Pov Taehyung
یونگی: "خاوەنشکۆ تکایە هەڵسە"
بەهێمنیەوە گوتیتای: "همم"
بەخەواڵویەوە گوتییونگی: "خاوەنشکۆ تکایە هەڵسە پێویستە ئەمڕۆ کۆبونەوە بکەیت لەگەڵ وەزیرەکاندا"
بەهەمان شێوە گوتیتای: "ئایش باشە بڕۆ دەرەوە"
بەبێزاری گوتی و یونگی چەمیەوە و ڕۆیشتە دەرەوە دوای ئەوە تایش هەڵسا و ڕۆتینی بەیانیانی کرد و ڕۆیشت بۆ ئەوەی خوانی بەیانی بخواتای: "بەیانی باش"
گوتی کاتێک جۆنگکوکی بینی لەسەر خوانەکە بەهەمان شێوە دووبارە چاوەڕێی ئەوی ئەکرد...جۆنگکوک ڕاستەوخۆ هەڵسایەوە و ڕێزی نواندجۆنگکوک: "بەیانی باش خاوەنشکۆ"
گوتی و تایهیۆنگ ڕۆیشت و دانیشت و دەستیان کرد بەخواردن و دوای کەمێک هەردووکیان لێبونەوەتای: " شازادە پێویستە تۆش لە کۆبونەوەکەدا بەشدار بی"
گوتی کاتێک هەڵسایەوەجۆنگکوک: "باشە خاوەنشکۆ"
دوای ئەوە هەردووکیان بەڕێکەوتن بۆ ژووری شاهانە و تای ڕۆیشت لەسەر کورسی پاشایەتی دانیشت و جۆنگکوکیش لە دەستە ڕاستیەوە دانیشت...بەهەمان شێوە تای دەستی دانەواند بەمانای ئەوەی دانیشننامجون: "بەیانی باش خاوەنشکۆ"
گوتی و ڕێزی نواندتای: "چی هەیە؟"
بەساردیەوە گوتینامجون: "خاوەنشکۆ خۆت ئەزانێ کە کۆشک ماوەیەکی زۆرە دروست کراوە بەهۆی ئەمەشەوە هەندێک لەدیوار و شوێنەکانی درزی بردوە و تەقیوە بۆیە پێویستی بە نۆژەنکردنەوە هەیە وە بۆ ئەمەش پێویستمان بەچەند کرێکارێک ئەبێت...بۆیە گەر تۆ ڕێگە بدەی ئەوا ئەتوانین لەم چەند هەفتەیەدا کۆشکەکە نۆژەن بکەینەوە و چاکی بکەین"
بەهێمنیەوە قسەکانی کردتای: "ئمم ئەمە چەندێکی ئەوێ؟"
بەهەمان شێوە گوتینامجون: "خاوەنشکۆ نزیکی دوو هەفتە یاخود کەمتر"
بەهەمان شێوە گوتیتای: "باشە کەواتە چەند کرێکارێک بهێنن و کارەکانیان ڕاسپێر بکەن وە لەهەمان کاتیشدا ئاگاداریان بن و کەسی متمانە پێکراو بهێنن بۆ نێو کۆشک"
نامجون: "بەسەرچاو خاوەنشکۆ ئەتوانین هەندێک لە کرێکارەکانی شانشین بهێنین ئەوانەی لە کارەکانیان شارەزان و ئەتوانن بەباشی بیکەن"
تای: "باشە کەواتە لە دوو ڕۆژیتر دەست بە کارەکان بکەن"
نامجون: "بەسەرچاو خاوەنشکۆ"
تای: "هیچ شتێکی تر هەیە؟"
نامجون: "نەخێر خاوەنشکۆ"
تای: "باشە کەواتە شازادە ئەتوانی بڕۆیت"
گوتی کاتێک هەڵسایەوە و ڕۆیشت جۆنگکوکیش بەهەمان شێوە لەدوای ئەودا ڕۆیشت
YOU ARE READING
Kingdom Of My Heart
Fantasyپاشای شانشین و کوڕێکی هەژار خۆشەویستی نێوانیان تا چەند ئەبێت و چیڕوودەدا لەنێوانیان...لەوانەیە ڕێگریان هەبێ بەڵام زاڵ ئەبن...لەوانەیە ڕقیان زۆر بێ بەڵام گوێی پێنادەن:) بردنی بەهەموو شێوەیەک قەدەغەیە⚠ #Vhope #Love #Top: Taeyhung #Bottom: Hoseok