14

30 2 0
                                    

Pov Mishelle

Po śniadaniu wstawiłam naczynia do zmywarki. Lili siedziała przy stole popijając kawę którą sobie zrobiła a Eli czytała Lili kolejny rozdział z książki wybranej przez dziewczynkę. Szykował się miły dzień ale oczywiście coś musiało go zjebać. W jednej chwili z trzech telefonów dało się usłyszeć dźwięk powiadomienia, sprawdziłam telefon i zauważyłam powiadomienie z elektrycznego dziennika pod tytułem ,,ZDALNE" otworzyłam wiadomość u się kurwa załamałam.

,,Drodzy uczniowie. Chciałbym was poinformować że rada pedagogiczna ustaliła że do czasu doprowadzenia budynku szkolnego do użytku lekcje będą przeprowadzane zdalnie. Lekcje zaczną się od jutra, proszę by wszyscy uczniowie byli podczas zajęć zdalnych.,,

-No to pięknie
-Co jest? Spytała Eli
-Od jutra zaczynają się zdalne powidziałam załmana życuem
-ŻE CO? A TO JAKIM PRAWEM?
-Muszę przypominać że obie wysadziłyście szkołe? I tak spytam jak to się stało?powiedziała Lili
-Długa histria odpowiedziała prędko Eli
-Cholera a ja wszystko mam u siebie na chcie powiedziała smutno Eli
-życie, czyli będziesz musiała siedzieć u siebue.
-No niestety. To ja idę zbierać swoje rzeczy.
-Szybko szybko bo ci je przez okno wywalę zaczełam się śmiać na co dziewczyna wystawiła mi środkowy palec.

Lili tylko siedziała zmieszana i popijała swoją kawę. A Nikola widocznie miała Laga.
Po jakiś 30 min Eli była już spakowana i wybierała się do domu, ale oczywiście ja musiałam ją tam podwieśćwięc przy okazju poszłam do sklepu kupić coś dojedzenia. Przy okazji wpadłam na pomysł by poglądać jakiś serial na Netflixie więc wziełam jeszcze popcorn i pizze, a gdybyśmy chciały jeszcze coś zjeść to zamówimy przez neta.
Po dojechaniu do domu i wsadzeniu pizzy do piekarnkija a popcornu do mikrofali siadłyśmy we 3 na kanapie by wybrać serial. Skończyło się na najnowszym top 1 czyli o młodej Adams. Po chwili jedzonko było gotowe więc przyniosłam i położyłam na stoliku. I tak zaczoł się nasz serial.

Jesteś dla mnie najważniejsza/ yuriOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz