Üzgünüm bugün bölüm atmalıydım ama mommy meşkul :(
⊱ ──────────────────────── ⊰
"Hadi ama Y/N," Changbin arkandan seslendi, kapıyı kapattı ve sana doğru ilerlemeden önce kabarık ceketini rafın üzerine fırlattı, "Aptalca bir kartopu savaşı yüzünden bana gerçekten kızgın mısın?"
Biraz Noel kurabiyesi pişirmeye devam etmek için mutfağa döndükten sonra, şimdi sana alaycı bir sırıtışla bakan Changbin'e döndün, "Evet, öyleyim!" "Kazanmama izin vereceksin! Bir beyefendinin yapacağı şey kız arkadaşlarının kazanmasına izin vermek!"
"Ama bu adil olmaz, değil mi bebeğim?" Changbin ses tonundaki alaycılikla haykırdı ve seni kendine çekti, "Bu, başlangıçtaki oyunun amacını bozar."
Ne kadar karşı koymak isteseniz de, ne kadar süredir birlikte olursanız olun, Changbin sizi her zaman suskunlaştırmayı başardı ve yakın mesafeden midenizde kelebekler uçuşmasına izin verdi. Nasıl davrandığını fark ederek parmaklarını somurtkan dudaklarının üzerinde gezdirdi, "Bebeğim," Gülümseyerek alay etti, "Senin için bunu telafi etmeme ne dersin?"
"Neden sorunlarımızı çözmek için hep seksi kullanıyorsun?" Elleri kıçına değdiğinde nefesin kesildi.
"Önce sen söyledin, ben değil!" Kıkırdadı, "Ama aynı zamanda bebeğim," diye mırıldandı Changbin dudaklarını senin boynuna yapıştırdığında, "O sevimli, küçük amcığı dövmeme bayılıyorsun. benim için neredeyse zayıf düşüyorsun ve o kadar mahvoluyorsun ki bir cümle bile kuramıyorsun. Bunu inkar etmeye çalışma bebeğim."
"Yapmıyorum öyle bir şey!" Somurtarak haykırdın ve Changbin kıkırdadı, seni mutfak tezgahına doğru itti ve kot pantolonunun fermuarını açtı, o seni nasıl hararetlendireceğini ama aynı zamanda rahatlatacağını da bildiği için buna izin verdin.
"Öyle yapıyorsun! Bahse girerim sana dokunmamı istediğin içindir. Bu doğru değil mi bebeğim? Bu yüzden böyle davranıyorsun," diye mırıldandı Changbin, açıkta kalan karnına ve baldırlarına dudaklarından kelebek öpücükler kondururken.
Dokunuşundan yenilgiyle mırıldanarak, zaten sırılsıklam olmuş çekirdeğinize dalmadan önce Changbin'in dantelli külotunu kenara çekmesine izin verdin. Açlıktan ölmüş bir adam gibi seni yer ve bu dünyadaki son yemeğiymişsin gibi seni yutar. Onu yüzünüze sürterek çekirdeğinize doğru çekerken hızla yaklaştığınızı hissettiğinizde elleriniz kafasının arkasını kavradı. Ağzının senin ıslak amına karşı çıkardığı sesler, bundan sonra ne kadar aşırı uyarılmış olacağın umurunda olmadan, neredeyse daha fazlası için miyavlamana neden oldu.
"İşte bu bebeğim," diye inledi Changbin, elleri belinizi ve baldırlarınızı sıkıca kavrayarak, "Yüzümü sürmeye devam et."
Siz farkına bile varmadan, dizleriniz büküldü ve Changbin sizi tatlı özlerinizi yalamak için sıkıca tuttu. Gururlu bir gülümseme ve şeytani bir sırıtışla ayağa kalkıp yatak odasına koşmadan ve bir parça kurabiye almadan önce seni öpmek için kendine çekti.
"Bak, sana dizlerinin benim için zayıflayacağını söylemiştim bebeğim," diye kıkırdadı çocukça.
"Seo Chang Bin!" Somurtarak, "Buraya geri dön ve başladığın işi bitir!" diye haykırdın.
⊱ ──────────────────────── ⊰
Off tamam changbin miyav fak go şimdi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids - Çevirileri 5
FanfictionÇok istediniz Mommy hani hani nerede dediniz geldi Stray kids'in çeşitli çevirileri. Stray kids çeviriyeri 1, 2, 3 ve 4'ü okumayı ihmal etmeyin lütfen, profilimden ulaşabilirsiniz