Milo Pov
Ik gooi mijn tas op de achterbank van de auto en klap de deur weer dicht. Dan draai ik me om naar de jongen die al bij zijn auto is gaan staan. 'Tot zo dan' zeg ik glimlachend. Hij glimlacht blij terug en knikt. We hebben besloten om geen biertjes meer te drinken en na het eten naar huis te vertrekken. Morgen is weer een normale werkdag en na een week zuipen is het ook wel een keer goed om een rustige avond te hebben. Morgen moet ik alleen nog even snel de laatste Vlog editen en dan zit het er allemaal weer op. Mama komt naar buiten gelopen. 'Nou, tot ziens lieverds, ik verwacht wel jullie beide binnenkort hier weer te zien hoor' zegt ze en ze slaat even haar armen om me heen. Ik sla mijn armen ook om haar heen en knuffel haar, al komt ze niet veel verder dan net onder mijn borstkas. Ze laat me los en pakt mijn hoofd vast waarna ze een kus op mijn wang drukt. Oogrollend trek in terug. 'Ach laat je moeder even' zegt ze. Ik grinnik en leun met mijn ene arm op het dak van mijn auto, terwijl ik toekijk hoe ze nu naar Matthy toe loopt. Hij kijkt haar glimlachend aan. 'Nou Matthyas...' Ze slaat ook haar armen even om hem heen. 'Het was leuk om je nu voor het eerst als schoonzoon te zien' zegt ze lachend. Matthy moet ook lachen en knuffelt haar kort terug. Hij kan beter met mijn familie omgaan dan ik ooit van hem had verwacht. Meestal is hij nogal ongemakkelijk, maar nu lijkt hij geen enkele vorm van ongemakkelijkheid te voelen. Ze laat hem ook los, en ik loop naar de andere kant van de auto om in te stappen, terwijl Matthy hetzelfde doet. 'Ik rij wel achter jou aan' zegt hij. Ik knik en steek mijn duim op. 'Doei mam' zeg ik nog. Ze is op de stoep met haar armen over elkaar geslagen gaan staan om ons uit te zwaaien. Ik stap in en start de motor, waarna ik als eerste de weg opdraai. Ik zwaai nog even naar mijn moeder en rij dan de straat uit. De straat die voor mij als thuiskomen voelt. Waar het huis staat waar ik het grootste gedeelte van mijn leven heb gewoond. Waar ik nogsteeds graag kom, omdat het me een bepaalde vorm van ontspanning geeft om hier te zijn. En lang zal het ook niet duren voor ik hier weer ben. Volgende week train ik gewoon weer en dat heb ik gecombineerd met eten bij mijn ouders thuis. En dit keer niet alleen, Matthy heeft gezegd dat hij graag mee gaat. Ik heb er nu al weer zin in.
Ik cross over de snelweg in de auto die eerst van mijn vader was, met de zwarte ragbak van Matthy achter me aan. Na een half uurtje lekker door kunnen rijden, rijden we de enige andere straat in de wereld die voor mij ook als thuis voelt in. De straat in Utrecht waar mijn huisje staat. Ik parkeer de auto in een van de parkeervakken voor de deur, en Matthy parkeert zijn auto er naast, terwijl ik ondertussen al uit ben gestapt. Ik pak mijn spullen van de achterbank en loop dan naar zijn auto, waar ik na 3 seconden de jongen weer in de ogen aan kan kijken. 'Hey, lang niet gezien' grapt hij. 'Wat een ongelofelijk leuke grap, want we hebben elkaar natuurlijk een half uur geleden nog gezien' zeg ik sarcastisch. Hij giechelt en komt naar me toe gelopen. 'Kom' zeg ik en ik draai me om, om naar de voordeur te lopen. Ik draai de sleutel om in en slot en open de deur, waarna ik Matthy ook binnen laat. Hij staat in de gang zijn spullen ergens neer te leggen, terwijl ik de deur sluit. Dan pak ik hem vast en druk ik hem tegen de deur aan. 'Nu we eindelijk echt alleen zijn...' begin ik. Hij grijnst en legt zijn armen om mijn nek. Ik druk mijn lippen op die van hem, en pak hem bij zijn benen vast, waardoor hij automatisch springt en ik hem op kan tillen, om ons al zoenend te verplaatsen naar de woonkamer. Ik gooi hem op de bank en kom, half op hem, half naast hem, liggen terwijl mijn lippen overal over zijn nek en wang kusjes drukken. Ik hoor hem duidelijk genieten door alle zachte giecheltjes en kreuntjes die zijn mond verlaten. Dan sla ik mijn armen om hem heen en trek hem dicht tegen me aan, waarna ik even blijf liggen. Ik zucht uit, en voel ook hoe zijn lichaam ontspant. Een tijdje zijn we stil, en luister ik aandachtig naar zijn hartslag en ademhaling. De zon geeft een gouden gloed door de ramen die op het westen staan, en verlichten de hele woonkamer met een warme rustgevende sfeer. Ik druk opnieuw een kus tegen zijn nek aan en begraaf mijn hoofd dan op die plek. 'Dit is nog beter dan in m'n dromen Matt' zeg ik zacht. Ik hoor hem lachen en voel hem bewegen. Hij draait zich volledig naar me om, en kijkt me aan. Hij brengt zijn vingers naar mijn arm en zij, en laat ze er rustig over heen en weer glijden. 'Was dit je droom?' Vraagt hij. 'Nee, dit is dus nog beter' zeg ik. Hij grinnikt en kijkt even weg. 'Dus je vader loog niet over al die dingen die hij zei' zegt hij en hij kijkt me grijnzend aan. Ik zie de pret in zijn ogen. 'Ik weet niet waar je het over hebt' lieg ik. Tuurlijk weet ik wel waar hij het over heeft, en hij weet ook best dat ik dat weet. 'Dat je vroeger zoveel over me praatte enzo... en dat je dat nu nogsteeds doet...' somt hij op. 'Je weet toch best dat ik vroeger een fanboy van je was?' zeg ik lachend. 'Ja...' Matthy kijkt naar zijn vingers. 'Maar niet dat ik je crush was' zegt hij dan. Ik druk mijn lippen op elkaar. Matthy kijkt me dan weer verwachtingsvol aan. 'Het is wel zo ja' zeg ik en ik knik nonchalant. Matthy begint weer te grijnzen. 'Vertel, ik wil alles weten'.
JE LEEST
TEN IS
Fanfiction''TIOD Open. Een van de weken in het jaar waar ik het meest naar uit kijk. Een week lang zon, gezelligheid, bier en vooral veel tennis. En op de laatste dag ben ik ook nog eens jarig. Kortom, dit word een topweek. Ik heb vooruitgewerkt met de social...