma dönerek dudaklarının arasından çıkacak ismi bekledim.

Kafasını bana çevirip gözleri ile gözlerimi buluşturduğun da sırıtıp, "Yang Jeongin." Dedi.

Hocamız başını aşağı yukarı salladıktan sonra eline kalemi almış deftere adımızı yazmaya başlamıştı. O sırada tüm sınıf kadar bende şaşkınlığıma engel olamamıştım tabii

"Ne? Ne dedin sen?" Öğrencilerden git gide fısıltılar yükseliyordu.

"Birlikte yapacağız işte projeyi neyini anlamadın?"

"Seninle yapmayı kabul ettiğimi hatırlamıyorum Hwang?" Diyerek kaşımı kaldırıp ona cevap bekleyerek baktım.

Umursamazca omzunu silkti." Senin cevabına ihtiyacım yok. Böyle olsun istedim ve böyle olacak."

Cevabı ile sinirlendiğimi hissetsemde kendimi sakinleştirmeye çalıştım." Bak hyunjin! Benden her ne halt istersen iste ama bu konuda olmaz. Ben tek başıma yapacağım eş meş istemiyorum."

"Çok geç Yang çünkü ben seni istiyorum." Diyerek alayla sırıtıp önüne döndü.

"Piç" istemsizce dışarıdan söylediğim kelime ile dudağımı ısırıp hyunjine döndüm. Dediğimi duymaması için içimden dua edip durmaya başladım. Eğer duyduysa ölüm tarihim belliydi. Ona baktığımda keyifle gülerek geriye attığı kafasını gördüm. Neye gülüyor bilmiyordum ama sanırım duymamıştı dediğimi. Ecel terleri dökmeyi bırakıp rahatça nefes vererek önüme döndüm.

_________

"Ee ödevi bireysel mi yapacaksın yoksa biri ile eş oldun mu?" Bana dikkatle bakarken ifadesiz tutmuştu yüzünü. Merak ettiği için değilde ağzımı arıyor gibiydi.

Omuz silktim. "Biliyorsun beni bana kalsa bireyselliği seçerdim."

"Sana kalsa?" Tek kaşını kaldırmıştı. İfadesiz yüzün de bu sefer hafif sinir vardı.

it's not a problem//HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin