Wieczur mijał w najleprze, jadłyśmy pizze oglądałyśmy serial. Było grubo po 23 i Nikola już dawno spała więc mogłyśmy sobie pozwolić na jakieś filmy dla starszych (Autorka bez żadnych podtekstów kurwa abi zboczonych miśli ty kurwo jebana >:p chodzi o film nw 16+ przekleństwa krew itp) Obie siedziałyśmy na kanapie, a raczej ja pół leżałam a ona opierała się o moje zgięte kolana. Film był dość ciekawy. Ale po mimo to około 02:45 obie zasnełyśmy.
Obudził mnie budzik w telefonie, leniwie otwarłam oczy i sięgnełam po tel by wyłączyć ten jazgot budzika. Do piero po wykonaniu tej czynności zrozumiałam że mam ograniczone ruchy a na moją klatce piersiowej spała lili. Mam ją obudzić? Hmm? A może jeszcze tak z nią poleżę lub zrobię sobie drzwmkę? Tak drzemka to zawsze dobry wybór. Zamknełam oczy i od rzau zasnełsm.
Po 15min poczułam jak dziewczyna się trzęsię? Szybko otworzyłam oczy i mym oczu ukazała się trzęsąca i płakająca dziewczyna. Nadal spała, więc pewnie miała koszmar i to mocny koszmar... Usiadłam cały czas trzymając dziewczynę na swojej klatce piersiowej i zaczełam ją uspokajać, ,,jestem tu" ,,spokojnie" ,,jestem tu" powtarzałam te słowa delikatnie głaszcząc blondynkę po jej ciemno złotych włosach. A ta z każdą chwilą była coraz bardziej spokojna. Usłyszałam czyjeś kroki więc od razu spojrzałam w stronę dobiegającego dźwięku. To była Nikola, stała smutna w progu wręcz pytając czy może z nami posiedzieć. Od razu się zgodziłam zapraszając ją po przez kiwnięcie głową a ta szybko wślizgneła się do nas na kanapę i zasneła wręcz odrazu a ja ruszyłam w jej ślady.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
8:45
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Pov: LiliWstałam dość spokojna jak na to co mi się śniło... Otworzyłam oczy i pierwsze co zobaczyłam to Mischell i Nikola? Spałam na kladce piersiowej czarnowłosej a moja młodsza siostra koło nas. Byłam zaskoczona i strzeliłam buraka więc szybko wstałam i usiadłam na podłodze zakrywając twarz dłonią. To kolejna noc gdy spałam z dziewczyną która podoba ni się od CHYBA ZAWSZE. Cała czerwona wstałam i cicho pobiegłam do łazięki i zaczełam oblewać się wodą by trochę złagodzić rumience. Po jakiś 15min wyszłam a dziewczyny szykowały śniadanie. A raczej mischell szykowała a Nikola przyglądała się. Podeszłam do nich zobaczyć co tam szykują. Czarnowłosa robiła omleta na co byłam zaskoczona że dała rade bez spalenia kuchni. Nikola po zobaczeniu mnie od razu mnie mocno przytuliła mówiąc o tym co gotują i to że prawie znowu dom spaliły. NO ZERO NOWOŚCI lekko się zaśmiałam na co czarnowłosa powiedziała byśmy siadały bo zaraz jedzenie podaje więc zrobiłyśmy co kazała. Ja seidziałam po środku po prawo mnie siedziała czarnowłosa a po lewo moja młodsza siostra.
૮₍ ˃ ⤙ ˂ ₎ა
./づᡕᠵ᠊ᡃ່࡚ࠢ࠘ ⸝່ࠡࠣ᠊߯᠆ࠣ࠘ᡁࠣ࠘᠊᠊ࠢ࠘~~~~♡⠀
Właśnie piszę ten rozdiał w szkole XD na wf więc szacun dla mnie
CZYTASZ
Jesteś dla mnie najważniejsza/ yuri
Acciónzapraszam do przeczytania tej o to mojej historii. z góry przepraszam za wszystkie błędy ortograficzne logiczne lub gramatyczne, najprawdopodobniej będę często rozdziały pisała pod wpływem emocji itp ale i tak serdecznie zapraszam do spacerku po moi...