Bij de 🎶 even dit nummertje hierboven aanzetten Hehe
Matthy Pov
'Ik vind je leuk...' de woorden verlaten mijn lippen voor hij iets heeft gezegd. Zijn hoofd schiet omhoog. Verbaast kijkt hij mij aan. Mijn hart klopt in mijn keel. Bang voor zijn antwoord. Bang voor zijn reactie. Bang voor alles wat ik hiermee op het spel heb gezet. 4 woorden, die het kunnen maken, of breken.
'Mat, je moet het hem echt vanavond zeggen, jullie zijn de hele week bij elkaar geweest, dit is het moment. Zeg hem hoe je je voelt alsjeblieft. Ik zie je graag gelukkig en ik weet dat hij je gelukkig maakt <3'
De woorden van Raouls appje nemen nog eens de leiding in mijn gedachten. En ik heb spijt. Ik had het niet moeten zeggen. Nee, ik had het echt niet moeten zeggen.
Ik kijk naar beneden. Bang voor elk woord dat hij zo zal uitbrengen. Dan voel ik zijn handen tegen mijn nek, en zijn duimen tegen mijn kaken. Ik kijk weer omhoog. Wat zal hij zeggen? Zal hij boos zijn? Zal hij me wegsturen? Zal hij teleurgesteld zijn? Maar Milo zegt niets. Zijn ogen verplaatsen tussen mijn ogen en daaronder. Ik zie hoe hij woorden met zijn mond wil vormen, maar het komt niet. Ik sta nog steeds verstijfd in zijn grip. Kijkend in zijn ogen. Zoekend naar een antwoord op al mijn vragen. 'Mat ik...'. fluistert hij. Dan voel ik zijn lippen op de mijne. Ineens. Ik schrik er haast van. Even blijf ik verbaast staan. Dan zoen ik hem terug. Mijn handen glijden omhoog naar zijn nek. Zacht kreun ik een beetje tegen zijn lippen aan. Ik voel hem glimlachen. Hij zet zijn handen op mijn heupen en trekt mijn lichaam tegen zich aan. Ik geef me even aan hem over, aan zijn grip, aan zijn lippen op de mijne, aan zijn naam die in mijn hoofd rond gaat en de vlinders in mijn hart.
Dan trekt hij terug. Hij houdt me nog steeds vast. We kijken elkaar aan. Beide buiten adem. Hij krijgt een kleine grijns op zijn gezicht. 'Mat... ik jou ook' zegt hij. Ik glimlach nog half buiten adem. Van de zoen maar vooral van de spanning. Langzaam pak ik zijn handen vast. Ik ben verward en heb het idee alsof hij het niet begrijpt, ondanks onze zoen. 'Ik... ik vind je echt leuk leuk, ik ben verliefd op je' zeg ik langzaam. Milo begint te lachen. 'Ik ook op jou, Matthyas. Al zo lang' zegt hij en hij kust me opnieuw. Ik kus hem terug. Ik kan het haast niet geloven. Ik kan niet geloven dat de jongen voor wie ik al zolang verborgen gevoelens heb, de jongen waarvan ik dacht dat hij nooit op mij zou vallen, de jongen die me verliefder heeft laten voelen dan dat ik dacht dat ooit mogelijk was, de jongen die me elke dag zoveel gelukkiger maakt, dat die jongen datzelfde voelt voor mij.
🎶
Langzaam laat hij me weer los. In de verte hoor ik muziek komen van de tennis club. Het komt me bekend voor. Ik probeer te luisteren naar welk nummer het is. '...Me gusta la mañana, me gustas tú. Me gusta el viento, me gustas tú, Me gusta soñar, me gustas tú, Me gusta la mar, me gustas tú'
Milo kijkt me grijnzend aan en steekt zijn handen uit. 'Toepasselijk' zegt hij zacht. Ik pak ze een beetje onzeker maar toch nieuwsgierig vast. 'Hoezo?' Vraagt ik niet begrijpend. Milo tilt mijn handen op en trekt mijn lichaam dan naar zich toe. 'Me Gustas tu betekend...'. Hij kijkt me diep in mijn ogen aan. 'Ik vind je leuk' fluistert hij tegen mijn lippen aan. Ik voel mezelf warm worden. Een hand laat hij los en legt hij op mijn heup. Hij beweegt ons een beetje heen en weer op de maat. 'Qué voy a hacer?, je ne sais pas. Qué voy a hacer?, je ne sais plus. Qué voy a hacer?, je suis perdu.
Qué horas son, mi corazón?' Milo draait me een beetje heen en weer. Ik kijk hem in zijn ogen aan en giechel zacht. Hij kijkt me lief aan en drukt een kusje op mijn neus. 'Nu ben je echt mijn schatje, ja toch?' Vraagt hij. Ik knik. 'Dat was ik al lang Miel' zeg ik terwijl ik hem speels aankijk. Milo's ogen worden donkerder en hij grijnst. Dan legt hij zijn lippen weer op de mijne. Ik sluit mijn ogen en geniet. Van zijn lippen, van zijn armen om me heen en van de vlinders in mijn buik. Ik voel me meer dan gelukkig. Dat we hier met alleen ons twee zijn. Dat ik hem eindelijk heb. En dat ik heb hopelijk ook nooit meer kwijt raak.Ik ben zo blij dat ik naar Raoul heb geluisterd. En blijkbaar had hij het goed. Milo heeft ook gevoelens voor mij. Blijkbaar waren die dingen die hij zei en deed geen grap, net zoals ze bij mij absoluut geen grap waren. Ik grinnik zacht. 'Wat is er?' Vraagt hij verbaast. 'Gewoon, blijkbaar was het zo duidelijk dat we elkaar leuk vonden, alleen hadden we het zelf niet door' zeg ik en ik sla mijn armen weer om hem heen. Milo stopt met bewegen. Even perst hij zijn lippen. Ik zie hem nadenken. Dan vergroten zijn ogen. 'Wisten Koen en Robbie het ook van jou?' Vraagt hij verbaast. Verward kijk ik hem aan. Koen en Robbie? Wat hebben die hier mee te maken?
Heeuuyyy
Hoofdstukje. En ja het 'me gustas tu' stukje is een kleine inspo op het boek 'Me gustas Tu' van griepbank
Het nummer stond al in m'n playlist die ik voor dit boek gebruik maar haar boek zorgde er voor dat ik het wilde gebruiken hierin (ga die even lezen als je dat nog niet hebt gedaan want AAA echt love dat boek)
Nou, Joejoe
Stay Juned
Love jullieeeee xxxxxx
JE LEEST
TEN IS
Fanfiction''TIOD Open. Een van de weken in het jaar waar ik het meest naar uit kijk. Een week lang zon, gezelligheid, bier en vooral veel tennis. En op de laatste dag ben ik ook nog eens jarig. Kortom, dit word een topweek. Ik heb vooruitgewerkt met de social...